KELEBEĞİM
Bugün günlerden 2 Eylül ancak 3. güne birkaç sevimsiz dakika kaldı sevdiğim. Sana uzun uzadıya seni sevdiğimi anlatacağım bir mektup yazmak istiyorum. Öncelikle telefonu kapattım çünkü bana geç mesaj yazıyorsun ve bundan hoşnut değilim, anlayışsız olduğumu düşünme sakın seni uyarmıştım bu konuda ancak dikkate almaman dokunuyor. İşin çıktığında mesaj atmayı kesmen doğal ancak bunu belirtmen bana karşı bir inceliktir, göstermeni istiyorum bu inceliği, lütfen sevdiğim ricamdır bu istek.
Yakın zaman demeye gerek olmayacak şekilde 12 yi geçen saatle birlikte yarın bu şehirden gidiyorum gönlüm hiç rahat değil sana çok kızıyorum kendime de çok kızıyorum ancak bu şekilde bi yere varmam mümkün değil. Sana cidden iyi davranmaya koruyup kollamaya çalışıyorum ancak artık yokum. Senden uzakta olmak yetmezmiş gibi okulu kazanmak içinde kafamı toplamalıyım artık.
Şimdi bir şeyler anlatmak istiyorum. Ne olursun iyi anla beni. Dar beden ölçülerindeki giysilerle değil asıl sorunum. Sorun yarattığım şey bana ait olduğunu söylesen de bunu ciddi ciddi düşünmemen. Madem öyle diyebiliyorsan bunu göstermeni de çok istiyorum. Bugün bana utangaç mısın dedin cevap vereyim hem de hiç bilmediğin kadar utangacım ancak bu cümleyi sakın unutma ‘’’belki yaptıklarımızdan çok yapmadıklarımızdan dolayı cehenneme gideriz.’’’’ Bu cümle de asıl olan sadece cehennemin kastedilmemiş olması. Seni öpüyorum belki sokak ortasında belki kalabalıkta ancak düşün kelebeğim seni çok seviyorum ilk öptüğümsün ilk el ele sokaklarda dolaştığımsın ne kadar inanıyosun ilk olduğuna bilmiyorum ancak öylesin. İlk kez birine kalbimi verdim ve sende o kalbi ilk kez öpensin. Sana karşı dürüst olmaya çalışıyorum o yüzden anlatmak istiyorum öpmek istiyorum çünkü nerdeyse 10 ay boyunca senden uzakta olucam. senle çok vakit geçirmek istiyorum çünkü uzaktayken seninle anılarıma özlem duymak istiyorum. Düşünüyosundur şimdi korkuyosundur ilk oldum da hislerinden emin değilse, bu yaşananlar anlık duygularsa ne yaparım diye soruyosundur kendine. Bu yaşananlar anlık değil sevdiğim, evet kısa süre oldu birbirimize sevgimizin başlangıcı, sana o utangaç halimden nasıl olurda bu denli yaklaştım anlam veremiyosundur belki ama uyumayıp çok düşündüm seni öptüğüme pişman olduğumu da biliyosun ancak burdan gittiğimde içimde pişmanlıklar istemiyorum keşke demek istemiyorum çünkü o anlarda olması gerekenin en iyisi olmuştur keşkeler suratsızca baksın umrumda değil. Ben keşke demicem kalbim duracak gibi oluyor bunları yaşarken ve yazarken belki de yaptığım en büyük kötülüğüm kalbimedir. Onu bu denli yormak belki haksızlık olacaktır ancak bunu seni sevmeden önce düşünebilmeliydi.
Senin değişmeni istiyorum çünkü seni aileme katmak istiyorum cidden oturupta düşündün mü acaba ailesi bana ne der diye isterler mi diye ?? bence otur ve düşün bunu. Bende ciddiyetle cevaplıyım bu soruyu iyi anla diyeceğimi burun ucuyla sen bilirsin diyeceklerdir sende çıkıpta aileni benim için bırakabilir misin diyeceksin sevdiğim. Hayır sevdiğim ne seni onlara tercih ederim ne de onları sana tercih ederim. Bence sen benim için değişmeyi göze alsan iyi olur. Şunu düşünebilirsin tatlım ailene mi eş alıyosun diye hayır sevdiğim. Ben mutlu mesut yaşayacağım bir insan istiyorum evlenince herşey değişir diyen değil bak ben buyum böyle olucam sana ayak uyduracam diyen ve ben gidince cidden o kalbi ve vicdanı rahatça uyumasına sebep olan bir insan istemiyorum. Hata yapmaktan korksun çünkü ben çok korkuyorum el bebek gül bebek büyütmek istiyorum aşkımı. yara bere içinde büyürse eğer ya serseri olur ya da it kopuk işte ben bundan korkuyorum.
Bana karşı sorumluluk edinmeyi öğren artık sana kızıyorum bazı şeyleri düzelt diye ama olmuyor niye düzelmiyor anlamıyorum niye sevginde birşeyler az geliyor niye ben öyle düşünüyorum niye umursamaz oluyorsun bazen, ben seni güzelce sevemiyor muyum suç benim mi söyle bana.bu gece ölsem daha iyi..
23.58 02.10.2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.