- 601 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
EY YÜCE MiLLeT ! UYAN ARTIK !
BEN EN HAKİR BİR İNSANI KARDEŞ SAYAN BİR RUHUM BENDE ESİR YARATMAYAN BİR ALLAH’A İMAN VAR PAÇAVRALAR ALTINDAKİ YOKSUL BİLE BENİ YARALAR,BIRAK BENİ ARTIK HAYKIRAYIM,HAYKIRAYIM DÜNYAYA...
Bir seher vakti, güneş gibiydik
Korkusuz yürek, başlarsa dimdik
Ne dağ dayandı, ne çöl ne deniz
Hakkı yeşertti varan gölgemiz
Mazluma dosttur, zalime öç tür
İmandan gelen ölçülmez güçtür
Tarihi yazdık ödendi diyet
Uyuma irkil ey yüce milllet
Maziden ders al ibrettir sana
İnanmak yeter kudrettir sana
Böyle bir cennet vatan kimde var
Göremiyorsun gözünde perde var
Mazluma dosttur, zalime öçtür
İmandan gelen ölçülmez güçtür
Tarihi yazdık ödendi diyet
Uyuma irkil ey yüce millet
Artık ileri kalmadan geri
Genç beyinlerle işle cevheri
Haydi birlikten bu güç doğacak
Bu asır Türk’ün asrı olacak
Mazluma dosttur, zalime öçtür
İmandan gelen ölçülmez güçtür
Tarihi yazdık ödendi diyet
Uyuma irkil ey yüce milllet
(MUSTAFA YILDIZDOĞAN)
Yazıma bir Mustafa Yıldızdoğanın o güzel türkü sözü ile başladım okuduğunuz gibi,şimdi düşüncelerime geçeyim izninizle...
Bir karanlık devirde ortaya çıkmış bu aziz milet...
Karanlık dünyaları,memleketleri aydınlatmış ve oralara medeniyet götürmüş bir zamanlar bu aziz millet...
Şimdi ise bazı oyunlar oynanıyor memleketimin aziz ama aldanmış veya kendisi gibi herkesi saf ve temiz zanneden ülkemin insanları üzerine....
Nice senaryolar,nice palavralar kurulmuş ve söylenmiş yetmemiş hortlatılır olmuş ülkemde şu son zamanlarda...
Ergenekonu sadece tarihi bir destan bilen milletimin evlatlarına,bir çete,bir terör örgütü olarak sunmuşlar şu zamanlarda....
Meğerse neymiş oynanan oyunlar şu ülkede,farkında değilmiş ve hiç bir zaman haberdar olmamış benim yaklaşık yarım asırdır uykuda olan şu gaflet ve dalalet uykusunda bulunan ülkemin,milletimin aziz insanları....
Her duyduğu söze kanar olmuş veyahut her şey hakkında paranoya ve saplantı derecesinde kuşku göstermeye başlar olmuş aziz milletimin saf ve gafil insanları....
Neyin gerek ve neyin ise uydurma olduğunun idrakine varamayacak kadar yozlaştırılımış ve kendi öz değerleri,inançları ve milli hasselerini nerdeyse tamamen kaybetmeye başlamış ve büyük bir ahlak erozyonuna uğramış ülkemin aziz ama uykuda insanları...
Her gün bir değerinin al aşağı edildiği ve her gün yeni bir yabancılaşmış değerin iç edilip kendi benliğimizcesine iiçimize empoze ve aşı edildiği şu günlerde,hiç bir şeyin farkında olmadan olsa bile umursamadan,’banane’ diyerek yan gelip yatan ,hiç bir ümit ve gayreti kalmamış ülkemiz aziz insanları,size sesleniyorum.....
Uyuyormusunuz? Yoksa uyutuluyor musunuz?
Başınıza gelenlerin,başınıza örülen çorapların ve sonunuzun nereye dair sürüklendiğine dair bir fikriniz var mı ? Olanların ve olacak olanların farkında msınız?
Artık uyuma vakti geçti,bu rüyadan ve maddileşmiş sevdalardan vazgeçmenin titreyip kendi öz değerlerimize ve benliğimize dönmenin vakti gelmedi mi?
Neden hala bu gaflet ve neden hala bu umursamazlık,boşvermişlik...
Bırakın artık başkalrının sizi zorladığı veya sürüklemeye çalıştığı yollardan gitmeyi,dönün artık parlak ve şanlı geçmişinizdeki o şaşaalı ve adil dönemlerinize...
