Hastalık ve Sağlığın Seyri-Kemoterapi Günleri-5
Merhaba dostlar
Bugün 14 Aralık, terapi günlerimizi yazmaya devam edelim.Evet 3 Aralık da 5. terapiyi aldım.Halime binlerce kez şükürler olsun.Bu yazı diğerlerinden biraz fazla mı gecikti ne? yada bana mı öyle geldi? Neyse burdayız ve 5. terapide yaşadıklarımı anlatmaya başlayalım.
Evet dostler 5. terapi de bir alem oldu benim için.Gerçi hangisi olmadı ki? :)
Her zaman ki gibi sabah 9 da kan vermeye gittim ve bir saat sonra sonuçları almaya gittim.
Sonuçlar çıkınca doktorumun odasına girdim karşısına oturdum.Tahlillerime baktı inceledi ve anlatmaya başladı.
Her şey normal kan değerlerin de normal terapiyi almanda sakınca yok dedi ve ekledi.
Senin bu 5. ilacın şimdiye kadar değerlerin hep normal çıktı (şükür). Sana 6 seans vermiştim.6. terapin bitince ışın tedavisine başlayacağız.Sonrası için her gün bir tane alacağın günlük hap verecem.Bu hapı 5 yıl kullanacaksın. Durumlar iyiye gittiği için (şükür) sana akıllı ilaç vermiyorum dedi. Allahıma Şükrettim doktoruma teşekkür ettim ve 5. ilacı almak üzere oradan ayrıldım.
Terapi odasına girdiğimde 3 boş koltuk vardı.Hangisine oturayım diye düşünürken yan yana oturan iki bayan bana seslendi buraya geliniz dedi. Davet almıştım gitmemek olmazdı demi.Gittim yanlanına oturdum. Hemşire gelip damar yolunu açtı ve ilaç verilmeye başladı.
Yanlarına oturduğum bayanlar sohbetli.Hemen sohbete başladık birbirimize geçmiş olsunlardan sonra durumlarımızı anlatmaya başladık.
Biri benim gibi ama 4 yıl olmuş atlatalı.
--Şimdi ne için burdasınız?
--Karaciğerde sorun çıkmış onun için ilaç alıyorum.
--Tekrar geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah..
--Amin.
Diğer bayana sormama gerek kalmadan o kendini anlatmaya başladı.
--Bende bir yıl oldu terapileri alalı şükür temizlendim ama şimdi de kemiklerde sorun çıktı onun için 15 günde bir tek ilaç alıyorum.
--Size de tekrar geçmiş olsun Allah şifa versin.
--Amin
--Ben inşallah böyle ayrı bir sorun yaşamam.Rabbim yar ve yardımcımız olsun amin.
Bayanlarla sohbetlerimiz böyle devam ederken tek ilacı alan bayan işi bitti ve gitti. Sonra diğer bayan gitti.Bu arada benim asıl ilaç kırmızı olan takılmıştı damara girmeye başlamıştı.İşte o an bende halsizleşmeye başladım sakinleştim geriye doğru yaslandım.Artık konuşmak için pek gücüm kalmamıştı.
Bayanların erken ayrılması iyi oldu diye düşünürken üşüdüğümü farkettim. Diğer terapilerde böyle üşüme yaşamamıştım bu farklıydı daha fazla üşüyordum.Ne olduğunu anlamak için hemşireye seslendim.Geldi ve buyur abla dedi.Ben çok üşüyorum neden ki dedim.İlaç aldığım için olduğunu söyledi ama öyle değildi ben biliyordum.
Kafamı kaldırıp tavana bir baktım tam klimanın altında oturuyorum. klimayı kapatmalarını ordan bana soğuk geldiğini söyledim.Hemşire o sıcak üflüyor siz ilaç aldığınız için soğuk gibi geliyor dedi.
Üzerime örtecek bişey de olmadığı için 2 saat boyunca üşüdüm.
Tahmin edeceğiniz gibi eve geldiğimde tirtir titriyordum.Eşim hemen sıcak su torbası yaptı.Biraz uyumak istedim.uyandığımda bir değişilik yoktu yine aynı ve mide rahatsızlığı yaşadım.Yemek yiyordum ama fazla değil üç kaşık felan.Çorbayı zorla bitirmeye çalışıyordum.Yine haftasonuna denk geldiği için hastaneye gitmek istemedim.Şükür pazartesiye de düzelme göstermiştim.
Artık midem iyi olmuştu yemek yemeye başlamıştım.Her gün daha da iyiye gidiyordum.Şİmdi iyiyim şükür ve hemen gelip yazmak istedim.
Evet sevgili dostlar bugünlük de bukadar.Allahın izni ile son terapi anılarımda görüşmek üzere...Allaha emanet olunuz ve sağlıcakla kalınız....
Mihracan
YORUMLAR
Allah şifa versin inşallah..
İnanın ben çok üzülüyorum ama Rabbim inşallah şifasını verecek
Bende babamla hep gidiyorum ve yaşadıklarınızı yaşıyorum
Evet siz yazın moralinizi iyi tutun ,çünkü moral en iyi ilaçtır
Hiçbirşeyi kafanıza takmayın.
Sevgiler o yüreğinize.....
mihracan
Sizin de o koskocaman yüreğinize benden sevgiler...
Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi bildireyim.
Derdi veren Rabbim dermanıda verir elbet. Allh şifa versin.
Yazmak iyi gelir yaz sen ve moralini iyi tut.
Sevgilerimle
mihracan
Sevgi saygı benden...