- 783 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
İkizler Burcu Erkeği
Sabahın altısında insanın kapısı çalınır mı sevgili dostlarım sayesinde benim kapım çalınıyor.
Hayır psikanalistim diye benim insan olmadığımı falan mı düşünüyorlar acaba. Acaba kim olabilir bu saate diye düşüne düşüne kapıya doğru esrik adımlarla yürüdüm. Yürüdükçe yerin sarsıldığını hissetmem içimde acaba deprem mi oluyor korkusu uyandırsada. Muhtemelen uykumun henüz açılmamış olmasının eseriydi bunlar. Kapı koluna uzandığımda telefonumda çalmaya başlamıştı. Bende delirmek istiyorum diyerek okkalı bir küfür savurarak kapıyı açtım.
açmamla beraber zil zurna sarhoş bir halde Adem içeriye girdi.
Kapıyı sinirle kapatıp peşinden salona geçtim.
ne var Adem diye bağırmama fırsat vermeden
- Abi astrologlarında astrolojininde hatta o kadın varya adı neydi sarışın birşey ha hatırladım Rezzan Kiraz ha hepsinin Allah belasını versin
- Ne diyorsun oğlum manyakmısın sabah sabah saat kaç haberin var mı. Kim söylüyor size benim kapımın her saat çalına bilir olduğunu
- Biliyorum aga saatin kaç olduğunuda yaptığımın yanlış olduğunuda ama kötüyüm işte evet içtim sarhoşum ama Allah belasını versin onların.
Durum muhtemelen ciddiydi ciddi olmasa ne fark eder Ademi kapı dışarı edecek halim yoktu. Bu soğukta Hawai gömlek deniz shortu ve parmak arası terlik üçlüsüyle salonumda. Birbirine karışmış kitaplarım ve aslanlı battaniyem arasında ağlayarak oturuyordu.
- Bekle Adem bir kahve yapayım ikimize sende bu sırada bi sakinleş konuşalım.
Annesinden dayak yemiş erkek çocuğunun babasına sarılması gibi kafasını sallayarak onayladı beni.
Mutfağa geçtiğimde hava yavaş yavaş aydınlanmaya başlamıştı. Gece gece bu manyağın astrologlarla ne sorunu olabilir diye düşünüyordum. Gerçi bilimsel alt yapıda astrologlarla benim de sorunum vardı ya böyle delirecek kadar değil. Yıllardır sahte bilim olarak gördüğüm bir daldır astroloji kolay para kazanmanın en güzel yollarından biridir. Ki bu sahteliğin tüm dünyada var olmasıda apayrı bir konu. Astrolojinin Astronomiden daha popüler olduğu bir dünya ancak insanlığın dünyası olabilir zaten. Ülkemde uzay bilimleri ve astronomi mezunları üç otuz paraya iş bulup yaşamaya çalışırken. İki üç seminere katılıp astrolog ünvanı alan insanların uçuk rakamlar kazanması aslında bilime verilen asıl değerin karşılığıdır.
İçeri geçtiğimde Adem duruklaşmış tv yi açıp 7-24 arabesk müzik yayını yapan bir kanal açmıştı kumandayı elime alıp tv yi kapattım.
Ademin kahvesini içmesini beklerken hala ne olmuş olabileceğini çözememiş olmak sinirlerimi bozuyordu.
Adem bu tip işlerde bezi olan biri değildi astrolojiyi veyahut astrologları nasıl kafasına takmış ve bu hale gelmiş olabilirdi ki.
Kahvesini bitirince elini yüzünü yıkayıp geri geldi.
artık dayanamıyordum
- Anlat Adem ne oldu
- Ben ikizler burcuymuşum
- Bundan banane Adem
- Ama Elif bunu umursuyor
- Nasıl yani
- Ya bu bi yıldız falcısımı ne b.ksa ona gitmiş. Bu kadında sevgiliniz sizi uzun zamandır aldatıyor demiş. İşte ordan doğru kavga ettik ve beni terk etti. Sonrada içtim ve araştırdım ben bu ikizleri abi ben bilmeden bu kızı aldatmış olabilir miyim. Bu ülkede bi Çorumlular bide İkizler burcu erkeği ne yapmış ne etmiş bu insanlara. Yani bildiğin ben doğduğum Tarih yüzünden terk edildim. Buna inanabiliyor musun. Üstelik Elif gibi bir kadın buna nasıl inana bilir. Ben cidden böyle birşey mi yaptım acaba.
- Sen ciddimisim Adem
- Evet vallahi billahi ne yapacağımı bilmiyorum.
