- 331 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDA SAHNESİNDEN GÜNCELER
SEVDA SAHNESİNDEN GÜNCELER
Merhaba…
Tek perdelik bir oyunun tek kişilik sahnesinden hepinize merhaba…
Bazıları buna Platonizm der, bazıları yalnızlık ve bazıları da işte böyle..
Tek perdelik bir oyundur sevda, tanığı çoğu kez geceler, sanığı ise daima kendisi olan.
Evet sevda, sevda dedik; çok azılı bir suçludur.
Ki büyük-küçük, kadın-erkek demeden hemen herkese musallat olan binlerce yılın seri paraziti sevda…
Evet yanlış duymadınız parazittir sevda; hem de seri parazit…
Çünkü insanı öldürmez de kendini geliştirmek, kendini beslemek için kullandıkça kullanır…
Ve günbegün, anbean eritir, eritir sen de erdikçe erirsin…
Hele bir de sevdan tek perdelikse; işte dostum işte o zaman vay haline…
Bazen bozuk bir plak gibidir, bir yerde takılır kalırsın, e tek kişilik de dedik ya öyle sufle verenin filan da olmaz… Her işin çaresine yine kendin bakarsın…
Bazen de sonunu bildiğin ve defalarca izlediğin bir film gibi ya da okuduğun bir kitap gibidir sevda…
Durup-durup da başa sararsın sonunda acıyla hemhal olacağını bile bile….
Ve o zaman anlarsın ki perde tek oyunluk, sahne tek kişiliktir.
Ve siz dostum unutmayın tek perdelik bu oyun, tek kişilik sahnede, tek kişiye kapalı gişe oynanır.
Siz de çok geç olmadan yerinizi ayırtıp, biletinizi alınız…
Sevdalanmak üzere….
Ehed Aymaz
03.06.2015 // 16.39
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.