Hastalık ve sağlığın seyri-Kemoterapi günleri-4
Merhaba Dostlar
Bugün 18 Kasım ve ben yeni kendime gelebildim.Terapiyi 12-11-2015 de aldım. Aradan 6 gün geçmiş.İnanılır gibi değil ama bu altı gün bana sanki 15 gün geçmiş gibi geldi.
Evet sevgili dostlar herzaman ki gibi 12 kasımda sabah hastaneye gittim.Tahliller yapıldı ve bir saat sonra terapi için çağrıldım.Ayağım gitmek istemese de zorla olsa hastaneye gittim.
Dostlar bu sefer fazla uzatmayacam yazımı.Çünki artık 4. terapiyi alıyorum.Her terapi öncesi yaşadıklarımı artık yazmama gerek yok diye düşünüyorum.
Hastanede doktorum tahlillerime baktı ve herşey normal terapi alabilrsin dedi ve beni gönderdi. Terapi odasına çıktığımda baktimki bana yer var. Önceki terapi gibi dışarda beklemedim.Hemen işlemler yapıldı damaryolu açıldı ve ilaç verilmeye başladı. Bu sefer yanımda ki bir başka bayanla tanıştım. Oda aynı benim dertten gelmiş.Ama o 6 seans olan kemoterapisini almış.Kemik için bir başka ilaç almaya gelmiş.Allah şifa versin.(amin)
Bana hastalığını öğrendiğinde çok ağladığını, depresyona girdiğini ve hala arada sırada üzülüp ağladığını anlattı.Elimden geldiği kadarıyla kendisini rahatlatmaya çalıştım.Onu mantıklı düşünmeye çektim.İnşallah başarmışımdır.
Svgili dostlar benim de 2 tane daha kaldı bakalım nasıl geçecekler.İnanın bana okadar ağırlaştımki kendime şimdilik hayata boş bakar oldum sanki.Yılbaşına kadar bitecek inşallah sonrası ışın tedavisi olacak. Son 2 terapi artık gözümde çok büyüyor.
Bu terapide yaşadıklarıma gelince, sanki biraz daha hafif atlatıyorum.Sanki diyorum çünki terapi aldığım gün üşütmüşüm gibi boyun tutulması yaşadım.İki rahatsızlık birleşince ben tabiki ağır oldum terapi hafif geçti sanıyorum gibi.Şükür tutulma geçti terapi etkilerini hissetmeye başladım.Diğer terapilerde olduğu gibi sırf yemek yiyebilmiş olmak için yemek yemek, bolca su içmek....Bunlar mide bulantısı yapmıyor mu yapıyor tabi ama gerekli olan şeyler bunlar, yani mecburuz.
Şimdilik bu kadar yazacaklarım.Sonraki terapi seansı yazısında görüşmek üzere..Allaha emanet olunuz sağlıcakla kalınız...
Mihracan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.