- 843 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATI PAYLAŞMAK İÇİN ENGEL YOK
Bugün 3 Aralık Dünya Engelliler günü.Her insan engelli doğabilir veya sonradan kaza sonucu olabilir.Biz engelli insanlara kötü gözle bakmak onları dışlamak yerine onlara sahip çıkmalıyız .Kiminin sağ kolu,sol ayağı,gözleri ,kulakları olmalıyız.Onların yaşamlarının daha kolay hale getirmek bizim görevimizdir diye düşünüyorum.Allah herkesi farklı şekilde yaratmış.Gözlerimizin görmesi,bacaklarımız tutmasa dahi şükretmekten başka çaremiz olmadığına inanıyorum.Engelli kardeşlerimizin hayata tutunması için eğitimlerinin verilmesi gerektiğini düşünüyorum.Yaşamına devam edebilmesi için iş olanaklarının genişletilmesi ve her türlü imkanın sağlanması gerektiği de bir gerçek.Peygamber efendimiz(s.a.v) engelli insanlar için bir hadisinde “Allah sizin ne biçimlerinize ne de bedenlerinize bakar fakat o sizin yüreklerinize bakar.” (Müslim, Birr, 45) buyurur.Önemli olan insan olabilmektir.Önemli olan geçici dünyada başkalarına yardım eli uzatabilmektir.Benim burdan engelli kardeşlere mesajım hayatı paylaşmak için hiç bir engelin olmadığıdır.
YORUMLAR
Duyarlı yüreğini yürekten kutluyorum yüreğine kalemine emeğine sağlık çok güzel bir konuya deginmissiniz dediklerini katılıyorum kimin ne ocağı değil belli engelli arkadaslarimizin eli kulağı gözü ayağı olmalıyız yakınında varsa destek olmalıyız şahsen ben hiç tanımadığım bir engelliye sordum neye ihtiyacın var alicam sana diye bana didimi şuydu ayakkabı hemen aldım onun o sevinci yeter saygilarimla değerli dost kalem selam dua ile kalin saygilar bu arada 3 ARALIK Dünya engelliler haftasını yürekten kutlarim
SAHRAA vurgun tarafından 12/3/2015 1:28:21 PM zamanında düzenlenmiştir.