- 1539 Okunma
- 8 Yorum
- 1 Beğeni
Ne ayaksın Putin?
Sözlerime şu istatistikleri belirterek başlamak isterim:
Rusya 2014 yılından bu yana;
Nato hava sahasını 100’den fazla kez,
ABD ve Kanada hava sahasını 16 kez,
Norveç hava sahasını defalarca,
Manş kanalını bombardıman uçakları ile,
İsveç hava sahasını defalarca kez,
Yine Japonya hava sahasını defalarca ihlal etmiştir.
Ve Rus savaş uçağını vurma cesareti gösteren tek ülke Türkiye Cumhuriyetidir. Peki neden bunca ülke bunu yapamıyorken Türkiye Cumhuriyet’i silahlı kuvvetleri, kahraman pilotları bunu yapabiliyor. Çünkü bizim için vatan mukaddestir. Bu topraklar bize ecdadımızın mirasıdır, kanla, canla alınmış topraklardır. Vatansız, medya soytarısı adı lazım değil herifin biri çıkmış diyor ki; ’Rus uçağı hava sahamızı 12 saniye ihlal etmişte ne olmuş?’ bu sorunun üzerine programa konuk olan emekli komutan cevabını tokat gibi vuruyor ve kamuoyu bu adama şöyle bir soru yöneltiyor; ’Yabancı biri senin yatak odanı 12 saniye işgal etseydi ne olurdu?’ bu sorunun cevabını veremeyecek tabi ki ama yine kamuoyundan bu soruya gelen akıl almaz mükemmel cevaplar var. Bunlar o herife yeterlidir diye düşünüyorum. Ha birde şöyle bir tepki var ki: ’Recep Tayyip Erdoğan ülkeye savaşa sokacak, biz mahvolduk’ vatanını seven bir insan, bu toprakların değerini bilen bir insan siyasi görüşleri ne olursa olsun bunu diyemez, dememelidir. Türk milleti 330’dan fazla devlet kurmuş, cihana hükmetmiş, tarihi fetihler, zaferler dolu aziz bir millettir. Ben bu sözleri hayal dünyamdan söylemiyorum; Tarihime dayanarak, ecdadımın bana verdiği ilham dahilinde konuşuyorum. Birde çıkmış Rusya Hükümeti Türkiye bizden özür dilemelidir diyor. Rusyadaki yönetimin bu kadar ciddiyetsiz, başarısız ve saçma olduğunuda bu vesile ile öğrenmiş oldum. Hem suçlu, hem güçlü ayaklarını Türk milletine söktüremezsin Putin. Doğalgazı keserim ayakları hele hiç sökmez. Bu milletin gönlü zengindir, bu millet şereflidir. Tezek yakar, kömür yakar sana minnet etmez. Bu milletin dedeleri Sarıkamış’ta soğuktan donmuş, şehid olmuş ve bu şartlar altında dahi cepheyi terk etmemiş, vatanını, toprağını muhafaza etmiş bir millettir. Avrupa’nın amborga sürecinde desteklerini esirgemeyen, kıtlık yaşamamanı sağlayan Türkiye Cumhuriyet’inin dostluğu her ne kadar merhametli ise; dümanlığı bir o kadar gazaplı ve kahredicidir. Elindeki imkanlar seni yanıltmasın. Cephanesi bitmiş, düşmana karşı zayıf durumda olan bu millet: ’Ben size taarruz emretmiyorum, ölmeyi emrediyorum. Biz ölünceye kadar geçecek zamanda yerimizi başka kuvvetler alabilir.’ düşüncesine sahip, vatan uğruna canını vermeye gözünü kırpmadan koşacak bir millettir. Gemileri karadan yürüten Cihanın Sultan’ı Fatih’in neslidir. Ne ayaksın, amacın ne bilemiyorum da bence aklını başına al. İsrail’e tek özür dileten devlet olan Türkiye Cumhuriyet’inden derhal özür dile. Herhangi bir savaş durumunda şunuda bil ki karşında Lozan’da her denileni yapacak, toprakları kağıt üzerinde verecek İsmet İnönü değil sana etek giydirecek Recep Tayyip Erdoğan var!
YORUMLAR
Aklıma
"Ötme bülbül ötme canla yazda kışda
Sen gülü terketme
Şarkılar şiirler yasta " türküsü geldi.
Günü büyük devlet adamlarımız kurtardı. Şimdi yarına bakacağız. Bos kafalar kendi ülkesinin bir bölümü kendine tabi kılmış lakin unuttukları şey dünyanın Türklerden ibaret olmadığı.
Söyle bir bakın çevrenize ,komşumuz diyebileceginiz kimse kalmış mı etrafınızda ? Şimdi geçmişin büyüklüğünü Osmanlıya hürmet edasıyla yaaaaaaaa Allah sesleriyle Putin'in yapabileceklerini bekleyelim. Eğer siz büyükseniz ve iddaa ediyorsanız siz yaptırım uygulayın. Ya da haklıysanız meydanlarda "görüselim, konuşalım, yapma, etme "sözlerini kullanmayacaksın.
Burada ne Türkçülük ne Rusculukyorumu oynamıyoruz. Eğer bir şeye kalkısıyorsan sonucunada katlanacaksınız. Şundan eminim ki Özürde dilenecek. Yoksa nicedir hali ...
Saygılar
Burak COŞKUN
:) facebookdan photoshop programıyla dansöz elbisesi giydirmeye benzemez diplomasi siyaset yada savaş. az izlesen durumun aslında Türkiye içinde hiç iyi olmadığını görürsün
Burak COŞKUN
43 yaşımdayım üç çocuk babasıyım güneydoğuda yara almış ve gazilik haklarını elinin tersiyle itelemiş bir vatan evladıyım. Allah'ıma Hamd olsun ki milletimin onuruyla gururuyla oynamak isteyen her mecraya ardımda bırakabileceklerime ne olabileceği korkusunu yaşamadan ve ardıma dönüp bakmadan vatanı müdafaa saflarına yine koşarım.. yine koşarım.. yine koşarım ! bir canım var Allah yoluna feda edilecek feda edilecekse feda ederim Rus ayılarına Ruz zorbalarına atılacak bir tokadım bir çelmem her zaman illa ki olacaktır millet olarak ölmem Allah'ın izniyle bir vurulur bin doğarım amma milletimi böyle sınamasınlar bir vurduğumda öyle bir yaralarım ki