- 1155 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
PEYGAMBERİME MEKTUP
Kâinatın tek sahibi Allah’ıma şükürler olsun tüm varlıklarımız , varlığımız ve peygamberimiz Hz. Muhammed (sav)olduğu için .. Peygamberim sana sevgimi kelimelere dökmeye çalışmak benim için bir şeref olacaktır.
Sevgili Peygamberim; keşke kelimelerin anlamı, senin iyi huyunu ve bize bıraktığın sünnet hazinesini anlatmaya yetse. Biz senin ümmetin olduğumuz için çok şanslıyız.
Adaletinden hakkın önemini öğrendik ki hak gözetebilelim.
Yalanın, iftiranın bir cehennem anahtarı olduğunu öğrendik senin örnek hayatınla. Yalanın sonunda ortaya çıkan birer bela olduğunu anlayanlardan olmamız için örnektin bizlere.
Gıybetin, dedikodunun sonsuz bir kandırmaca olduğunu, kul hakkının hayatımızdaki hazzının aslında bizim ahretimizin korkunç sonu olduğunu hadis ve hayatınla öğrenmemizi sağladın.
Hırsızlığın, arsızlığın haram olduğunu biliyoruz artık. Haramı helali seninle öğrendik.
Yüce Rabbim ayetlerini senin aracılığınla bildirirken senin hayatının güzelliğiyle de anlamlandırmıştır.Rabbimin Elçisi oldun Kuran-ı Kerim’den haberdar olduk.
Öyle acıları varki biz ümmetinin, hayatın sonunu getirdiğimiz. Bir daha gülemeyiz sandığımız, hiçbir şey düzelemez dediğimiz bazen de isyanlarımız olur.
Oysa senin hayatın buna da örnek; sen ki Yaradanın gülüykenkızın Hz. Fatma validemiz hariç tüm çocuklarının acısını görmüşsün. Acıların, en ağırı en acısı senin olsada şükürü bırakmayan büyük insansın.
Senin ahlakınla güzelleşen hayat, sünnet ve hadislerinin hediyesidir tüm ümmetine.
Senin elinden dilinden eminiz, bize de dilimizden çıkan sözün önemini, elimizin haramdan uzak durmasını öğretensin. Hadislerinle güvenilir olmanın erdemini, helal olanın haysiyetini gösteren yol göstericimizsin.
Ben kelimelerin en güzellerini yazmak istesemde senin güzel insanlığını anlatmak mümkün mü?
Ağladığımızda, gülecek bir şeyler bulabilmek güzel, acıların sonu olduğunu gösterir bize. Tıpkı hayatın sonu olduğu gibi. Hayatın sonu ahretin anlamını gösteren ayetler,senin güzel gönüllülüğün sayesinde bizlere ulaştı.Allah’ım seni elçisi kabul ettiğinde yine güzel ahlakın baş neden oldu.Sen insanlığın gülüsün.
Sevgimin boş bir duygu değil en değerliye duyulan hasret olduğunu biliyorum.Bir insanın Allah’tan başka sahibi ve yaradanı olmadığı kesindir.Bizi bizden iyi bilen odur.Ve bizi herkesten çok anlar.İşte bunun için sevgili kulu olan sana duyulan sevgiyi,en iyi Rabbim bilir ve mükaffatlandırır,inşallah.
Çok şanslıyız Allah’ım bizi duyduğun,gördüğün,bildiğin için ve bizim bunları bilmemizi sağlayan peygamberimizden haberdar ettiğin için.
Bildiğimiz tüm doğrular Rabbim’in ayetleriyle indi senin güzel gönüllülüğünle.
Biz senin doğumunu anıyoruz kutlu olsun Hz. Muhammed efendimiz sana.Bilgilenelim sana daha çok yaklaşalım diye bir araya geldik buradaki ve gönlünde Allah sevgisi olan ve seni elçisi kabul eden herkesin ahirette yanında olanlardan olmayı tüm yüreklerimizle diliyoruz ve tüm gerçek güzellikler için duacıyız.Amin.
ÇİĞDEM KARAİSMAİLOĞLU
NİSAN-2014
YORUMLAR
Allah ve Habibini Hz Muhammed s.a.v yazan anlatanlardan Allah razı olsun..Allah hak yoldan ayırmasın yazanların selam salavat eyleyenlerin sayılarını artırsın.Allah ve Habibini sevenleri Allah ve Habibi de sevsin kendilerine yakın eylesin inşaallah.Selam ve dua ile..
Gülü güzel görenler boşuna aldanmayın gülü yaratan ALLAH güzel..
Gülden gelen kokuya aldanmayın Hz Muhammed den gelen gül kokusu güzel...efendimize s.a.v. ne denli yazsak azdır ..