Elif iki üniversite bitirmiş işinde iyi bir mevkide olan kendi ayakları üzerinde duran. Tanıdığım kadınlar içinde geleceği en parlak insanlardan biriydi. Ademin sevgilisi olması vasıtasıyla kişiliğinide az çok biliyordum böyle birşey yapmış olmasına en az Adem kadar şaşırmıştım. Amma bir farkla kadınlar birşey derken başka şey ima edebilirler
- Barışırsınız be kardeşim zaten o senin onu aldattığını düşündüğü için değilde senin kavga sırasında ona verdiğin tepkiler yüzünden böyle bir tepki vermiştir. Ben seni biliyorum haksız bir itham oldu mu kötü parlıyorsun. Ağzına geleni söylüyorsun kırmışsındır kızı ondandır.
- Bak tamam haklısın ben zaten ona söylediklerim için çoktan pişmanım. Ama o nasıl böyle birşeye inanıp bana bunu sorar. Beni böyle birşeyle itham edebilir. Ben onun için iş yerinden istifa edip bu şehre taşındım. Hayır benim derdim aldatmak olsa İstanbul’da kalıp uzaktan uzağa istediğimi yapamaz mıydım. Ya abi ben dört yıldır ondan başka kadına bakmadım. Onun yüzünden ailemle kavga ettim. Annemi bile kırdım sende biliyorsun annem onu hiç sevmez. Şimdi ben nasıl böyle bir soruyla karşı karşıya kaldım onu anlamıyorum. Bu yüzden sana geldim çünkü kafam almıyor insanların böyle şeylere inanarak hareket etmelerini. Aslında insanlar umrumda değil umrumda olan Elif
- Biliyorum Adem çok haklısın ancak insanlar bazen böyle şeyler yapar. Seninde böyle işlerin olmuyor mu yani mesela sen çok kıskançsın yok yere kaç kez bunun yüzünden kavga ettiğinizi biliyorum. Hadi takma kafana astrologlara gelince istediğin kadar söv onlara ama insanlara tepki verme. İnsanlar inanır çünkü gelecek bir kaygıdır sende istemezmiydin geleceği bilmek. Herkes ister bende isterim misal.
İşte insanlığın bu kaygısını bilenlerde kolay yoldan para kazanmak için çok güzel bir kapı aralamışlar kendilerine. Bide muhtemelen Elif artık senden evlilik teklifi bekliyordur.
Bu kavga burç işi değilde bu tip birşeyin patlaması muhtemelen.
- Hadi canım öyleyse ben hemen yaparım o teklifi.
- eee beklediğin hata zaten oğlum ama sen genede dikkat et burçlara ve kadınlara hem bu halin ne senin sen bu halde üşümedin mi gelirken. Elif evde mi sabaha kadar burç kavgası mı ettiniz.
- Yok abi ya yarım saat tartıştık sonra seni terk ediyorum dedi gitti odaya yattı.
- O nasıl terk etmekmiş lan
- Bende bilmiyorum işte o sinirle bende içmeye başladım sonra burada kendimi seninle konuşurken buldum.
- İyiymiş valla. Dediğim gibi olay burçlar falan değil merak etme kıza evlenme teklifi et. Bide bu ara romantizmi falan aksattıysan biraz uğraş şiir falan yaz kıza. Sen eskiden şiir yazardın. Bana sen o kadar yaz ben iki dandik şiirle kız tavlıyorum derdin.
- Adamın dibisin sen çok sağol valla. Borcumuz ne kadar efendim.
- Yürü git Adem bidaha tartıştığınızda sabah altıda beni uyandırma yeter. Elifi arada gelip alsın seni
- Ben aramam onu o özür dileyecek önce
- of Adem of inadını senin bekle ben ararım,
Telefonu elime alıp Elifi aradığımda nefes nefese bir alo ile karşılaştım. Adem de kulaklarını dikmiş bizi dinliyordu.
- Ne oldu Elif sorun mu var
- Ya Ademi bulamıyorum telefonunuda açmıyor çok içmiş aptalca bir tartışma geçti aramızda sarhoş sarhoş başına bi iş gelmesinden korkuyorum. Bu saate ne yapar ne eder sana gelecektim bende arayalım mı şunu diye.
Ademe baktığımda telefonu sessize almıştım napim tepkisi verdi.
İçimden Ademe söverek
- Ademin burda gel al bidaha da başıma bela olmayın.
On dakika sonra Elif geldi kapıyı açtığım gibi Ademe koşup sarıldı özür diledi.
Ben en azından bir yarım saat daha uyumak için odama geçerken ikiside ağlaşıyordu. O an ikisinden de tiksindiğimi itiraf etmeliyim.
Uyandığımda benim için hazırlanmış bir kahvaltı ve doğacak çocukları erkek olursa benim adımı vereceklerini yazdıkları bir pusula bulmuştum.
Olan olmuştu astroloji onların ilişkilerine yeni bir boyut kazandırmış ancak beni uykumdan etmişti.
