....................................
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Anlamlı anı öyküsü, ilginç bir içerik ve samimi bir yazar var karşımda.
Severek okudum.
Kimki ki;
-siyaset adamlarıyla
-saği sol orta alt üst yan yön sistemleriyle
-imamhatipli ve imamhatiplerle
-cami cemiyet tarikati Kuran kursu vs. ile
-sokak kavgalarıyla, şiddetle, silahla
-polis ve hukuk gücüyle
-felanca filanca hükümetlerle
-5 islam şartını uygulamak.........
bu ''düzesiz düzenin'' değişeceğine, inanıyor, umut ediyor ve iddia ediyor ise;
bence yaşamının büyük aldanmasına tanık oluyor da, haberi yok.
Doğanın ve insanoğlunun varoluşundan buyana değişmeyen tek bir kural vardır.
İnsanlar değişmedikçe, hiçbirşey değişmez!
İnsanı buyruktan değil, kuyruktan yakalamalısın, aksi takdirde elinde kaçması büyük bir olasılıktır.
Tüm ilim ve bilim dallarının ayağımıza kadar geldiği bu alemde, toplumun geneli
aklıselim düşünen, bilgili, vicdanlı, merhametli, sorumlu, aydın insanlar insanlardan oluşmadıkça,
bizim ülkememiz -biraz abartayım-önümüzdeki BİR ASIR BOYU- aşla değişmez!
Paldır-küldür yuvarlanarak gider, fakat -karamsam değilim- huzura ve refaha ermez.
Bunlar, baştan başlamaz, ayaktan başlar çünkü.
Bakın; insanın ayakaları yerdeyken, başı havada aylaktadır keza..
Mucizeler de Musa devrinde kalmıştır, o da bir rivayetten ibarettir sadece.
Konu katılımcılarına saygı ve selamlar
Ne gzel anlatmışsın işte konu bu Allah sadece dilde dolaşan bir kelime çoğunluk için bazılarına görede bir korku unsuru şöyle bir düşünsene hiç övgülerde ondan bahis edilir mi ama cezalarda Allah baş rolde değil mi çarpma taş etme ceza verme konusunda dilerim yakın zamanda onu üzenlerden kurtuluruz