" şiir de sevmem şair de" diyenlere bir lafım var..!
" şiir de sevmem şair de" diyenlere bir lafım var..!
her insanın kendine göre kendini bağlayan ÖZGÜRLÜKLERİ VARDIR..olmalı da.
özgürlük varsa sorumluluklar da var demektir.
hayatımızı şekillendiren de özgürlüklerimizi kullanırken sorunluluklarımızda ihmalkar olmamızın sonuçlarıdır..ödettiği bedelelrdir..
" şiir de sevmem şair de" diyenlere bir lafım var..!
sevmeyen sevmesin..sevene de bişey demesin yani..
ben de şöyle söylüyorum şimdi cevaben:
ben de ŞİİR VE ŞAİR SEVMEYENİ SEVMİYORUM.!
ne olacak şimdi..?
bitti sohbet..tükendi muhabbet..kayboldu samimiyet.
herkes kendine dönecek..kimse kimseye kendini zorla dinletmeyecek..
hele de şiir sohbetlerini hiç ama hiç karıştırmayacak..şair muhabbetlerine hiiç uğramayacak..gelmeyecek..
" şiir de sevmem şair de" diyenlere bir lafım var..!
seversen de kendine..sevmesen de özgürlüğüne..!
şiir sevmek güzeldir harflerle sohbet edersin
şair sevmek harikadır sözlerle muhabbet edersin..!
YORUMLAR
Şiir akıtılamayan gözyaşı, anlatılamayan söz, paylaşılamayan duygu, sesleniş, serzeniş, terapi . Hepsini toparlarsak , sizin de yazdığınız gibi harflerle sohbet etmek. Uzun uzun anlatamazsın da söyleyeceklerini, bir dörtlükle dağları devirirsin ya da dağları aşarsın. Bunun olgusuna varmak için şair olmaya da gerek yok üstelik, duygun varsa kafi...
Herkes usta olamaz , okudukça ve yaşadıkça olgunlaşıyor şairane satırlar. Yeter ki kim nerede olduğunu unutmasın, zamanla ne şairler ne şiirler çıkacaktır ortalara.
Hani söylemek istenilenleri bir başka yerde okursunuz ya
işte öyle bir yazıydı. Kaleminize sağlık efendim.