V'ah Türkiye'm V'ah!!
Siyasetin, adaletin ve ahlâki değerlerin içinin boşaltıldığı, mafya liderlerinin ve bazı cemaât mensuplarının il il mitingler yaptığı; kafaları karıştırarak insanları kamplaştırdığı, terör örgütü mensuplarının Meclis’te koruma altında olduğu, tüm gizli servislerin hassas bölgeler’de kol gezdiği, DEVLET’imizin adeta tarikat yönetir gibi "efendim ne derse o’dur doğrusu" mantığıyla idare edildiği, amiyâne tabiriyle "at iziyle it izinin birbirine karıştığı" cânım vatanımızda, yaşamakta olduğumuz şu vahim ve kara günler geleceğimizin ve güvenliğimizin büyük tehdit altında olduğunu açıkça göstermektedir..
Memleketimiz için çok acı ve feci bir durum; adına terör denilen, masum insanlarımızın kanıyla ve canıyla beslenen, insanlık dışı iç ve dış odaklarca da desteklenen CANAVAR’ın ülkemizde en güvenli bildiğimiz meydanlarda bile cirit atması, bombalar patlatması, yüzlerce masumun hayatına mâlolacak katliamlar yapması..
ALLAH c.c rahmet etsin "körü körüne-yok yere" yaşamlarını yitiren-yitirtilen vatandaşlarımıza.. ve lânet olsun bu katliamlardan-vahşetlerden bile siyasi rant umanlara!
Devlet "devlet" oluncaya, istihbaratını, güvenliğini ve etkinliğini hakiki manâda kullanıncaya; adı şu veya bu olan tüm terör örgütleriyle gayri ahlâki ilişkilerini sonlandırıncaya kadar bu vahşetlere üzülerek daha çok tanık oluruz zira ne yazık ki argo deyimiyle "anamı bilmem ne yapan kadı; kimi kime şikâyete gideyim?" durumunu yaşıyoruz hâlihazırda..
Bilinmelidir ki komşu ülkelerde de görüldüğü üzere, devlet zaafiyete düşürülünce ortalık terör örgütlerine, mafya babalarına ve gizli servislerin ajanlarına kalır..
Unutulmamalıdır ki kurnaz ve rantçı, şahsi çıkarları için her kılığa girebilen günümüz siyasetçilerinin piyonu, marabası, kölesi değil; bu vatanın şerefli, haysiyetli, güçlü ve bilinçli bireyleri olmaktır hepimiz için asl’olan.../ nihâyetinde "son pişmanlık fayda etmez!" demişler.....
*erdlerbş
YORUMLAR
Çok anlamlı bir makale yazmışsınız dğerli dost.
Maalesef bu halk, kimi neden ve nasıl seçtiğini bilmediği, körü körüne birlerinin arkasından menfaat uğruna gittiği müddetçe, daha çok gözyaşı döker korkarım.
Şimdikier de gidecek, bu kesin. Fakat hesaplaşma bitmeyecek sanırım. Bu kez de yerlerine gelenler, onları hesaba çekecek.
Ölenlerin(tümüne rahmet diliyorum!) arkasından gözyaşı döktüğüz kadar, diriler için alın teri dökmesini bilmiyoruz.
Okuma yazma bilmeyen rahmetli ninem (nur içinde yatsın!) sürekli ''ne yaparsan sen sana'' derdi.
Ne kadar haklıymış....
Alman'larda kaba bir deyim var:
''En aptal inekler, kasaplarını kendi elleriyle seçerler''.
Ve neticede her toplum, layık olduğu kişilerce idare edilir....
.................................................
KederliCe-Nasreddin, 10.10.2015
-Hocam;
eşek dendiği zaman
hep siz geliyorsunuz aklıma nedense...
-Öyle mi...
eşeklerin aklından
çıkmıyorum demek ki..!
Kederli, 11.10.2015
..............
Selam ve saygılar
Kederli tarafından 10/11/2015 4:30:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kederli tarafından 10/11/2015 4:31:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
erdlerbş
"Aklı hür vicdanı hür nesiller"in bizleri yükselteceği muasır medeniyyetlere birlikte ulaşabilmek dileğimle../ saygı ve selâmlarımla.