- 582 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
ELVEDA 2015 HOŞGELDİN 2016
_____,____,____,____, " 2015 " .. !!
Yağmur Sonrası Çıkan Toprak Kokusu gibi Karşılamıştık Yeni Yıl’ı..Nefes Nefes Çekmiştik İçimize..Binbir Ümitle karışık Umut ekmiştik Gelecek Aylara, Beklediğimiz Haftalara ve Yaşayacağımız Günlere..
İstediğimiz Gibi GEÇMEDİ DEĞİLMİ..?
Beklentilerimiz Karşılanmadı, Görevlerimiz Tamamlanmadı, Kararlılıkla Başladığımız Birçok işimiz YARIM Kaldı, Üstelik Hesapta Olmayan Ebediyete Uzanan Ayrılıklar, Telafisiz Kırgınlıklar Yaşandı !!
Kısaca Arzu Ettiğimiz Ne Varsa Canı Gönülden de İstemiş Olsak; İstediğimiz Gibi tutmadı ..
Kimi Zaman Eğlenip Güldük, Kimi Zaman Ağlayıp Üzüldük, Değer Verip Kaybettiklerimizde Oldu, Umursamayıp Kazandıklarımızda ..
"Kazandıklarımız" Derken !!
İki-Bin-On-Beş ’ten Ne Kazandık ??
Yeni’lenen Her Yıl Bizleride Yeni’ledi mi, Yeni’lenebildik mi ??
"Göz Açıp Kapa’yana Kadar Geçti" Diyerek Tasvir Ettiğimiz Koskoca Bir Yıl "Ne" Kazandırdı Bizlere ..!!
Kötü Olarak Tanımladığımız Bilinmeyen Hangi Alışkanlıklarımızı Terkedebildik,, Adam Gibi !! İnsan Gibi Yaşayabilmemiz İçin Hangi Değerleri Kattık Bilinç Altımıza,, Yada Kimlere Faydalı Olabildik Sene"ler Boyunca ...
En Çokta Bunları Sorgulamak Gerekirdi Esasında ..
...
Ümit Ederim Ki (2016) Yıl’ı
Öncelikle SAĞLIK, HUZUR, MUTLULUK, Sonrasında ise Refah Düzeyi Yüksek Daha Etkin Yaşayabileceğimiz, Her Gününü Tebessüm Ederek Karşılayıp Gülerek Yâd Edeceğimiz, Her Haftasını İple Çekip Planlar Yapacağımız ve Deneyimlerle Hatalarımızı Görüp Şevkatle Düzelteceğimiz, Aylarını da Sabır Taşlarıyla Örülü Yeni Bir Dünya Eyleyeceğimiz..
"BARIŞ VE HUZUR İÇİNDE",,"SAĞLIK DOLU, MUTLULUK DOLU, HUZUR DOLU", Günler Geçirebileceğimiz HAYIRLI BİR YIL Olmasını Dilerim ..
Yeni Yılı’nız "HAYIRLI" Olsun .. ’’HUZURLA’’ Dolsun ve ’’SEVGİYLE’’ Yoğrulsun inşaALLAH ..
...
YORUMLAR
Gönüllerde ki beklenti kapılarının açılmasını diledim, degerlu ve guzel yazınızı okuyunca.
"BARIŞ VE HUZUR İÇİNDE",,"SAĞLIK DOLU, MUTLULUK DOLU, HUZUR DOLU", Günler Geçirebileceğimiz HAYIRLI BİR YIL Olmasını Dilerim
.......Güzel dileklerinize katılıyor ve yeni yıla dair yazmış olduğunuz anlamı sözler için sizi kutluyor, selam ile
saygılarımı bırakıyorum.
.......Sağlıkla ve mutlulukla kalınız.
Fedakar🇹🇷
Saygılarımla