- 404 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Y A K A N I Y A K A C A K B U A T E Ş !
Tunar ÇALIŞKAN
12/06/2008 - 09:55
Dünyada komünist tehdit algısının bitmesiyle ve Sovyetler birliğinin dağılmasıyla birlikte yani soğuk savaş kavramının ortadan kalkmasıyla birlikte kendilerine yeni düşman arayan emperyalist uşakları yeni düşmanı bulmakta zorlanmadılar.Dünyada hızla sempati toplayan ve misyonerlik faaliyetlerine rağmen gücü artan İslam dini yeni düşmandı.
Bu amaçla gerçekten yaşadığı bile meçhul olan Ladin isimli bir gölge kahramanla işe başladılar.Aslında bu iş çoook eskilere dayanır ama biz içinde bulunduğumuz asra göz atacağız sadece.Sovyetlerin Afganistan işgalinde kahraman direnişçi ismiyle anılan direnişçiler(Rambo serisinden bir bölüm hatırlarsanız Afganistan da geçiyordu) 11 eylül senaryosundan sonra terörist oldu bir anda ve hedef haline geldi.Taliban ve benzeri bahaneleri öne sürerek işgal ettiler güzelim bölgeyi.Bir sürü mazlumun kanını içti namussuzlar.Amacı belliydi zaten ama hala kontrolü sağlayamadı aptallar.Bizi de kattılar işin içine İ.S.A.F ismiyle ve komutasıyla.
Daha sonra kendi adamları olan Saddam ın kitle imha silahları bahane edildi ve Irak a saldırıldı.Halepçe de kimyasal silah verip Kürtleri katlettirende onlardı IRAK ı Kuveyt in üstüne yollayanda onlardı.Ve bir zamanlar öldürttükleri insanlara misyonu biten Saddamı teslim edip astırdılar.Zalimlerin kaderiydi zulüm görmek ve asıldı Saddam zalimi zalimce.
Şimdi İran var hedefte ve emin olun saldıracaklar.Bu adamların gözü askeri uzmanların açıklamalarını görmüyor.Bu adamlar kehanetler ekseninde davranıyorlar ve kutsal bir davada oldukları fikrini kanıksamışlar.Bu açıdan mantık dışı davranacak ve saldıracaklar.Ne adına? Demokrasi insan hakları gibi bahanelerle.
Ahmedi Nejat belki itikadi açıdan bize ters gelen bir adam olabilir.Şunu unutmayalım ne olursa olsun o bir Müslüman ve abd den bize daha yakın.Yıllarca bize Arapların bizi sırtımızdan vurduğunu anlatıp kaynaşmamızı engellediler ama bu oyunu anlayıp İran a uzak durmayalım.Bir İslam birliği çok uzak bir ihtimal değil.
Ve İran dan sonra sıra kime gelecek? Suriye mi ? Türkiye mi ?
Sırası ne olursa olsun düşman ortak ve sıranın önce yada sonra olması neyi değiştirir? Metal fırtına da anlatılan tarzda değil ama saldıracaklar.Şu an bu ateşi içimizde hissetmiyoruz ama Irak ta tecavüze uğrayanlar bizim kardeşlerimiz.Belki tarihi hataları vardır evet var ve çok.Ama sırt dönmek büyük devletlere yakışmaz.Biz büyük devletiz ve ağabey devletiz.Kabul etmekte zorlansak ta bölgenin patronu olacağız yakında.Bunu bildikleri için saldıracaklar ve son tango misali son tokadı Osmanlı nın uyuşuk varisi olan bizlerden yiyecekler.
Musul Kerkük ya da dünyanın neresinde boynu bükük bir Müslüman varsa Türkiye nin güçlenmesine sevinmiştir.Bu genetik bir olaydır bana göre.Bizi lider olarak görmek istediklerini defalarca ifade etmişlerdir.Suriye ilhak olmaktan bile bahsetmiştir.
Şimdi bu anlatılanlardan sonra biraz düşünelim.İyi idrak edelim içimizde olayları.
Şunu unutmayalım zulüm eden zulüm görüyor.Belki hepsi cezasını burada çekmiyor ama çoğu burada buluyor.Hiçbir vicdani dayanağı olmayan İslam coğrafyası katliamlarının mimarları yaptıkları kan havuzunda boğulacaklar ve yaktıkları ateşte yanacaklardır.Tarih tekerrürden ibarettir ve Osmanlının bayrağı dalgalanmayı beklemektedir.Her şey aslına rücu edermiş.
Göreceğiz.Göreceksiniz.