- 1464 Okunma
- 11 Yorum
- 1 Beğeni
YORUMLAR
(Mustafa Çetiner)
Zaman gelecek bu zihniyet Merhumun şarkısını dinleyecek ya da söyleyecek
dönülmez akşamın ufkundayız, vakit çok geç
bu son fasıldır ey ömrüm nasıl geçersen geç
cihana bir daha gelmek hayal edilse bile
avunmak istemeyiz, böyle bir teselli ile
geniş kanatları boşlukta simsiyah açılan
ve arkasında güneş doğmayan büyük kapıdan
geçince başlayacak, bitmeyen sükûnlu gece
guruba karşı bu son bahçelerde keyfince
ya aşk icinde harab ol ye şevk icinde gönül
ya lale açmalıdır göğsümüzde yahut gül
ah dönülmez akşamın ufkundayız vakit çok geç.
Yahya Kemal BEYATLI
Saygılar
(Mustafa Çetiner)
Bugün beraber yürüdük biz bu yollarda
Beraber ıslandık yağan yagmurda
Şarkısını dinleyenler zaman gelecek bahsettiğiniz bu şarkıyı dinleyecekler.
Hele akp iktidardan düşüp adalet işlemeye başlasın gerçekler ortaya çıksın akp bizi kandırdı diyecekler.
Teşekkürler.
CaNMaYBuLL
Tıpkı"başörtülü bacımın üstüne işediler"iddiası gibi...
CaNMaYBuLL
Tıpkı"başörtülü bacımın üstüne işediler"iddiası gibi...
Sevgili Serhat Bingöl en kolay yolu seçiyorsun, onu duymadım, bunu görmedim.
Belirttiğim konuları google amcaya bir sor, bu haberler yapılmış mı yapılmamış mı tesbit et seninle tekrar tartışalım.
Ama şimdilik şunu diyeyim sen fetonun adamlarını kullanmak için devletin heryerine sızdırırsan onlar da böyle nefes alışını dinler, aranız açılınca da koz olarak kullanır.
Sevgili Mustafa Çetinler madem öyle o zaman bende ön sayfada cevabımı yayınlayayım da herkes görsün. Buda ne demekse ilahi Mustafa)))
*Musul da kaç bin askerimiz var kaç tankımız var ile ilgili haberlere dönük bir bilgim yok. ancak askerimizin o sayısı neyse Musul dan çekilmediğini ve çekilmeyeceğini şu an itibariyle başbakan televizyondan açıklama yaptı kaldık ki askerimiz eğitim amaçlı orada bir gün çekilecekler tabi ama şuna emin ol bir gün mutlaka kahpelikle kaybedilmiş o topraklar bir gün misak-i milli sınırlarımıza dahil edilecektir. Bunu görmeye bizim ömrümüz yeter mi onu bilmem ama bizden sonraki nesiller görecektir emin ol. Çünkü bu Türk milletin içerisinde ki derin bir hicran yarasıdır.
*2007 de 2011 de bilbortlar da yerli uçağımız havada şeklinde bir söylemi hatırlamıyorum ama 2023 yılında havada olacağını zaten seçim sürecinde meydanlarda da söylediler. Olur, mu olmaz mı 2023 de göreceğiz.
*fetoyla ilgili bölüm akp’lileri bağlar. Kendi düşüncemi kısaca söylemem gerekirse doğrusu yurt dışında Türk okulları açmaları olumlu buluyordum. Ancak bir yapı, c. başkanını başbakan’ın genelkurmayın mitin ofislerini niye dinler ya zamanı geldiğinde şantaj yapmak için ya da dış istihbarat birimlerine servis etmek için eh buda ortaya çıkmışsa devlette gereğini yapar. Bu kadar basit şimdi kalkıp adamlara vay siz eskiden beraberdiniz demek ve sırf bu sınırlarda suçlamak ne kadar doğru olur orası tartışılır. Kaldı ki bunu ortaya çıkaran da kendileriydi zaten.
