- 726 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MUDANYA'DA AÇILAN 1001 İSİM 1001 ESER OKUYAR KARMA SANAT SERGİSİ - 4 SÜPER.. / Hikmet OKUYAR
Mudanya Belediyesi Uğur Mumcu Kültür Merkezi Sergi Salonunda, 19 - 25 Eylül 2015 tarihleri arasında Ülker EROĞLU koordinasyonu ile açılan 1001 İsim 1001 Eser Okuyar Karma Sanat Sergisi - 4 yoğun ilgi gördü.
*
Serginin, 28 Eylül 2015 tarihinden itibaren 1 hafta daha ziyaret edilmesi uygun olabilecek..
*
1001 İSİM 1001 ESER OKUYAR KARMA SANAT SERGİSİ - 4 Mudanya Etkinliğimizdeki;
*
Sunumlarımız, paylaşımlarımız, tavsiyelerimiz, orijinal veya fotokopi eser armağanlarımız ödül törenlerindeki duyarlılık, şiir sohbetleri, harika oldu..Süper İlgi yoğunluğu için;
Ülker Eroğlu, Hüseyin Hüsnü Tekışık, İhsan Tekoğlu, Doğan Kaya, Ahmet Kaçar, Ayhan Yüksel, İsa Kayacan, Bekir Sıtkı Erdoğan, Coşkun Ertepınar, Sakin Öner, M. Sadık Medin, Nedim Uçar, Halil İbrahim Özdabak, Seyfullah Çiçek, Emine Usta, Mustafa Bilir, İbrahim Açılan, Vahit Kaya, Ferda Yalçın, Neşe Kızılyar, Durani Kocağa, Hayret Gürkanlı, Nihal Özyüksel, Fatma Onur, Müzeyyen Keskin, Sibel Unur Özdemir, Aleyna Keskin, Süreyya Alper, İlter Yeşilay, Tülin Ülker, Fuat Gürsoy, TC Sultan Ftm, Lale Su, Ayla Yıldırım, Mustafa Kuşcuoğlu, Nagehan Akay, Aysel Sayın, Burhan Atik, Ziya Yalçın, Çelebi Öztürk, Tamilla Abbashanlı, Ali Baş, Bahtiyar Vahapzade, Sultan Yürük, Merve Kibargül, Şengül Yıldırım, Öngün Yıldırım, Hüseyin Bıçak, Dursun Elmas, Gülşah Dilbirliği, Tiryaki Şair Şebnem Örs, Binnur Doğan, Nermin Akkan, Şermin Ateş, TC Eyüp Göksu, Gülsüm Gülmez, Elmina Elmina, GülFiliz Yedi Güller, Yaşar Cerit, Münevver Düver, Eyüp Cüce, Şevki Kayaturan, Hatice Umut, Hatice Satgun, Hatice Opak Bilgin, Ahmet Sargın, Alper Eral, Canan Keskin, Dilek Dilekçe Peder, Ayvaz Halil, Mualla Kabasakal, Ayşe Gülistan, Ayşe Mumcu, Gülay Özkan, Zehra Kemâloğlu Öztürk, Zehra Serra Hacer Baş, Kamile Yeşiltepe, Nihal Topsakal, Tuana Çelik, Nehir Topsakal, Ali Şefik Topsakal, Esengül Küçük Çelen, Nurefşan Nurefşan, Munise Keskin, Fatma Erdem Yamak, Feyza Fatma Uyanık, Fatma Nergiz Ergin, Şaziment Akkuş, Emine Ülkü Akman, Emine Alışık, T C Emine Sönmez, Meral Can, Veysel Akbulut, Mustafa Yazıcı, Hüseyin Kaya, Hüseyin Feride Kaya, Hüseyin Hülya Kaya Şair, Latif Mahmat, Bahri Çavuşoğlu, Aşık Nurşah, Fatma Aktaş, Hülya Uğur, Ahmet Umut, Cevdet Altay, Rabia Barış, Kadir Kaya, Serpil Kaya, Emine Asal, Ulviye Asal, Nur Gündüz, Sema Dagli, Nezahat Yıldız Kaya, Yıldız Karayılmaz, Mehlike Şule Pekun, Bahar Öztürk, Vahit Şentuna, Halide Göksoy, Ayşe Manav, Naime Koç Özeren, TC Meryem Aslan, BG Resmiye Mümün, Hayrunisa Şenel, Atiye Danış, Alev Akboğa, Aysel Ceylan, Aysel Kaya, Fatma Hatun Esen, Belkıs Yıldız Erk, Fatma Aylin Burkaş, Fatma Biber, Cemal Tuzcuoğulları, Azime Çavdar Gürlek, İpek Okuyar, Kutsal Çakıroğlu, Hatice