DÜNYA ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN..
5 Ekim Dünya Öğretmenler Günü. .
Aslında pek çok ülkede değişik tarihlerde kutlansa da 1994’ten beri
UNESCO’nun tavsiyesiyle tüm dünyada bu gün Öğretmenler Günü olarak kutlanmaktadır.Ülkemizde 24 Kasım da kutlanan bu çok anlamlı ve özel günü şimdiden kutluyor ve tüm öğretmenlerimize yeni eğitim ve öğretim yılında sonsuz başarılar dilerim. .
İlk insanın var oluşundan günümüze kadar öğreten ve öğrenen ilişkisi hep var olmuştur. Her çağda öğretmenlik en kutsal meslek kabul edilmiş ve öğretmenler toplumun en saygın kişileri olarak görülmüştür.Hz.Ali’nin söylemiş oldğu "Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum "sözü öğretmen ve öğretmenliğin ne kadar kutsal ve yüce bir değer olduğunu bizlere göstermektedir..
Hayata merhaba diyen her bebek bir öğrenci adayı olarak yaşama başlamaktadır.İlk öğretme dersleri anne ve babayla başlasa da devamı öğretmenlerimiz ile mümkün olacaktır..O yüzden öğretmenleriniz bizler için anne ve babalarımız kadar değerlidir.Ebeveynlerimiz bizleri dünyaya getirseler de bizlere gerçek dünyayı verecek ve kazandıracak olanlar öğretmenlerimizdir.Onlar engin bilgi ve birikimleriyle bizleri dünden günümüze ve yarınlara taşıyacak köprüler olacaklardır..Yureklerin de yanan ışık hiç sönmeyecek ve bizleri aydınlatan meşaleler olarak kalmaya devam edecektir..
Tüm toplum olarak öğretmen lerimize hak ettikleri değeri verelim.Gösterecegimiz saygı ve sevgilerle onların başarılarına katkıda bulunalım.Öğretmen lerimizi her zaman yüreklerimizde yaşatalım ki onlara olan vefa borcumuzu da ödemiş olalım..Unutmayalım ki A’dan Z’ye tüm ilim , bilim ,sanat ve teknoloji onların sayesinde var olmaktadır. Onları sadece bu özel günlerde değil tüm zamanlarda hatırlayalım gereken ilgiyi gösterelim..
Bütün öğretmen lerimizin hak ettikleri hayatı layıkıyla yaşamaları dileklerimle Dünya Öğretmenler Günü Kutlu Olsun...Saygılarımla..
ZİYA VAR
***********************************************************
KİMDİR ÖĞRETMEN
Hem anne hem babadır, candır, dosttur kusursuz
Sevinçtir, mutluluktur, umuttur karşılıksız
Kalplerde nur, yüzlerde tebessümdür sınırsız
Her haliyle örnek bir kişiliktir öğretmen...
*
Bilgi dolu kitaptır okudukça bitmeyen
Sevgi uçlu kalemdir yazdıkça tükenmeyen
Bir defterdir herkese, sayfası eksilmeyen
İlmiyle, bilmiyle bir hazinedir öğretmen...
*
Onunla öğrendik ilk heceyi alfabeyi
Cahil idik kapkara, ondan aldık bilgiyi
Kalbimize o koydu merhameti sevgiyi
Sönmeyen ışığıyla bir güneştir öğretmen...
*
Hasretleri bitirip sevinçleri getiren
Dikenler yerine gül fidanları diktiren
Dostluk, kardeşlik, barış tohumları ektiren
Tertemiz yüreğiyle güzelliktir öğretmen...
*
Silah yerine kalem tutandır onun eli
Kin nefret değil sevgi saçandır onun kalbi
Hep doğruları söyler onun o tatlı dili
Mukaddes göreviyle baş tacıdır öğretmen...
ZİYA VAR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.