NANEYE HIM HIM SAPINA MEE!
NANEYE HIMM HIMM! SAPINA MEE!
Kadınları anlamak mümkün değildir. Bir bakarsın ilk karşılaşmanızda balım gülüm. Sonraki ilşkilerinizde yüzünde anlaşılması mümkün olmayan tafralar. Genelde bu tavırları okumamış, cahil kadınlar yapar. Aslında bana sorarsanız kendileri de ne istediklerinden emin olmayan bir karşı cins. Elleriyle geri teptikleri nimetleri anlaşılmaz gurur ve kapris uğruna gider gider ömür boyu eziyet ve ızdırap çekeceği adamın kollarına atıverirler kendilerini. Bu tamamı için geçerli olmasa da çoğu bu hatayı yapar. Bazen onları son marka bir otomobil sevdası,bazen bir etiket ve bazen de lüks yaşam biçimi aldatır tüm yaşantısını ilerde alt üst edecek şekilde.
Birazdan anlatacağım olay cahil bir kadının kendisini, gecenin ilerleyen saatinde DJ’ye ve tüm Türkiye’ye nasıl madara ettiğidir. Bilhassa son dönemlerde medyada görüneyim de ne olursa olsun mantığıyla hareket eden kadınlar aslında kendilerini bu medyatik rant cambazlarına hem malzeme hem de alet olmakla kalmayıp kendilerini gülünç duruma düşürüyorlar.Aslında bunları da pekala biliyorlar.Anlamadığım olaysa şu;TV’de bir kadın programında eşinden dert yanan,ya da eşini bir şekilde aldatan ya da eşinim kendisini aldatan kadın TV yapımcısından ya da radyo DJ’sinden ne yardım bekleyebilir? İşte ben bunu anlamıyor ve bazı kadınların aptallıklarına kızıyorum..Tv’deki ya da radyodaki şahısların eğitimi onları anlamaya müsait mi bakalım? Bir hukukçu mu? Tıp eğitiminden geçmiş bir psikolog ya da psikiyatris mi bu şahıslar? Hangi yetkiye dayanarak telefon bağlantılarında eşlere hesap soruyorlar şarkıcı, türkücü, popçu ya da oyuncu. Onları ne ilgilendirir el alemin derdi sizi mi gerdi bre avanak Vandallar!.
Aslında reklam kokan promosyonlar bunlar. Her iki taraf da işin reklamında. Zaten oraya yorum yapmaya getirtilen sahte seyircilerin parayla o stüdyodan bu stüdyoya gittiklerini sağır sultan bile bilmekte.
Dün gece yaşadığımız olaya geçelim:
İş yerimde Alem FM radyosunu dinliyorum. Programın adı da çok ilginç ”Matraks” Sunucu Zeki adında gerçekten zeki bir genç ve deyimleri laf kıvırmalarını ve de toplumsal mesajları dozunda verebilen başarılı bir sunucu bana göre.
Gecenin konusu “Bittiğim an;”telefon bağlantıları ile başlar…
Dört bayan hatta… Zehra adında bir bayan askere giden kocasının asker arkadaşının resmini görerek ona ilgi gösteriyor. Bu arada kocasının onu aldattığını biri ona söylüyor. O resimdeki kişi, adı Mustafa olan (kadın radyoda Dj’nin tüm uyarılarına rağmen isimlerini vermekten kaçınmadığı için ben burada isimle belirtiyorum o şahısları) şahısla telefon görüşmeleri geçiyor aralarında. Kadın onun resmiyle uyuyup kalktığını söylüyor. Adam kadının bu boşluk anından yararlanıp başka bir kızla nişanlı olduğu halde Zehra’ya dost hayatı yaşayalım diyor.
Kadın:
“O anda bittim,”diyor.
Sunucu Zeki:
”Neden bittin Zehra?,”diyor”
Bana o lafı nasıl söyleyebilir? O teklifi bana nasıl yapabilir?”
Zeki:
”Peki sana bir gecelik aşk teklif etse kabul etmez miydin?”
Zehra, kırıtarak:
“ederdim”
“Yani naneye hımm! hımm! Sapına Mee!”
Sunucu yorum yapmaya devam ediyor:
”.Sen bu adamı beğenmişsin. Onunla telefonda konuşmakla zaten kocanı bir şekilde aldatmış oluyorsun. Peki bu adamın nişanlı olduğunu da biliyorsun. Bu adam evine gelse kapıdan içeri almaz mıydın?”
“Alırdım,”diyor Zehra.
“Oturup yüz elli yedi kez çay içtiniz beraber. Sen kalktın mutfağa yöneldin yüz elli sekizinci çayı doldurmak için. Mustafa da gelip arkandan ensene bir öpücük kondurdu. Ne yaparsın bu durumda?”
“Çaydanlığı kafacına geçiririm o anda?”
“Yani sen adamı eve alıyorsun ve yüz elli yedi kez çay içiyorsunuz beraber ve adam seni öpeceği ya da sana sarılıp yatacağı belli çünkü adam askerden gelmiş kadın yüzü görmemiş aylarca ve sen son anda onun kafaya çaydanlığı geçiririm diyorsun”
Kadın kem küm ediyor ama yakayı ama bilerek ama bilmeyerek ele veriyor.
Buna pek çok örnek verilebilir. Ama değmez. Kadın bu programda kendini rezil ettiği gibi duygularını ele vermekle kalmayıp şu anda askerde olan kocasının varın bu olayı bir şekilde duyduğunu varsayın. Hem de milyonların karşısında. Bu ne cesaret?.Madem başından böyle hayasız bir olay geçmiş.Saklamasını bil.Ya da en güzeli kocanla otur bir güzel anlaş ben senden ayrılacağım de.Ondan sonra ne halt işleyeceksen işle derim ben.Üstelik kadının iki yaşında bir de çocuğu var.
Fazla yorum yapmak istemiyorum. Size bırakıyorum yorumları. Ne diyorsunuz bu olay için?
Metin İmer / İzmir…2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.