- 905 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk Vardır Lakin Gurur Kazanır Sonunda
Bu bir senaryo aslında eski zamanlardan sene 1970-1980 arası dönemde geçiyor . Birbirini seven iki aşık genç bir tarafta gazeteciliği , yazarlığı içine işleyen Kenan Bey , diğer tarafta davasına sahip çıkan , açık sözlü avukat Türkan Hanım , Kenan Bey’in yakın arkadaşı polis Fikret bir de . Herşey önemli bir siyasetçi , devlet adamı olan Hulusi Bey ’ e yapılan suikastla başlıyor . Suikastın ardından haberi araştırılması için görevlendirilen Kenan Bey olay yerinde davayı üstlenen Türkan Hanım ve bu olayın perde arkasını araştırırken görevlendirilen polis Fikret .Olay hakkında iki tarafın zıt ve farklı bakış açıları farklı siyasi görüşe sahip olmaları ve bu zıtlığın bir süre sonra aşka dönüşmesi , hesaplaşmalar , gizli saklı belgeler ve sonrasında gelen büyük ayrılık . Gizli belgelerden birine ulaşan Kenan Bey’in yaşamının tehdit edilmesiyle Kenan Bey bu durumu polis arkadaşı Fikret’le paylaşır Fikret herşeyi bırakıp Türkan Hanım da dahil kaçıp gitmesini ister ve gider Kenan Bey büyük aşkı Türkan Hanımı bırakıp ve Türkan Hanım ’ a olan büyük aşkını bitirmesi ve yaşadığı uzun süreli büyük pişmanlıklar ve seneler sonra bir parkta bu ikilinin tekrar tesadüfen karşılaşması son karşılaşmada Türkan hanımın bir torunu olur adı Kenan dır . Kenan Bey bir bankta tek başına oturup üzüntülü bir yüz ifadesiyle seneler öncesinde büyük aşkı Türkan hanımı unutamadığını kendi kendine gözyaşı dökerken ifade etmesi ve o dalgınken Türkan hanım tesadüfen yanına oturur önce bakar Kenan ’ a . Kenan Bey farketmez önce sonra neden üzüntülü olduğunu sorar Türkan Hanım ve Kenan Bey başlar anlatmaya yüzüne bakmaz o an Türkan Hanımın dalgındır . Herşeyi anlatıp bitirdiğinde Kenan Bey , Türkan Hanım torununa seslenir Kenan diye bağırarak uyanır o an o dalgınlıktan herşeyi anlattığı yanındaki o kadına kafasını çevirerek bakar Kenan Bey gözler gözlere değer o an Türkan Hanım büyük şaşkınlıkla Kenan Beye bakar , Kenan bey ’ de şaşkın bir vaziyette ama yine de umutla hatırlar o sevdiği kadının deniz mavisi gözlerini Türkan der ağlamaklı bir şekilde , Türkan Hanım ise seneler sonra sevdiği adamı büyük aşkı Kenan Bey ’ i görünce karşısında onu bırakıp gitmesine rağmen gördüğü için şaşkın ve bir o kadar sevinçli bir gözyaşı dökerek Kenan der ve aşıklar seneler sonra karşılaşmışlardır pişmanlıklar had safhada olsa da aşk vardır lakin gurur kazanır sonunda .
NOT : Kaba taslak metindir henüz değişiklik yapmadım .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.