- 751 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Otostopla dünya turu 1968 ali ergit
16 Ağustos 1968 Cuma
Bu gün geceleri kaldığım yerdeki Bahnoff Missiondaki kız kardeşler "Schwester" ler zorluk çıkardılar.Burada kaldığım her gece için az bir para ödüyorsun ,geçen akşam ödememiştim.Bu gece 3 mark ödedim sesleri kesildi..Ne garip bir yer burası.Gün boyu Berlinde dolaştım.
17 Ağustos 1968 Cumartesi
Dün gece kaldığım yerde daha fazla kalmama imkan yok hava güzel ,Burası büyük bir şehir .geceleri yatacak bir yer bulmak çok zor..Akşam New Westende geldim. Moralim bayağı bozuktu,yolda bernd ile Gerhard !ı tanıdım aralarında 8 mark yoplamışlar bana verdiler ve o gece yedik içtik eğlendik müthiş bir geceydi körkütük sarhoş olmuşum.Gözlerimi açtığım zaman bir kilisedeydim.Geceyi burada geçirdim.
18 Ağustos 1968 Pazar
Sabahleyin kaltığımda Bernd’dinde kilisede yatmış beni yalnız bırakmamış ne kadar iyilik seven iyi bir dost.Bana iyi bir iş bulmaya çalışacaklar.Gün boyu Berlin’de dolaştık akşam şehrin ortasında bir park bulduk ve geceyi burada geçirmeyi düşünüyordum bir bankın üzerinde yerleşiyordum ki bir bey burada uyuyamazsın .Almanyada Parklarda uyumak yasaktır dedi. Karnım zil çalıyordu bu güzel adam" sonradan doktor olduğunu öğrendim" bu akşam benim misafirim ol bu gece küçük bir parti verdim evime gel, bizimle ol, güzelce karnını doyurursun ve bana dul bir bayan gelecek belki o sana sahip çıkar dedi."ve dediğide oldu bu bayan bana annem gibi sahip çıktı Mme Reipert nur içinde yatsın yaşıyorsa bu gün 90 yaşında olmalı" Gece güzel geçti doktor müthiş bir masa hazırlatmış diğer arkadaşlarıyla beraber çok güzel eğlendik ben dün geceden kalma olduğum için yavaştan gittim.Gecenin sonunda Mme Reipert beni arabasına aldı ve evine gittik.Dul bir bayan olduğunu söyledi kocasından nafaka alıyormuş seni eve alırsam nafakayı keser diye korktu ve o geceyi arabasında geçirdim."bu araba benim yeni evim oldu "
!9 Ağustos 1968 Pazartesi
Sabahleyin Mme Reipert beni kahvaltıya çağırdı.Kahvaltıdan sonra bir güzel duşumu aldım bana yeni iç çamaşırları ile yeni bir gömlek verdi .O tam bir hanımefendi bana anne şevkati ile bakıyor.Kendisi bir taxi şöförü.40 yaşlarında var. 13 yaşında bir oğluyla beraber yaşıyor.Bu gün Bernd ile buluşacaktık,geç kalmışım buluşamadık.Gaby ile Hunterbahn’da buluştuk .Mektubumu getirmiş,evden geliyor .Evlerinin adresini vermiştim.Bu akşam parkta yattım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.