kardeş olmak CAN BAĞIYLA en güzeli ..!
..söylemesi ne kadar da kolay böyle..!
"Zandan sakınalım"
nedir bu zannedişlerden çektiğimiz yaa..zannettim ki..zannediyorum ki..sandım ya..sandım ki..bir sürü ZANNEDİŞLERLE hapislerdeyiz adeta..
" insanın içinden geçen en yalancı düşünceler."
nasıl bir iştir yaa..hepimizde var bu gerçek düşünceler..yalan yalan içinde..yalan yalanın peşinde..yalancı yalancıya kızıyor "neden yalan konuşuyorsun diye?"
"İnsanların gizli ve özel hayatını araştırmayalım"
evet evet eveeeeeeeeeeeeeett..yapmayalım ya..başkasına yapıldığında hoş olur da bazen..kendimize sıra geldiğinde fena oluyoruz harbiden de..!
"Ayıplarını öğrenmeye çalışmayın"
öğrenmek merakı gerçekten de işe yarıyor genelde ..bilmek te güzel..kötülüklerden de alıkoyar bazen.genelde faydalı olabilir de.özelde hoş olmuyor..şık durmuyor kişiliklerimizde..işlerimiz AYIPLARLA DOLU..EKSİKLERİMİZLE SÜSLÜ..elde değil desek te olduğu kadar işte..!
"Birbirinize karşı üstünlük yarışına girmeyin"
hepimizin üstünlük anlayışı da ..konuları da yetenekleri de fırsatları da..imkanları da yolları da..renkleri de gerçekleri de FARKLI Kİ..!
ZAMAN İÇİNDE DEĞİŞİYOR İŞLER..DEĞİŞİYOR AKIŞLAR..DEĞİŞİYOR ÜSTÜNLÜKLERİMİZ...
gerçekten de böyle ama...üstünlük geçiciyse işe yaramaz uzun vadede.kısa vadeli üstünlüklerse sadece o işi görmede faydalı..
İŞLERİMİZDE ÜSTÜN OLALIM DA BİRBİRİNE ÜSTÜNLÜK TASLAMAYALIM..!
işte budur hatamız.işlerimiz yerine birbirimize üstünlükler havaları atıyoruz..
değiştiğindeyse zavallıyız zavallı..!
"Birbirinizi kıskanmayın"
özelde eyvallah..genelde hatalarımızın afra tafralarımızın asıl sebebi budur bencesiyle..
"Birbirinize karşı kin beslemeyin"
desteklemek varken..dostça yardımlaşmak varken..uzaklaştıran HAKLI DA OLSA YALNIZLAŞTIRAN BU HATAMIZ çok çektiriyor bizlere..hele de haklıysak var ya..gel de sabret..gel de dayan işte..!
"Birbirinize sırt çevirmeyin"
işte yalnızlıklarımızın resmi bu..fotoğrafı böyle gerçek..!
yapıyoruz..yaşıyoruz..!
ne yapalım?
ne edelim?
nasıl olsun?
..bir sürü sorusu var..!
cevabı da birkaç tanedir aslında..
..arkadaş olun...dost olun..sevgili olun..samimi olun..birlikte olun..beraber olun..destek olun..KÖSTEK OLMAYIN..
söylemesi en kolay..uygulaması en imkansız olanı da;
"Kardeşler olun!" hatırlatmasıdır..!
kardeş olmak kan bağıyla zaten anında tamam..anında kolay ve kendiliğinden..!
kardeş olmak CAN BAĞIYLA en güzeli de ..yaşayana..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.