- 1287 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
KIRLANGICIN GÖZYAŞI KADAR KISA ÖMÜRLERE...
Beni hiçbir siyasi parti, ideoloji kendine yakın görmez, bende kendimi kimseye yakın görmem, inancımı yaşamıma sentezleyerek yaşamaya çalışırım. Yaşam biçimim İslam, ideolojim de… Kimsenin savaşına katılmadım, şeytan taşlamak dahil…
İlk insandan başlayacağım, Adı Adem, rivayetlere göre hafif sebeplerden dolayı cennetten kovuldu, Havva ile izdivaç kurdu, çocukları oldu, Habil ve Kabil… Bilinmeyen bir sebepten ve işleniş biçimi hala çözülmeyen bir cinayetle Kabil, Habil’i öldürdü ve ölüm icat oldu…
Kabil ölümü buldu, insanlar üzerinde çalıştı. Onu sistemli hale getirdiler. Kolaylaştırmak için makineler icat edildi (silah)
Sonra sonu “izm”le biten bir sürü lanet ideolojiler bulduk, tahtaya çakılan çiviler misali yaşamlarımıza denedik. “izm”lerimizi beğenmeyenleri kınadık, yine beğenmeyenleri öldürdük. Ölümler coşkulu olunca adına zafer bile dedik. Başkası o an ona kıyım diyordu.
Farkında mıydık bazen bilmiyorum ama bir şeyler ters gidiyordu. Çocuklar yani savaşınızın farkında olmayan çocuklar ölüyordu, çocukların ömrü bir kırlangıç kadar kısalıyordu. Takımımızın attığı gol kadar umursamıyorduk, çoğumuz duymazlıktan bile geliyorduk. Irkını bile sorduğumuz olmuştur. Kürt mü-Türk mü, bilinçli bir şekilde lanet ideolojilerimiz uğruna çocukları dövüştürüyorduk. Sonra birine terörist annesi diğerine şehit annesi diyorduk. Aynı duyguyla akıyordu oysa göz yaşları, ırkı yoktu çünkü, mezhebi, dini, dili yoktu annelerin, onun için en büyük vatan evlattı… ırklarımızı üstün gördük, renklerimizi… Oysa aynı anne ve babanın soyundan gelmiştik ve insanlık; ırktan çok daha eskiydi.
Şimdi; biraz Anne olun, ertesi gün karınızda bir tekme hissedin, sonra aylarca sancılanın, sonra toprağı tırnaklayarak bir evlat doğurun, öz kaynağınız sütünüzle besleyin, canınızdan katın, yemeyin mesela yedirin, büyütün adam edin, saçlarını geriye tarasın, sonra birileri çıkıp seçsin onu, bizim için savaşacak desin, alsın, sonra başka biri gidip onu vursun, ölsün, ben sonra gelip size ideolojinin haklılığını veyahut toprak müdafası diyeceğim. Beni anlamak için ne kadar gayret göstereceksiniz veya söylediklerim içinizdeki ateşi ne kadar söndürecek. Aslında çocuğunuzu seçerek sizi de seçmiş oldum. Ama siz bunu fark etmediniz. Güdüsel olarak çocuğunuzu tutarsınız.
Sizce bir annenin ideolojisi var mı varsa nedir?
ÇOCUĞU…
ŞİMDİ SÖYLEYİN BANA Adem’den bu yana ilk Türk kim, İlk Kürt kim, İlk Arap kim ?
Kardeşçe yaşamak o kadar zor mu, birbirine sarılmak, öpüşmek, sevgili olmak, dost olmak, buna engel olan ne? İnsanları birbirine düşüren şey ne, niye umarsızca ölüyor herkes, her canlı kutsaldır Allah nazarında, her canlı onun eseridir.
Size tavsiyem,
Kimin yanında bir Türk varsa kucaklaşsın,
Kimin yanında bir Kürt varsa kucaklaşsın,
Kimin yanında bir Arap varsa kucaklaşsın,
Herkes yanındakiyle kucaklaşsın,
Ülkeler gemiler gibidir, su aldığı zaman ne kaptan terk edebilir ne mürettebat.
size birşey söyleyeyim kulağınıza et olsun; hepiniz aynı ırksınız İNSAN....
PYNST_
YORUMLAR
Bir yerlerde sevgi varsa, lütfen elden ele uzattın... parayı değil ey insanlar!
çocukları kim geriye getirebilir? bir tek çocuklar değil elbet tüm canlılar payına düşeni almaktadır ve dünya artık çekilemez hale gelmiştir! hayatı yaşanılır kılmak hepimizin elinde.
değerli yazar sevgiye dair çok anlamlı mesajlar vermiştir.
Ve sevgi EVRENSEL olmalı; en iyi ideoloji sevgidir bence.... Çokça teşekkürlerimle
Yooooo Olurmu öyle şey Bir Türk bir Kürtle nasıl kucaklaşır ya Vatan elden giderse''
''Ah ah keşke bu kadar
sığ 'düşünceye sahip olan insanlar olmasa gelirmiyidik bu hallere korkmayın selam verin bir birinize korkmayın sarılın inanın hiç bir şey olmayacak siz sevginizi sakladığınız zaman geri teper işte ozaman kan gölüne döner bu güzel corafya..ki sevmek önce Allah'ın emri ..
teşekkürler ..bayımm..