- 527 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
İDEOLOJİK HASTALIK
İnsanların giydikleri elbiseden ,bıraktıkları sakal ve bıyıktan tuttun da tuttuğu takıma kadar toplum ayrıştırılmış ,bölüştürülmüş durumda. Olaylara ,durumlara ideolojik yaklaşma gibi bir hastalık da eklenince bu durum daha da vahim hale gelmiştir.
Herkesin savunduğu fikir ve ideolojiler kendince doğru kabul edilmiş ,genel doğru ise ikinci plana atılmıştır. Ayrıca olay ve durumlar kendi çıkarları doğrultusunda değerlendirilmiş ,dini kendi çıkarları doğrultusunda yorumlama gibi büyük bir yanlış içine de girmiş insanlar.
YORUMLAR
Güzel bir konuya deginmek istemissin. Türk Milleti'nin bu konuda suçu yok, hangi ideolojik akima kapilmis dahi olsalar, bunun sorumlusu yüce Türk Devleti'dir. Devlet mesuldür. Devlet derken bunu hükümet olarak algilama, hükümet dedigimiz yürütme erki, devletin sadece bir yapi tasidir, görünen yüzüdür, zahiri tezahürüdür.
Türk Milleti'ne devlet eliyle milli ülküler, ilkeler, hedefler, gayeler sunulmalidir. Devlet milli ülküler belirlemedigi ve bocalama yasadigi nispette, o devletin toplumu da bölük pörçük olur.
Alp Aldatmaz tarafından 12/8/2015 10:43:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
tahir yıldız
Saplantı haline getirdiğimiz her düşünce her ideoloji doğru ve sağlam düşünmemize engel olacaktır . Bu da beraberinde büyük sorunlara neden olacaktır. Mühim olan herkesi olduğu gibi kabul etmektir. İşte o zaman bireyin devlete olan bağlılığı artacaktır ki temennimiz de bu yönde olmalıdır ...
Alp Aldatmaz
Siz beni anlamamissiniz.
Bu arada herkesi oldugu gibi kabul etmek, bu dogru bir ilke degil, bu ilke dogru olursa iste teröre meyleden her türlü örgütlerin beslenecegi ortam var demektir. Size katilmiyorum bu konuda.