*siyaset biliminde bir tanım vardır ‘’ülkeler arasında daimi dostluklar yoktur anlık çıkarlar vardır.’’ Bu bağlamda Esat’ta Putin de yanlış yapmışsa sidin sene aynı şekilde ilişkileri sürdüreceksin diye bir kural mı var. Ama yılardır avuç içi kadar Suriye baba Esat döneminde bize gider yaparken terör örgütüne kamplar kurarken ve bize kafa tutarken gıkını çıkaramayan siyasi iradeye alıştırıldığımız için ne oluyor lan diyen siyasi iradeyi yadırgıyoruz buda gayet normaldir.
* Ben son yazımda her iki ülkenin siyasetçilerini olayları tırmandırdığına heeey Putin kendine gel diyen açıklamaları eleştirmişken seninde diplomatik girişimleri kıvırdılar diye adlandırmam bakış açısı farklılığı olsa gerek
*Papa’nın ülkemizi ziyaretine sarayın ilk resmi konuğu olduğunu biliyordum ama açılışını onun yaptığını senden öğrendim.
*Barış süreciyle ilgili eleştirilerinde haklı olduğun kısımlar var. (diğer bölümlerini ilgili farklı yazı ve sayfalarda seninle yazışmıştık tekrara gerek yok)
*Yetkili bir ağızdan atak helikopterinin %yüzünü biz yaptık (denilmemiştir demiyorum) dediklerini ben duymadım.
*Din istismarı ne demek onu anlamıyorum. Eğer akp’ zihniyetini kast ediyorsan vallaha adamların hakların teslim edeyim cumhuriyet tarihi boyunca referansları hep İslamdı. Yani 2002 seçimleri sonrası muhafazakar olmadılar. Bu ülkede on yıllarca laiklik adına alenen din düşmanlığı yapanlar ve bu ülkenin kaymağını yiyenlere gıkını çıkarmayanlar bu ülkede Müslüman kesimler iş hayatında bizde varız deyip ihalelerde katılmalarından dolayı çığlık atmalarını ayrı bir tuhaflık. Asıl tuhaflıksa rahatsız olması gereken gayri Müslim iş çevreleriyken onların adına milliyetçilikten bahseden kesimlerin rahatsız olması gerçekten çok enteresan
*Senin ülkücülüğünü ben eleştiriyorum. Sen ne kadar kendini ülkücü zannediyorsun bilmiyorum ama bir dönem siyasi karşıtımız olan ülkücülerle kavga etsek de ’ İslam’ı sahiplenmelerini kendi ceddine ve ülke insanına inanmasına saygı duyardık. Sen önce kendi ülkücülüğünü gözden geçir ondan sonra davaları uğruna işkence görmüş hapis yatmış bedel ödemiş o insanlar eleştir. daha geçen hafta bunlardan birinin evinde misafirdim 58 yaşında olan ağabeyimiz onca yıl geçmiş olmasına rağmen gördüğü işkence yaşadığı travma nedeniyle bu yaşında karanlık oda da yalnız kalamıyor. Dedim ya sen önce kendi ülkücülüğünü gözden geçir. Siyonizm’in gazetelerini okuyup Parmaklarınla bozkurt işareti yapmakla olmaz bu işler.
hımm hımm hımmm...
her gün yeni bir şey öğreniyoruz. Ama gelin görün ki öğrendiklerimiz yüzümüzü güldürmüyor...
bakalım daha neler öğreneceğiz; Allah sonumuzu hayır etsin
(Mustafa Çetiner)
Öncelikle 1 cümle birsey belirteyim ki, bu Reva nikli hokkabaz, ne Alper ne de soyadinda yazdigi gibi Kartal.
Kimlik onayli üye de olamaz zaten, hokkabaz o hokkabaz, Maskara, kralin maskarasi.
Bu yaziya katilmamak elde degil, aklin yolu birdir.