Lanet olsun Atom fiziğinede profesörlüğede repliğini astrolojiye ve astrologlara uyarlayarak kahvaltımı etmeye başladım.
Güne ne güzel bir başlangıçtı ama.
YORUMLAR
Nedense biraz kötü şöhret biraz tecrübeyle sabit olmak üzere iki burca karşı hep temkinli olmak gerektiğini düşünmüşümdür.Birisi ikizler diğeri de akrep.Hayatta büyük konuşmamak gerektiğini de bir ikizlerle yolunuz denk düşünce anlıyorsunuz.Ha dersemki şimdi ne ikizlerliğini gördüm henüz uç bir ikizler davranışı görmedim.Aldatmaya meyilli olmaları da ilerleyen yaşlarda sorun yaratmıyormuş artık akıllanmış uslanmış oluyorlarmış diyerek ikna edildiğime göre hassasiyetlerine dokunmadığınız sürece ikizlerle bir ömür geçermi onuda kısmet olursa yaşayıp göreceğiz dedikten sonra birazda Ademdeki ikizler yansımasını tahlil edersek Elif oda değiştirerek Ademi terk ettiğini söylemiş Adem bavulunu kapıp annesinin evine gitmiş tepkisi göstererek olayı trajedi boyutuna çevirerek bize okuması keyifli bir yazı ortaya çıkmasına vesile olmuş.Tebrikler..
İkizler burcu ' işte :))) biraz zor gördümü sıvışı veriyoarlar ama Allahtan hep şanslıdırlar .. hep güzel kadınlara denk gelir ikizler burcu erkeği :)) affder ve sahiplenirler
asıl tehlike Balık burcu adamları..; nerde duracaklarını hiç bilemzler ..dokuzuncu köyden kovulsalar onuncu köyde mekan tutarlar :))) öylde pişkinler yani.. ayy güzeldi valla keyifle okudum ..'' Bak şu Ademin yaptığına :)) sabahın 6'sında da gelinmez ki 'kaleminize sağılık .
saygılar çılgın yazar_______________________________
beren yılmaz tarafından 12/4/2015 11:45:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
evlerinde oturmuş, bilgisayarı açıp, bakıyorlar. okudukları yazı da aşk yaşayan, aşkından ağlayan insanlar görüyor bu gözler. birbirlerine kahve veriyorlar, kahvaltı hazırlıyorlar. birbirleriyle şakalaşan sevgililer oluyor. o evlerinde oturmuşlar, akıllarından geçiriyor 'benim de bir sevgilim olsa, ben de onu terk edip terk edip arkadaşımın evinde kavuşsam' diyor 'anne, baba bana niye birini bulmuyorsunuz' diyor. 'bizim niye gör, boy firendimiz yok' diyor.
ağlıyorlar. ağlıyorlar.
ikizler burcunun güvenilir bir tip olmadığını söylerler fakat bu aldatmaya eğilimli olduğu için, kararsız kalmaları bu yönde etkilidir. şimdi öyküye abes düşmesin ama ciddi mana da zaten kafası bir milyon olmasa anlatamaz ikizler burcu. öyle kendinde gelip gitmeleri olur bilakis.
yine de mutlu sonlar güzeldir.
HakkınSesi tarafından 12/4/2015 4:47:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
burçlardan pek anlamam da "o nasıl terk etmekmiş lan" kısmına güzel bi örnek verebilirim.
söz konusu olan yine "ben değil bi arkadaş":) kız "artık görüşmesek mi acaba diyo. eyvallah diyo bu da. ayrılıyolar. 2 gün sonra kız arıyo:
"ya hiç aramıyosun"
"görüşmeyelim dedin ya"
"ama olmaz ki böyle"
falan filan telefonlar kapanıyor. kız ertesi gün tekrar arıyo:
"ya bak şu an arkadaşlara acayip rezil oluyorum, bi ara lan, gitme beni terk etme filan de be"
konuşmanın sonunda ben değil bi arkadaş ikna oluyo, aramaya başlıyo. gitme anlamında güzel mesajlar atmaya başlıyo.
neyse burda keselim.
yazını sevdim.
Tsukuyomi
birincisi bu adem bir ikizler olamaz, kesin yükseleni falan farklı, (ya da yüz karası ikizlerin) ama sen kesin ikizlersin :))
ikincisi bir kız her şeyden kavga çıkarabilir, sonra o kavga çıkardığı şeye başka zaman gülebilir, o yüzden genel geçer kurallar kadınlarda tutmaz
üçüncüsü "o nasıl terketmekmiş lan" kısmında bayağı güldüm.
son olarak bol göndermeli güzel bir öykü olmuş eline sağlık.
ps: yeah I'm Gemini
Tsukuyomi
bak şimdi ben koç burcuyum bildiğim yükselenim falan mı ikizler acep hemen gidip baktirim :D şaka şaka