- 560 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kitaplarımı Basacak Yayınevi Arıyorum
Merhaba,
Önce basılı eserlerimden bahsedeyim.
1-Nifak (12 Eylül öncesi öğrenci olaylarını anlatan bir roman. Kendi imkanlarımla bastırdım. Telif hakkı bende.)
2-Memleketimin Delileri (Mizahi roman. Kendi imkanlarımla bastırdım. Telif hakkı bende.)
3-Mağaranın Kamburu (Birinci baskıyı kendi imkanlarımla bastırdım. İkinci baskı P-Kitap tarafından yapıldı. Yayınevi ile sözleşme süresi doldu. Telif hakkı bende.)
4-Oruç Baba’dan Aforizmalar (Tamamı orijinal özlü/güzel sözler. P-Kitap tarafından basıldı. Telif hakkı bende.)
5-Bir Anı Defteri Buldum (Roman. P-Kitap tarafından basıldı. Telif hakkı bir sene sonra bende olacak.)
6-Sokrat İle Meraklı Eşek Arısı (Felsefi diyaloglar. P-Kitap tarafından basıldı. Telif hakkı bir sene sonra bende olacak.)
Baskıya hazır eserlerim:
1- Oruç Baba’dan Kelam-ı Kibar Deyişler (Orijinal aforizmalardan oluşuyor. )
2- Hikayeciklerim. (Ondan fazla hikaye/öykü var.)
3-Demokratik Deliler Devleti (Roman.)
4- Ben de Denedim (Denemeler.)
Ayrıca fikiryolu.net sitesinin kurucuyum. Biyografim kısaca şöyle:
Ömer Faruk HÜSMÜLLÜ
1952 yılında Tekirdağ ilinin Çerkezköy ilçesinin Kızılpınar köyünde doğdu. İlkokulu Kırşehir’de, Ortaokul’u Ürgüp’te ve Liseyi Adana’da (Devlet hesabına Parasız Yatılı olarak) okudu. 1974 yılında İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji bölümünü bitirdi. 13 yıl devlette felsefe öğretmenliği, müdür yardımcılığı, müdür başyardımcılığı ve okul müdürlüğü görevlerinde bulunduktan sonra istifa ederek özel sektöre geçip dershanelerde öğretmenlik, bölüm başkanlığı ve müdürlük yaptı.
Devlet okullarında ve özel sektörde toplam 36 yıl görev yaptıktan sonra emekliye ayrıldı. Emeklilik yaşamı sırasında Oruç Yıldırım adını kullanarak çeşitli forumlarda ve sitelerde çok sayıda yazı yazdı.
Halen İstanbul’da yaşamaktadır. Evli ve iki çocuk babasıdır.
Daha çok deneme türü eser yazmaktan hoşlanmakta ve çalışmalarını bu doğrultuda sürdürmektedir. Bütün hayatı boyunca, “Sorgulamayan insan cahildir; sorgulatmayan ise zalim!” ilkesini benimsedi.
**
İLETİŞİM:
Mail: [email protected]
Cep Tel: 0535 723 35 79
Ev Tel: 0216 466 42 28
****
Sayın Yetkili,
Basılı ve basılı olmayan eserlerimden dilediğinizi basmak istemeniz durumunda telif ücreti talep etmeden kabul edebilirim. Sadece 15-20 kitap verirseniz sevinirim.
Benim ve eserlerim hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz bunu internet üzerinden yapabilirsiniz.
Olumlu ya da olumsuz bir cevap verirseniz memnun olurum.
Selam ve saygılarımla.
Ömer Faruk HÜSMÜLLÜ - Emekli Felsefe Öğretmeni
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.