- 580 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜLKEMİZDE MESLEKLERE GÖRE AYRIŞTIRMALAR
Bir TOSTÇU da ülkemizde sosyal yaşamın bir parçası olabilir.
Şöyleki,
Ben bir Tostçuyum arkadaş
Tost yapmayı hayatımı devam ettirebilmek için bir meslek olarak aldım
Bu sadece maddi anlamda beni tatmin ediyor, geçimimi sağlıyor.
Ve bununla gurur duyuyorum.
Bunun dışında sizin kafanızdaki bir tostçu fikrine, ki bu nasıl bir fikir ise,
tamami ile zıt fikirlere sahip bir insanım.
Ben Kitap okuyan, tiyatroya giden, sinemaya giden, şiir yazmaya çalışan, konsere giden, bara giden, futbol izlemeye giden, klasik müzik dinleyen ve daha sayamadığım bir çok şeyi yapan ve sizin kafanızdaki bir TOSTÇUNUN yapmayacağı hatta sizin bile yapmadığınız şeyleri yapan ve bundan zevk alan bir TOSTÇUYUM.
Sizlerde ki bu mantalite olduğu müddetçe bu ülkede sınıfsal ayrım her zaman var olmaya devam edecektir
Sizlerde ki bu kompleks oldukça kendi etiketiniz dışında bir insan ve kimliğiniz olmıyacaktır.
Sizlerdeki bu düşünce oldukça bu ülkede
insanlar yaptıkları işlerden hiç bir zaman zevk almayacaktır.
Sizlerde ki bu düşünce oldukça bu ülke her zaman gericiler tarafından yönetilmeye devam edecektir.
Halbu ki böyle düşünmek yerine benim ve benim gibi mesleklerde çalışan insanları bu kompozisyonun içine dahil etmek için çaba harcasanız emin olun ki ülkemizde de her alanda daha çok ilim adamları, fikir adamları ve sanatçılar yetişecektir.
Kısacası ayrıştırma yapmadan insanları meslek gruplarına göre değılde İNSAN da ki potansiyel İNSAN’ ı görebilerek her bireyin yaptığı işi bu yaşamın olmazsa olmaz bir parçası olduğunu ve sosyal yaşamın her alanında bu insanların varlığınıda kabul ederek ve bunları bu kitlelere anlatarak, geleceğimizi daha AYDINLIK bir hale getirebiliriz.
İlker Mav
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.