bayramda gönül işleri nasıl ki acaba??
bayramlar üzerine...bayramlara dair..ne yazılsa azdır..eksiktir..sayısız sayıda çeşitleme olur ne yazılırsa yazılsın..kim ne yazarsa yazsın farketmeyecek ki..
mutluyum diyen mutluluğu sanki sürekliymiş gibi yazacak ballandıra ballandıra..küskün olmayanlar dünyanın iyileri sayılacağından dem vuracak ki havaları oluşsun sohbetlerde..bayramlık..bayramlık...
mutsuzum diyenler zaten dinlemekle geçirecekler bayram sohbetlerini..bişeyler atıştırıken..ikramları hallederken rahat olacaklar..aldıkları nefeslerde huzur bulacaklar..sürekli öğrenişler havasında geçen bayramlık buluşmaları takip edecek hız keşfedilmemiştir aslında..nasıl da yayılır haberler bayrama dek..bayramdan sonraya..!
işleri yolunda olanların hallerini seyretmek gerek..bir hava bir hava..bir naz bir naz..bir tavır bir tavır...değişik sözler..değişik planlar..farklı BAŞARI masalları...haklılar aslında..bayramın en güçlü sahipleri bunlardır toplumumuzda..!
işler aksaksa sohbetler güzel..yüzler asık..morallar zorla hoş..
dünya işleri böyle...
gönül işleri nasıl ki acaba??
sevmeye başlayanlar rüyalarla hayallerin karışımı bir ilginç sürece selam verirler bayram günlerinde...
sevmeye alışanların bayramları hoştur güzeldir..tatlıdır..hatırlanasıdır..bayramın en sürprizleri bunlar değildir ama..
sevmeyeceğim derken anında aniden sevmeye başlayanlardır sürpriz kişiler..
bayram demek kendilerinin keşfi demektir böylelerine..
sevmek te güzeeeel....sevilmek te hoooş diyerek şarkılar mırıldananlar vardır bir de..
bayram..bayramlarımız...
duygusallıklarımızın gerçek sahillerine vurduğu günlerimiz...!
yazıyorsak..beterin beteri var demenin zamanıdır aslında...
ya yazamazsak...!
ya yazmak isteyip te yazamıyorsak..!
şükürler yaratana..teşekkürler insana..!
selamlar arkadaşlara merhabalar dostlara..aşklar canlara...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.