- 857 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
İSLAMAFOBYA MİMARLARI
G-20’de bütün liderler, Fransa’daki patlamalar dolayısıyla terörü kınıyor ve terörle mücadelede kararlılık mesajı veriyorlar.
Bu terör örgütlerini kimler kurdu, finansman ve silah desteğini kimler sağladı? Hiçbiri sorumluluğu üzerine almıyor.
DAEŞ’in ve Suriye ve Irak’taki diğer terör örgütlerinin ellerindeki tüm silahlar, başta Esed’inkiler olmak üzere, yüzde 80’i Çin, Rusya, Amerika, Sırbistan tarafından verildi. İsrail ve İran da baştan beri işin içindeler. Muammer Kaddafi’nin düşürülmesinden sonra Libya’nın silahları da DAEŞ’in eline geçti. Batılı ajanlar ve eğitimli, gönüllü askerler Ortadoğu’da tam teçhizat cirit atıyor ve kaosun sürmesine yardımcı oluyorlar.
DAEŞ’in bir Müslüman örgütü olmadığı, İsrail projeli, Batı sermayeli, El Kaide’nin uzantısı olan bir vahşi katiller sürüsü olduğunu bilmeyen artık yoktur sanırım.
Hâl bu iken, nedense, Müslümanlar terörist; Batılılar ise sütten çıkmış ak kaşık.
İnsanın "Bu ne perhiz; bu ne lahana turşusu?" diye soracağı geliyor.
Fransa’daki patlamalar 11 Eylül’ün kopyasıdır.
Bakın; Fransa vakit geçirmeden Suriye’ye hava saldırıları düzenledi. Şu ana kadar yapmış olduğu operasyonların kat be katını yapma niyetinde. Peşinden öteki yandaş Batılı ülkeler de gelecek ve senaryoya dâhil olacaklar.
Peki, asıl amaçları ne?
Amerika Ortadoğu’ya askerî müdahale konusunda zayıf ve pasif kaldı. Bundan istifade eden Rusya, gidip Suriye’ye konuşlandı. Derdi DAEŞ değil, Esed muhalifleri. Her gün onlarca, yüzlerce masum sivili katlediyor orada.
Marine Le Pen’in başını çektiği Fransız ırkçıları, baktı ki Rusya hâkim güç olma yolunda, önümüzdeki seçimlerde Sosyalist Hollande’ı devre dışı bırakıp Müslümanları topun ağzına sürecek olan eş zamanlı patlamaları organize ederek, İslamafobyayı güçlendirme yoluna gitti.
Türkiye’nin PKK ile olan mücadelesini başarıyla sürdürmesinin de işlerine gelmediği apaçık ortada.
Bir de mülteci sorunu var. Şimdi bu patlamaları bahane edip mültecileri kendi ülkelerinden uzak tutacaklar. Ne bereketli patlamaymış; gördünüz mü?
Bu bir danışıklı dövüştür, vesselam. Mesele Ortadoğu’nun hâkimiyeti meselesidir.
Filler tepişiyor; karıncalar eziliyor.
Mücella Pakdemir
16.11.2015
YORUMLAR
Mit tırlarında giden silahlar kimin elinde ve Türkiye neden böyle bir projenin içerisinde ? Bugün terörist ilan ettiğiniz yapıyı yıllardır bu ülkenin aklı başında yazarları deşifre ederken hatta bu yolda canlarından olurken sizler beraber yürüdük bu yollarda diye bu millete nazire yaparken yine insanlar bu yollarınızda ölmeye devam etti. Bütün milliyetçiliği ayaklarının altına alandan milliyetçilik hikayeleri dinliyorsunuz aferin size...
Mücella Pakdemir
1- Mit tırlarına baskın yapan Pareleldi. Bu ortaya çıktı ve şimdi hesap veriyorlar.
2- Tırlardaki silahlar Türkmenlere yani İşid'e karşı savunmasız kalmış soydaşlarımıza yani osmanlı evlatlarına gidiyordu.
Bu açıklamayı hem devletimiz yaptı, hem de Türkmenler Türkiye'ye teşekkür ederek söylediler.
3- Aklı başında dediğiniz yazarları da hamdolsun tanıyoruz. Kriptolar, masonlar ve İsrail sözcüleri. Kısacası vatan hainleri.
Asıl sizin kendi milliyetçiliğinizi gözden geçirmeniz gerek.
Terörün suçlusu olarak Türkiye'yi gösteren birisi asla ve asla bu milletin ruhunu ve milli şuurunu taşımıyor demektir.
Siz bana aferin çekmişsiniz ama ben size kocaman bir "Yazıklar olsun!" diyorum.
Nuh.tu.fani
Mücella Pakdemir
2- Yazımın konusu ne, sizin cevabınız ne? Sadece iktidar düşmanlığı ve Türkiye düşmanlarının ağzı.
3- Saygı dışına çıkan sözleriniz ve 2. şık nedeniyle daha fazla cevap verme lüzumunu hissetmiyorum. Sizden de cevap beklemiyorum. Gidin kavganızı başka sayfada yapın, nefretinizi başka yerde kusun.
Nuh.tu.fani
Madde madde yazarak ne yazdığınızı kontrol etmeniz sanırım unutkan biri olduğunuzu açığa vuruyor :)