Bu adamlar 2003'te ikili sözlesmeleri mecliste kabul ettiler ve bugün özyönetim ilan edilebilmesinin önünü açtilar. Bu adamlar vakiflar yasasini geçirdiler ve devlet içinde devletçik olunmanin önünü açtilar. Amerika gibi aynen, vakiflarin sermayesi kontrol bile edilemiyor, arazi aliyor etrafini çeviriyor içerde ne yaptiklari kontrol edilemiyor.
100 yillik tek milli politikamiz 'kuzey Irak'a kurulacak kürt devleti' Türkiye Cumhuriyeti için savas sebebidir politikamizdi, bu milli politikamizi sildik akp ile, o yetmez gibi oraya kúrdistan'i bizzat bunlar kurdular.
Bayir ve Bucak, Türkmendag ve Kizildag inim inim inlerken, bunlar hristiyan ermeni sehri Kamisli'ya 8.alisveris merkezini diktiler. Orasi da Erbil gibi, Suriye kürtlerinin baskentiymis, mis mis mis mis....
Serhat Bingöl sana cevabımı yorum olarak yazıyorum ki herkes okusun.
Şimdi.
6000 asker, 25 tank ve 140 askeri araçla musula girdik dünyanın ruhu duymadı diye yalan haber yapan gazete vatansever ama ben musulda eğitim için 150 askerimiz vardı, musuldan asla çıkmayacağız dediler ama çıktılar diye gerçeği söyleyince vatan hainiyim öyle mi.
2007 ve 2011 seçimlerinde yerli uçak göklerde diye bilboardlara resimler asanlar, 2015 seçimlerinde 2019 da yerli uçağımızı yapıyoruz diyecek Sizler Yahu Hani yıllardır yerli uçağımız göklerdeydi bizi niye kandırdınız diye sormayacaksınız, sizi yalanlarla uyutup oyunuzu çalanlar vatanperver olacak, ben bu gerçekleri yazınca vatan haini olacağım öyle mi?
Yıllarca Feto ile koyun koyuna yaşayanlar, cemaatin adamlarını kullanmak için devlete sızdırarak, cemaat savcılarının desteğiyle orduyu yargıyı ve emniyete dağıtanlar, işleri bitince Feto terör örgütü diye kenara çekilecek, Feto bizi kandırdı diye yalan söyleyecek onlar ve onlara destek veren Siz Vatansever Ben Vatan hainiyim öyle mi?
Esadı Türkiye çağırıp yatlarda elele ailecek tatil yapacaklar, sonra Esad bizi kandırdı.
Putin Türkiye'ye gelecek anlaşmalar yapacaklar Cumhurbaşkanı başdanışmanı dünyada iki tane lider var biri Erdoğan biri Putin diyecek, ama sonra Putin bizi kandırdı.
Çok dindar olan Erdoğan Sarayı'nın açılışını papaya yaptıracak, hemen akabinde Papa Ermeni soykırımını kabul edecek, Papa bizi kandırdı.
Kanı geçici olarak durdurup, ülkede barışı sağladık diyerek halkı kandırarak önlerindeki yerel Cumhurbaşkanlığı ve genel seçimleri kazanabilmek için, PKK ile pazarlıklar yapılacak Apo'nun on emri Dolmabahçe Sarayı'nda okutulacak, seçim sonunda 400 alamayıp PKK'ya verilen sözler yerine getirmeyince ülkem kan gölüne dönecek, sonra çıkıp pişkin pişkin diyecekler ki açılım süreci boyunca PKK silah yığmış PKK bizi kandırdı.
Tüm bu yanlışları ve ihanetleri yapanlar Vatansever ben bu gerçekleri dile getirince Vatan hainiyim öyle mi?
Seçimden önce Atak Helikopter yaptık Yüzde yüz yerli diye sizi uyutacaklar, daha geçen gün yerli helikopterin motoru için iki Amerikan şirketiyle anlaşma imzalandı diye övünecekler, ben bu gerçekleri söyleyince Vatan hainiyim öyle mi?
