- 672 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BAKÜLÜ ŞAİR SEMA DAĞLI ile ŞEBİNGÜLÜ ŞİİRİ.. / Hikmet OKUYAR
Bakülü Eğitimci Şair Şiir Yorumcusu Şebingülü Dostu Sema Dağlı Şiirleri çok okunsun, rtv şiir programları yakından takip edilsin derken ben de Okuyar Şiir Sohbetleri içinde şiir sayfalarını kitle iletişim kanallarını tanıtım turizm kültür sanat ajanslarını özenle tarıyor yeni isimlere yeni eserlere ulaşmak isteyen şiir müzik beste yorum hayranlarını; Bakülü Eğitimci Hece Şairi Sema Dağlı Şiirleri üstüne odaklanmaya yönlendiriyorduk..
*
Zaman zaman da gül ve bülbül şiirleri yazımlarına şahit olduğumuz Dağlı Şairimize Şebingülü üstüne de bir şiir yaz diyorduk..
*
1001 İsim 1001 Eser Okuyar Karma Sanat Sergisi - 4 katılımcı Güzel Sanatlar Öncüsü Sanatçılar arasında yer alarak sesini daha geniş coğrafyada duyurmasını istediğimiz Sema Dağlı sergi kapsamındaki tanıtımlara ilgi yoğunluğundan ziyadesiyle duygulanmış olacak ki daha Mudanya tanıtım turizm kültür sanat sohbetlerimiz devam ederken sergi heyecanımız medyaya da yansımış biçimde sürerken Sema Dağlı imzal bir şiir daha geldi iletişim adreslerimize danışmanlarımızın hesaplarına..
*
O şiir: Sema Dağlı imzalı ’’ ŞEBİNGÜLÜ SAR GÜLÜM..’’ Şiiri idi..Gördük çok sevindik..Şiiri ivedilikle; Şiir Yorumcusu medya mensuplarına, Şiir Sayfaları Editörlerine, Ajans Merkezlerine Gönüllü Şiir Paylaşımcılarına ve Kitle İletişim Uzmanlarına servis etmeye başladık.
*
Bakülü Eğitimci Şair Şebingülü Dostu Sema Dağlı imzalı Şebingülü Şiiri çok okunsun dileklerimizle hem yayınlansın; hem de Şebingülü Şiirleri arasında kitap olmak üzere arşivde yerini alsın istiyoruz.. GÜZEL SANATLAR ÖNCÜLÜĞÜMÜZDEKİ yaygın ve etkin SUNUMLARIMIZ, Selam sevgi saygı ile ŞEBİNGÜLÜ DOSTU Saygınlığımızda; ŞEBİNGÜLÜ SAR GÜLÜM.. / Sema DAĞLI duyarlılığında paylaşılsın diliyoruz..
*
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
.......................
ŞEBİNGÜLÜ SAR GÜLÜM.. / Sema DAĞLI
*
Ahu bakışların da, saldı yar beni derde,
Şebinbülbülü gibi, uç ta beni sor gülüm.
Daha bana rahat yok ne gökte, ne de yerde..
Sana muhtaç gönlümü, gel eyleme zor gülüm;
Uzaktan kollarını, aç ta beni sar gülüm.
*
Seni nasıl sevmişim, bunu bir Rabbim bilir,
İsmini duyan zaman, inan gözlerim gülür,
Bir bilsen bu hasretin, beni ne hale salır..
Sana muhtaç gönlümü, gel eyleme har gülüm;
Uzaktan kollarını, aç ta beni yar gülüm.
*
Aşkın canıma derman, ruhun ruhuma yakın,
Beni böyle derbeder, tenha bırakma sakın.
Şen bir yuva kuralım, taşa değmesin okun..
Sana muhtaç gönlümü, gel eyleme hor gülüm;
Uzaktan kollarını, aç ta beni gör gülüm.
*
Birlikte ömür sürek, arzular çiçek açsın..
Efkar firari düşsün, keder bizden gen kaçsın.
Aşkımız kanatlansın, ta enginlere uçsun..
Sana muhtaç gönlümü, gel eyleme dar gülüm;
Şebinbülbülü gibi, uç ta beni der gülüm...
*
Sema yedi renginle, gök kuşağı hal alsın;
Otuzüç yaprağında, şekiller gönül çelsin;
Yediveren üretim, umutlara yol bulsun..
Sana muhtac gönlümü, gel eyleme zar gülüm;
Şebinbülbülü gibi, uç ta beni sar gülüm...
*
Sema DAĞLI
8.06.2015, BAKÜ
......