- 2023 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Mektup Daha.. Bilinmeyene...
Bazen sözcükler boğazını tıkar konuşamazsın ya. İşte öyle bir şey yaşıyorum şu aralar. Kalbim ağrıyor uzun zamandır. İçime atıyordum hep düşündüklerimi..Bağırıyordum yankılanıyordu ismin yüreğimde. Biliyorum uzaklarda kalmalısın. Çünkü ancak öyle güvende kalabilirsin, sevgimiz birbiriyle düello etmez.
Canımı yakamazsın uzaktayken sadece hissedebilirim silüetini. Neden yenildiğimi düşündüm hep. Cevabı senin gibi sevemememde buldum. Gerçekten istediğin gibi sevseydim seni uzaklarda olmazdın. Son kez kayalıklardan boğaza bakmazdık. Belki mutlu olurduk kimbilir. Hayatın bize oynadığı bir oyundu bu. Hep iyiler kaybederdi derler ya, kötü kaybetti bu oyunda. Kötüydüm her anlamda. Sana ulaşamıyordum senin bana ulaştığın gibi. Kendimi kapatıyordum herkese, bilmiyordum sonumun bu kadar büyük bir etki yaratacağını. Bir türlü kendime gelemedim senden sonra. Hala da öyleyim aslında. Sanki öyle bir yumruk attın ki giderken, acısı bir türlü geçmedi. Hakettiğim bir yumruk olduğu gerçekti...
Kaç yıl oldu dilek olay. Büyük bir günah işledim sanırım yaradan bana bu ızdırabı verdi. Hayatımın sonuna kadar çekecekmiyim acaba? Ama alıştım artık ara sıra kanıyordu kabuk. Öyle ağlıyordum, deliriyordum ara ara. Geçtim artık o evreleri. Acımı artık yutuyorum olabildiğince. Sessiz ağlıyorum bazen birden bire gözlerim doluyor anlayamıyorum. Şarkılar daha anlamlı geliyor. Belki beden olarak ayrıyız ama sevgim hala benle. Yalnız değilim yani, sensiz de seni yaşıyorum ben.
Senle geçirdiğim günleri hatırlıyorum bazen gözümü kapattığımda. Keşke zamanı geri çevirebilip o günlere dönebilseydim. Sana gelirken hissettiğim o heyecanı hiç hissedemiyorum artık. Uzundu yol ama bana hep kısa gelirdi. Her gün gidip gelebilirdim oraya imkanım olsaydı. En çok gülümsemeni özlüyorum, gülümsemeni hala hatırlayabiliyorum. Doğum gününü sana mesaj gönderemeden kutluyorum her zaman. Keşke birlikte bir kere olsun kutlayabilseydik. Bir anı daha eklerdim hafızama...
Neyse umarım her şey yolundadır. Umarım istediklerin gerçekleşir ve mutlu olursun hayatında..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.