66 yıl sonra ilk defa bir Rus uçağı düşürüldü biz vurduk biz diye hava basacaklar, ama putinin sert çıkışlarından sonra çıkıp Biz Milliyet'i belli olmayan bir uçak vurduk Rus uçağı olduğunu bilseydik böyle sonuçlanmazdı diye kıvırıp putin'den randevu isteyecekler ve red edilecekler, yani her kahramanlıklarının sonu fos çıkacak hep geri adım atacaklar ama bu arada kandırabildikleri kadar insanı dünya lideriyiz diye kandıracaklar bu sahtekarlıkları yapanlar Vatansever Ben Vatan hainiyim öyle mi?
Doğudan öğretmenlerin çekilecek, devletin savcısı Diyarbakır'da olay yeri incelemesi Yapamayacak Ama sen ülkemdeki gelişim diye halkı uyutacaksın ben gerçekleri yazacağım Sen Vatan Seversin Ben vatan haini öyle mi?
Her kim ülkemizde kurulan din istismarına dayalı bu düzenden nemalanıyor, mamam kesilmesin bu iktidar yıkılmasın, bu iktidar yıkılırsa aç kalırız diye tüm yanlışlarına rağmen bu şer düzenini savunuyorsa bilin ki GERÇEK VATAN HAİNİ ONLARDIR.
Her kim ben eski ülkücüyüm diyor ve akp yalakalığı yapıyorsa asıl dönek, asıl satılmış asıl vatan haini odur.
Benim ülkücülüğüme ve vatan sevdama kimse laf edemez, ben çıkarları için davasını satanlardan para mevki makam için onurunu ve şerefini bir kenara bırakıp saf değiştirenlerden değilim.
(Mustafa Çetiner) tarafından 12/15/2015 2:03:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
(Mustafa Çetiner) tarafından 12/15/2015 2:07:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
(Mustafa Çetiner) tarafından 12/15/2015 2:35:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mustafa ayıp ettin. GAz verecektin ! Asker sayısı 6 bin değil 60 bin, tank sayısı 100 bin. aslında Kerkük'ü de aldık ama henüz basına yansımadı filan demelisin. Aksi olamaz çünkü, uzun adamla hobit iyi bir şey demişse şak şak, yok çekiliyoruz filan dediyse istediğimizi aldık geri geliyoruz filan demelisin. Düşman Ankara'nın göbeğine kadar gelse de uzun adam Ankara sınırlarında düşmanı perişan ettik dese bu angutlar sevinir. Modaya uy ve sen de şakşakçılığa başla... Bu yüzden yazını beğenmedim...
(Mustafa Çetiner)
Ama doğru Rusyayı aldık cumayı moskovada kılacaz desem Hem burada Alkışlar kopardı hem de en büyük Vatansever ben olurdum;))))
Sevgili Mustafa bazı mihrakları anlarım tarihleri bu ülkeye ihanetle geçmiş kendi tarihini reddeden ruhsuz insanlardır eyvallah da bir gün bana deselerdi ki bazı ülkücü olduğunu iddia eden kişiler ülkesinde ki gelişimi yok sayacak hatta o bazı mihraklardan ihanet bayrağını alıp onlardan önce koşacak emin ol inanmazdım. Hoş gerçek ülkücü olan eski ülkücü dostlarımız da şoktalar ve inanmakta güçlük çekiyorlar ya neyse…
Sen ülkücü olduğunu iddia ediyorsun en azından o yönde şiirler yazıyorsun al sana ceddin le ilgili tarihi bir bilgi vereyim 1877 de yani Mustafa kemal portakalda vitamin değilken kütlelerin havada hareket etmesinin statik hesaplarını yapan bilim kurumlarında eğitim gören mühendislerin vardı. Ve 1909 yılında ilk tayyare bölüğünü kurmuş bir ceddin var senin tabi senin diyorum ama sen kabul ediyorsan. Şimdi bu gerçekten hareketle 1909 yılında tayyare bölüğü kurmuş bir milletin 2019 da kendi uçağını yapacak olmasında garipsenecek üstelik bugünkü teknolojiye sahip bir Türkiye varken niye uçak yapabileceğine inanmıyorsun? Ben sana söyleyeyim çünkü sana on yıllarca ecdadın kötülendi ve hatta kendi ceddine küfüretmen istendi bunla beraber kendine olan güven duygun örselendi de ondan. Dolayısıyla uçak yapabileceğine de inanmıyorsun ülkende ki gelişimi de göremiyorsun.
