- 372 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
7 Ayda 210 ncu ŞEHİT ve ARDINDA KALANLAR
...
Gökten yıldızlar kaydı yine, birer birer sayamadım..Gençliğinin baharına ulaşmış Hayatlar kaydı yine, gözler önünden, kör karanlıklarda ve hain pusularla katledildiler duyamadım..
Sayılı gün geçer diyerek başlamıştı çile ve ardında gözleri nemli Emanetler bırakarak veda etmişlerdi sevenlerine..
Savaşta bombalanan çocuklar; hergün hain pusularla, silahlarla ŞEHİT Olan Evlatlar; aç kalan açıkta kalan insanlar ve gündelik hayatlarının zorluğundan bahseden bizler ve gam yüklü Sözlerimiz..
Yeryüzünde bu kadar çırpınış, direniş varken; Hayatı bu kadar küçültenler ve yaşamayı zehir edenlerin perde arkasında, nelerin döndüğünün bir kanıtı var mıdır .. ??
Bir karıncaya dahi kıyılamazken bu kadar can pazarının yaşandığı, kimsenin kimsenin umrunda olmadığı ve herkesin kendi canının derdinde olduğu ve hergün birilerinin yoksul; birilerinin açlıktan sefaletten öldüğü bu coğrafyada yaşamayı zorlaştırıp kahır dolduran, kahrolası terör belasını ülkemizde barındıran ve buna destek veren, İnsanlık dışı eylemlerle yaşamlara son verip Ocak söndüren, terörü destekleyen zihniyetin, Müslümanlıkla bağdaşan bir yanı yada yanıtı var mıdır .. ??
Üzülerek söylemeliyim ki ;
Hergün birileri ölsede duymayanlarımız; Hergün bir Ocak sönsede ağlamayanlarımız ve birde oturup hiç düşünemeyenlerimiz var..
Adım adım yaklaştırılıyoruz böylesine acı gündemlere ve zamanla alıştırılıyoruz MAZLUM-ŞEHİT haberlerine..
Vurdumduymaz bir hal mi aldı acaba duygularımız, neden sıradanlaşıyor ki gittikçe ?
Kim bilir ’Bana dokunmayan yılan Bin yıl yaşasın’ şemsiyesinin altında kaldı İnsanlığımız belki de .. .. !!
Ne büyük utanç verici manzara, Ne büyük eylem ki sonu olmayan haksızlıklar, hangi gerekçelerle yalnız bırakıldı ki bu Analar, Babalar, Eşler ve Çocuklar_______?? Vatanımız Evlatlarına Ağlarken, dünya üstünde bunca keder varken gülmeye hakkımız var mı ??
Elbette Hakkımız yok Hukukumuz da !!
Çünkü hala sağlam ellerimiz kollarımız hatta sapasağlam bi bedenimiz var; yaşayan Annemiz varsa Babamız; unutulmayan doğum günümüz ve arada bir çalmayı unutsada çalan bi telefonumuz var !!
Beğensekte beğenmesek te dostlarımız var; asi yıllarımızda geçirdiğimiz, uğrunda üzüldüğümüz, kahkaya boğulduğumuz aşklarımız var; yüzümüzü güldüren olaylar ve dinlediğimizde kendimizden geçtiğimiz şarkılar var; işte bu yüzden gülmeye hakkımız yok; en kötüsü de şu an eli kolu bağlı oturmak bunca adaletsizliğe .. .. ..
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.