- 2687 Okunma
- 15 Yorum
- 10 Beğeni
UCU YANIK MEKTUPLAR –
UCU YANIK MEKTUPLAR –
Sevgili Ayışığı’m…
Bu gün 1 Nisan Lades… Şaka şaka…
Ramazan bayramını tekrar kutlarım.
Köyümüze gittim. Köyümüzde dayımlarda, Fevzipaşa da amcamlarda ve babamın amcasın da kaldım. Köyümüz Gözdepe kabristanında annemin mezarını ziyaret ettim. Bildiğim bütün duaları okudum. Bol bol ağladım, hıçkıra hıçkıra. Annemi çok özlemişim. Anamın benim başımı, saçlarımı okşadığı beş yaşındaydım. Başımın, saçlarımın okşanmasını o kadar istiyorum ki...
Anama senden bahsettim. Hep seni anlattım. Seni ancak anama anlatabilme cesaretini gösterdim...
Seni çok özledim.
İşte buğün karşımdasın.
Yine akşam oldu.
Hoşça kal Ayışığım…
04 Nisan 1960 – İslahiye
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul
Not: 15 yaşındaki bir kıza, 16 yaşındaki bir gencin mektupları.
Kaynak: “UCU YANIK MEKTUPLAR” Mektuplar kitabı. (Metin Ofset 2000 – Adana)
YORUMLAR
Sevgili Dostum ;
Bütün Mektupları tek tek hüzünle okudum..Duadan başka yapacak birşeylerimiz varsa yapalım..Ruhun şadolsun.Mekanın Cennet olsun..İnş.Allah..Ne günlerdi onlar..Her zamanı mutlulukla sona eren muhabbetler...Nur içinde uyu..
İSMAİL SEZGİN&İREMCİK Kültür Sanat Dergisi
İREMCİK Kültür Sanat Derg tarafından 22.3.2022 21:23:42 zamanında düzenlenmiştir.
Selam ve saygılar üstadım.Anne ateşi el yakmıyor,yokluğu yürek burkuyor,dağlıyor.Ne de güzel ve sınır konulamayan bir sevgi bu.Üstadın elindeyse bu konu,şaheser doğrusu.Kutluyor ve esenlikler diliyorum.
Oğuzhan KÜLTE tarafından 8/27/2018 12:47:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Oğuzhan KÜLTE tarafından 8/27/2018 1:03:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
ne demeli şimdi.
artık çoktan değişmiş olan dik çatılı terminalinize ne demeli.
seni ilk kez gördüğüm o yerlere ne demeli.yıllarca mektup beklemelere ne demeli.
hayattır işte,yürüyecek koşacak ayakları yok.
her sevda masal oluyo işte.aklıma yazdığımız binlerce mektup geldi.
ah uzaklık.
sen gittiğini sanıyosun ama seni bende unuttun işte.
belki mektup konusunda en çok anlatacağı olan biriside benim.
Sayın Hocam.selam ve sevgiyle kal.