YORUMLAR
Şimdi,
gülüp geçeceğiz bu eşek şakasına ama,
maalesef her gün ülkemizde buna benzer vakalar çok yaşanıyor.
İnsanımız dikkatli olmalı diyeceğim ama,
yaşlı dedeler, nineler ne yapsınlar?
Acımıyor zalimler,
çalıyorlar üş kuruş nafakalarını.
Önemli bir konuya değinmiş dostumuz bu gün.
Sevgili Üstat,
Türk'ün Türk'ten başka düşmanı yoktur, dedirttiniz. Başka düşmanlar bize vız gelir. Üstümüzdeki komşu artık dolu sofrasını başımıza çırpınca da of çekiyoruz. Mevlüt okuturken kapıdaki ayakkabıları torbaya koyup götürürken de of çekiyoruz.
İçimizdeki kurt yüreğimizi kemiriyor.
İngiliz, Fransız, Alman, Amerikalı bunları yapsaydı boğardık.
Deşme üstat yaram deşme,
İki gözüm zaten çeşme...
Yüreğine sağlık.
eşekistanda tilkilik, şerefsizlik dizboyu
bir de günde en az 12 saat çalışıp, sigorta ettirilmeyen..
bu kazancının içinden kira pazar ve diğer mutfak masrafı üstüne cığara içen
çocuklarını kurda-kuşa yem etmemek için didinen analar var
değilse eşekler bu kadar çok üremezlerdi
devlet ne işe yarar diye sormak geçmez aklımızdan
Eşek şakasını biz de yaşamıştık... Üç aylıkları çekip eve dönmüştük ve o gece eve giren hırsız bizim paralarla beraber yükte hafif pahada ağır ne varsa götürmüştü. Bankamatikten itibaren bizi takip ederek evi öğrenen hırsızın yüzünden o ayı borçla geçirmiştik, hatırladın mı?... Hikaye çok etkileyici ve güzel yazılmış...
İyi ki kurgu ..
Gerçek olunca çok üzülüyorum..
Sizin yarattığınız kahramanları yaşatmanız, okurken bizi de öyküye alabildiğine çekiyor.
Bazen buradan elimi uzatıp, hayır inanma diyesim geliyor baş kahramana..
Kutluyorum gönülden sizi..
Yaşatan tüm kalemleri çok seviyorum..
Saygılarımla usta...
Yeni bulaşık makinası kuruldu ilk çalıştırdık işedi. Hemen gittim; milyonda bir ihtimal size denk gelmiş. Servis geldi bir parçayı değiştirdi; gitti. Yine çalıştırdık yine işedi. Yine hemen gittim; milyonda bir ihtimal size denk gelmiş.
Doğruymuş on yıldır işemiyor.
Bazılarının başına kötü talih iki üç kere işeyebiliyor: Bu yorumda benim, sizin örnekte Hacer İplikçinin.