Musul ve Kerkük 1922 yılına kadar senin toprağındı. Üstelik bu gün bir avuç kalan Türkmenler o yıllarda,Türkmen bölgesi diye adlandırılan bölgede ki genel nüfusun %76’sını oluşturuyordu. Hile ile ve cebren o topraklar İngilizlere terk edildi. Bu gün o topraklarda askerinin olmasından sen rahatsız olma başkaları olsun. Oluyor da zaten sen rahat ol.
Sağlıcakla
Mehmet Ali Akça
Bunun adı yanlış politikadır. Bu bakımdan yazara hak vermek lazım. Ama belkide devletinde bir bildiği vardır,deyip buraya bir mim koyayım.*
...
Türkiye Cumhuriyeti kurulduktan sonra Hatay topraklarımıza dahil edildi. Boğazlar uluslararası komisyon tarafından idare edilirken, Montrö ile bizim hakimiyetimize geçti. 1926 olması lazım. Bildiğiniz üzere 74 te Kıbrıs'a müdahale edildi. Bugün Kıbrıs'a yavru vatan diyoruz. Hatay öz ilimiz. Boğazları kimse tartışamaz bile. Tabiki bunları bütün milletçe sahiplenmek hepimizin hakkı. Hele ülkücülerin daha fazla sahiplenmesi gereken bir durum. Nihal Atsız şöyle diyordu: 'dün Hatay' dı, bugün Kıbrıs. Yarın Kerkük. Öbürgün Batı Trakya. Ötesi Azerbaycan. Bu budur, kimse başını kuma sokmasın'
Burda demek istediğim, yazarında(ülkücü olduğunu düşünerek) aslında Musul konusunda bizimle aynı amaçta olduğunu düşünmem. Sadece araçlarda bir anlaşamamazlık durumu var vesselâm.
Mustafa kardeşim, yazını ilgiyle okudum. Türkiye'nin hali içler acısı maalesef. Bunu idrak edemeyen kardeşlerimizin gözünde "peygamber" veya "padişah" olmayı sürdüren liderlerin güdümünde KLEPTOKRASİ rejiminde yaşamayı sürdürüyoruz ne yazık ki... Bu halkın aklını başına devşirmesi mümkün olacak mı, bilemiyorum. Selam ve saygılar...
(Mustafa Çetiner)
Çünkü onlar kendilerinin de nemalandığı bu din sömürüsüne dayalı düzenin yıkılmasını istemiyor.
Teşekkürler, selam ve saygımla.
Türkiye senin gibi yandaşları olduğu sürece her türlü hiyanetin üstesinden gelecek....aç bak Rus kanallarına sitelerine bir tane senin gibi kendi ülkesine köstek olan bir tane alabak var mı...esada putine katillere sarf etmediğin dili kendi ülkenin istihbaratına karşı aptalca neden yaparsın...Ortadoğu denkleminde biz olmadan kimse olamaz....hainleri tek tek bulup temizleyeceğiz...
(Mustafa Çetiner)
Halkı yalanlarla uyutan, olmsyan şeyleri olmuş gibi gösteren, 2019 da yapacağız dedikleri yerli uçağı 2007 den beri gökletde diyerek halkı uyutup oy toplayanlar dindar ve vatansever.
Gerçekleti söyleyen gerçek vatanseverler vatan haini.
Bu zihniyet Türkiyede varoldukça bu ülkenin iki yakası bir araya gelmeyecek.