Henüz... Vakit geç değil..!
hayat bin bir çeşit olaylarla karşımızda bazen güldürüyor..bazen ağlatıyor..bazen de sinirlendirip kızdırıyor..
hayat istediğini yapar da insan boş kalır mı?
insanlar da baş roldeler hep..
istediklerini kafalarına göre planlayıp uygulayıp devam diyorlar ömürlerine..
SONUÇLAR ALINMADAN HERKES RAHAT..!
NE ZAMAN Kİ SONUÇLAR istenmeyen şekilde karşımıza dikilirse..İŞTE O ZAMAN KÖRDÜĞÜM HAYAT..karışık ömürler..karmakarışık olaylar var demektir..
yaparken akıllıyız..
çözemezken kör..sağır..dilsiz..utangaç..ve kıvırdıkça kıvıran bahaneci..!
planlarken kimseden aşağıda değiliz..dediğimiz çıkmazsa yalan üstüne yalan..bahene trenleri geçiyor gidiyor son sürat..!
neden böyle?
çünkü HAYAT BÖYLE..!
neden öyle?
çünkü İNSANLAR ÖYLE..!
ÇARESİZLİKLERDE SAKLANMIŞ ÇARELERİ ararken yorulup duruyoruz..çünkü İNSANLAR DEĞİŞKEN..OLAYLAR DEĞİŞİK renklerle karşımızda..süratle değişiyor her şey..
tutturamıyoruz bir türlü..
diyelim tutturduk..bu sefer de sürekliliğinde dertler var..engeller var..yasaklar var..!
diyelim işler yolunda....
ŞÜKRÜMÜZÜ UNUTUYORUZ her nedense...olaylar ve insanlarla uğraşmaktan dolayı...
ayar...
denge..
ahenk..
uyum..
güzel geçimle MÜMKÜN EN AZ ZARARLA..!
Sağlıklı olacağız..
moralli olacağız..
geçimli olacağız..
maddiyatlı olacağız..
maneviyatlı olacağız..
sağlam olacağız..
her türlü garantiyi vereceğiz....ki beğenilelim..yaranalım..ya da rahat edelim..rahat ettirilelim...!
tek taraflı sağlamız ..karşılıklı dumani..kalabalıkta ortaya karışık misali..!
yine de hayat devam ediyor ya..!
en doğru söz bu bence..!
hayat: herkes için devam ediyor ama..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.