- 904 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YAĞMUR DAMLASI DÜŞLERİ
Serseri düşlerimin kabussal bitişlerine döndüm şimdi , imgesel düşlerim melankoli ırmaklarında bıraktı bedenimi. Kimsesiz kimliksiz bir yağmur damlasına döndüm.
Yapraklardan süzülürken ıslak ve üşümüş toprağa düşmekti en büyük hasretim. Düştüm sonra toprağa belli belirsiz bir sahipsizlik rüzgarında. Ve çamur oldum sonra benim gibi onlarca damla gördüm kimi ağlıyor,kimi gülüyor,kimi dünden boş vermiş hayatı. Ve sonra onlarca sesiz günlerim oldu o çamur deryasında. Bir gün bir insan bastı üzerimize. Bazı arkadaşlarım tutunamadı ezildi. Ben ve bir iki damla daha yapıştık ayakkabısının altına ne olduğunu bilemedim sonra. Damla doğduğuma sövmedim de değil o anlarda. Yavaş yavaş diğer arkadaşlarımda düştü. Kimi bir mazgala kimi araba tekerine takıldı ama ben o insanın ayakkabısına takıldım. En sonunda ayakkabılarını çıkarıp yüksek bir yere koyarken yüzünü gördüm belli belirsiz. Sanki benim düştüğüm bulut gibiydi.
Ama ben damlaydım o bulut o giderken artından bir iki yağmursal mısra mırıldandım duymadı. Ağladım gülmeyin işte bir damla nasıl ağlarsa öyle ağladım. Sonra bir gün kendimde bir farklılık hissettim havaya yükseliyordum ilk önce korktum ama sonra anladım buharlaştığımı yükseldim yavaş yavaş ve tam çıkarken çamdan. Yine onu gördüm ıkındım sıkıldım yeniden damla olmak için ve oldum. Allah’ından yardımıyla onun o0 kestane renkli saçlarına düştüm. Ne bahtiyarlıktı. Bir bilseniz sonra onla kaldım dışarı çıktı dolaşıyor gülüşüyordu bende onun lepiska saçlarındaydım...
Ve akşam .Saçlarının arasından soyunduğunu gördüm sonra ise bir anda dünyam karardı. Bir yere girdi ve suyu açtı benim gibi binlerce damla üzerime geliyordu bir iki tanesini hakladım ama. Ben de dayanamadım düştüm. Kanalizasyon denen yere kirlendim yeniden bedenleri sebepsizliklerle doldurup kirledim. Günlerce sezgisel düşlere daldım binlerce dua ve binlerce sevap .yeniden bir yaprak üzerinde düşler kurmayı hayal edip. Bir bulutun üzerinden dünyaya bakmayı istedim. Bir leyleğin kanatlarında imgesel sensizliklere yatıp bir daha uyanmamayı istedim. Bir damla ne hayal kurabilirse onu. Denize ulaşmak ve okyanus damlası olmak gibi
Nasıl olsa bir gün yeniden döneceğim ayaklarımın üzerinde durup ben geldim hayat diyeceğim. Üzülenleri dahada üzerek sevinenleri dahada mutlu ederek yaşamaya devam edeçeğim
YORUMLAR
"bi imzayla ne değişirki"ci evcil zihniyetlere hak vermek üzereyim..şartları zorlamak bünyeyi yormaktan başka hiç bişeye yaramadı..içimden şehir/kent/kasaba/eyalet/ülke dahası galaksi geçiyor..
ne demeli, şimdi neresinden tutunmalı yalnızlığa..yumruk atmalı, küfürler savurmalı, izmaritleri ateşe vermeli, kusmalı, böğürmeli..ama bişeyler yapmalı!
evet titrek bi yağmur damlasına sarılmalı belki de..
karışmalı enginlere..
akmalı çıplak bedenlerden ya da..çağlamalı..!
ama koşmalı kırlara bayırlara..
çamurlara da..
bi de el uzatmalı arkada kalanlara...