Aralayın artık gözünüzdeki at gözlüklerini ve kırın ayağınızdaki o esaret prangalarını,
siz ki çok kısa bir zaman öncesine kadar adaletin,hoşgörünün ve kahramanlığın en büyük temsilcisi olmuş bir milletin aziz insanlarısınız.....
Uyumak,boşvermişlik ve uyutulmak size yakışmaz hele ki esaret mümkün değil ve kabul edilemez bir boyunduruk olmuştur bu milletin aziz insanları için fakat görüyorum ki bugün o kadar hissedilmez ve o kadar teknik prangalar ve boyunduruklar kullanılark öyle bir esaret ve gaflet halindesiniz ki esaret ve başkalarının hegemonyası altında yaşadığınızın bilincinde dahi değilsiniz....
Artık uyanın ey milletimin aziz ve şecaatli insanları,silin alnınızdaki karayı layık olun,Çanakkalede ve cephede düşen aziz şehitlerinize ve aziz ecdadınıza....
Her gün yeni bir şehit verirken toprağın şu kara bağrına hala barları,meyhaneleri hınca hınç dolduran ülkemin gafil,kendini bile tanımaktan aciz insanları....
Uyanın,titreyin,kendinizi bilin,gücünüzü keşfedin;,
Siz ki dünyayı atının nalları altında ezmiş ama bir karıncayı dahi incitmemiş Fatihlerin,Yavuzların velhasıl bilcümle ecdadınızın evlatları olarak onlara layık bir evlat olun ve onların değerlerine sahip çıkın yeter....
Velhasıl kelimler yetmiyor bu yarayı anlatmaya uzadıkça uzuyor yazı en iyisi burda keseyim şimdi ama dediğim gibi uyumak vakti geçti,esaret yakında.....
TİTREYİN VE KENDİNİZE DÖNÜN ARTIK ÜLKEMİN AZİZ İNSANLARI!!!!!!!!!
Sözümü yine Mustafa Yıldızdoğandan alıntı bir türkü sözüyle noktalıyorum.
Mazlumların intikamını almak için doğmuşum
Volkan söner lakin benim alevlerim eksilmez
Bora geçer lakin benim köpüklerim kesilmez
Haykırayım haykırayım bırak beni haykırayım
Bırak beni haykırayım susarsam sen matem et
Unutmaki şairleri haykırmayan bir millet
Sevenleri toprak olmuş öksüz çocuk gibidir
Haykırayım haykırayım bırak beni haykırayım
SAYGILARIMLA
M.ZAHİD AY(27.7.2008)
YORUMLAR
KUTLUYORUM..........! Benliğimizde Vatan, Millet, Bayrak, Allah aşkı oldukça benliğimiz kaybolmayacaktır. Etrafımızı dört koldan düşmanlar sarsa da.! İçimizde paryâlığa heves edenler olsa da, Ecdad yadigârı her karışında şehit kanları bulunan bu topraklarda bizim kanlarımız dökülürken, bir avuç insanlıktan bir haber, Kültürü, dini, dili, şerefi olmayan, herşeyi üçkuruş paraları ile değerlendirip şerefsizce iğrenç yaşantılarına devam eden aşağılık takımı ne olup bittiğinden bihaber yaşamaya devam edecektir. Babalarının da kim olacağı önemli değildir. İstiklâl savaşında oluk oluk kan akarken Sakaryaya, Günlerce kıpkızıl akarken bu Vahşeti gören nehir, Halâ akmakta acısıyla. Dün ingilizle beraber olup, isyana kalkışanlar, bugün bir başkasına yaltaklanmaktadırlar. Uyuma ey aziz milletim.! Sen uyumaya devam edersen eğer, yatağın parça parça altından alınmaya devam edecektir. Uyursan eğer ; Ne saitler biter ne de derviş vahdetiler...! Daha çok kubilâyların canlarına kast edecek bu kölemen soyundan gelenler.! EY...! TÜRK MİLLETİ UYAN ARTIK, UYKULARIN ÖLÜM UYKUSU OLMASIN. Üzerine ölü toprağı mı serpildi de böylesin.! Kutluyorum güzel yazınızı. Müsterih ol son ferd ben dahi kalsam, beni öldürmeden emellerine ulaşamıyacaklar...!
kardelen26 tarafından 7/28/2008 1:34:33 PM zamanında düzenlenmiştir.