Çoban, Müberra Değer, Seyide Cinaloğlu Doyran, Recebiye Çataksezer, Canan Özanaç, Hamiye Dimoğlu Çınar, Hayriye Dimoğlu, Umut Güngör, Nezlim Gürel, Serap Demirtürk Özaltun, Veysel Kızlarkayası, Ömer Ekinci Micingirt, Sule Ersöz Kaynak, Seyfi Yiğit, Gülseren Akdaş, Ramazan Kurt, Aysel Tezel, Meral Demir, Sıla Zeynep Adatepe, Nihat Malkoç, İlknur Mersin, Cemile Düzgün, Hasan Gençay, Emel Aydın Oktay, Fatma Sultan, Gülseren Özdemir, Asuman Akın, Aşık Çağlari, Hasan Yılmaz, Nermin Yilmaz Budak, Hasan Azkıran, Osman Garip, Köksal Akçalı, Hasan Buldu, Şafaknur Yalçın, Dilâver Cebeci, Menşure Öktem, Menzure Duru, Meral Gerçeler, Nurhayat Sakarya, Kenan Çarboğa, Bahri Çavuşoğlu, Hasan Apaydın, Sevim Aslanalp, Sivaslı Ozan Zaralıcan, İsmail Hayal, Mehmet Kahvecioğlu, Safiye Samyeli, Sinem Şanlı, Sefa Koyuncu, Melissa Yagmur Deniz, Nurgül Şahballı, İsmet Bora Binatlı, Bahattin Tombul, Emine Asal, Abidet Belek, Melek Yavuz, Saime Topal, Hülya Sönmez, İbrahim Güleç, Refik Refik Kutlu, Şener Ersoy, Tuğçe Türkmen, İsmail Türkmen, Hanife Aydemir, Kemal Doğanay, Melisam Güngör, Aşık Serbade Melek Bal, Ömriye Karataş, Tahir Eker, Rahime Dizdaroğlu, Ahmet Acar, Süheyla Uflaz, Kemal Gönüleri, Halis Yıldız, Havva Keskin, Aleyna Keskin, Sabiha Serin, Yaşar Serin, Rukiye Okuyar, Metehan Okuyar, Mehmet Okuyar, Emel Çetinkaya, Yaşar Ceylan, Elif Reyya Naz, Hülya Kaya, İbrahim Şaşma, Sadi Teltik, Perihan Gencay, Gülay Abu, Fatih Aydın, Güven Gürbüz, Ruhi Hasarı, Remzi Sılaburcu, Saadet Kılıçarslan, Gülsen Şenderin, Hikmet Atış, Fatma Uçarlar, Melahat Ecevit, Muhterem Akbaş, Tevfik Güldaş, Hilmi Aydan, Harika Ufuk, Muzaffer Gürçay,İlhan Avutman, Engin Bay, Aşık Kuzkaya, Mustafa Bayındır, Erol Eraslan, Nurettin Karadeniz, Çoşkun Öner, Hurşit Türk, İsmail Şenol, Rasim Çatal, Sabri Bayraktar, Zekiye Yolcubal, Ali Yolcubal, Orhan Çukurtaş, Ömer Arpacı, Orhan Tamtürk, Orhan Çınar, Orhan Üstündağ, Ahmet Poyrazoğlu, Aziz Şeker, Gulnare Leman Talibova, Leylican Leyla Yıldırım, Reyhanülkü Ahıska, Nilüfer Sarp, Ufuk Közleme, Sadi Mert, Serap Nurhan Sönmez, Serap Ertence, Mavigül Simay Akış Simay Akış Derya, Recep Akın, Sacide Yaylaz, Semanur Dilek, Nursel Saygınar, Sururi Önal, Birgül Sevil Tekinay, Gülşen Sarıoğlu, Mazlum Cihangir, Emine Çerçi, Emine Gül Oban, Zerrin Toksöz, Yıldız Toksöz, Uğur Çakın, Zehra Yılmaz, Zişan Şengönül, Zübeyde Gökbulut, Osman Tekerci, Şükran Günay, Nazire Gültaç, Nazik Gülünay, Gülhanım Karaköse, Hayrettin Yazıcı, Halil Günel, Şemsettin Kuzeci, Tarık Torun, Tülay Evcimen, Safiye Anar Karabacak, Menekşe Gülay, Funda Keskinci, Emel Topçu, Nevriye Uğurluel, Ayhan Akgül, Funda Sağlam, Murat Demir, Aşık Sefil Kadimi, Aşık Veysel, Aşık Mahzuni Şerif, Aşık Vahidi, Kemal Tahir, Mehmet Emin Yurdakul, Arif Nihat Asya, gibi onlarca isim saygınlığında teşekkürler..
*
Hikmet OKUYAR
Şair Yazar Gazeteci
......