- 660 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TAYYİP İ KORUMA KANUNU ÇIKARILSIN..
TAYYİP’ İ KORUMA HÜKÜMETİ KURULMAK İSTENİYOR..
Hiç şüphe yok ki, genel seçimler sonrasında TBMM ni tıkayarak hükümeti kurdurmayan Recep Tayyip Erdoğan’ın ta kendisidir.
Bağımsız olacağına dair yemin ettiği halde ,miting miting gezerek AKP için oy toplayan ve’En az 400 vekil istiyorum’’ diyerek toplumu yönlendirmek isteyen ve her türlü manüpilasyonu yapan Recep Tayyip Erdoğan’ın Tek Adam olma arzusu yüzünden Ülke her geçen günde siyasi ve ekonomik anlamda belirsizliğe doğru sürüklenmektedir.
Bir tek gayesi var.Oda, kendisini ve ailesini garanti altına alabllmek…
Açılım sürecinin mimarı olduğu halde son genel seçimde Kürtlerin AKP e oy vermediği gerekçesiyle’’ Artık çözüm masası devrilmiştir.Bundan sonra silahlı mücadele başlamıştır’’diyerek PKK nın askerimize ve polisimize saldırmasının zemini hazırlayan ve bunu yaparken de asker ve polisimize VUR emri veremeyen Recep Tayyip Erdoğan hükümeti kurdurmamakla kalmamış aynı zamanda AKP yi yeniden iktidara taşıyabilmek adına her türlü siyasi entrikaya ve tezgaha imza atmıştır.
Cumhurbaşkanlığı makamında oturduğu halde’’Fiili olarak yönetim şekli artık değişmiştir.’’ Diyen Recep Tayyip Erdoğan Meclisin ve hukukun bu yeni yönetim şeklinde ayar vermesini istemiştir.Yani Devletin tepesindeki adam Anayasanın ilk üç maddesini değiştirebilmek adına TBMM de hükümet kurdurmamış ve hükümet kurmak isteyen CHP ve MHP nin de bizzat önünü tıkamıştır.
Şayet Avrupa nın herhangi bir Ülkesinde bir Cumhurbaşkanı yönetim şekli artık değişmiştir demiş olsaydı emin olunuz ki, en yakın tımarhaneye atmak için senato karar almaktan çekinmezdi.Recep Tayyip ERDOĞAN’ın sarfetmiş olduğu bu sözü darbeci Kenan Evren bile söylememiştir.Türk Devletinde Türk’ün hükümranlık haklarını elinden almak T.C Devletini yöneten bir Cumhurbaşkanının görevleri arasında olabilir mi?
Uzun zamandır aralarında soğuk rüzgarlar esen ABD ile arasını iyileştirmek için İncirlik hava üssünü açan Recep Tayyip Erdoğan ABD li yetkililere’’Ben sizin dediğinizi yaptım.Şimdi sıra Sizde,seçimde bana destek veriniz’’diyerek adeta ‘’ denize düşen yılana sarılır’’mantığıyla hareket ettiğini gözler önüne seriyor..
Recep Tayyip Erdoğan Saray darbesinin meşrulaşması karşılığında ABD nin Suriye politikasını kabul edebileceği ve Kurulacak bir Kürt Devleti oluşumuna destek olabileceği anlaşılmaktadır.PKK yı taşeron olarak kullananlar özellikle şehitlerimizin bu aşamada fazla gelmesini temin ederek’’Recep Tayyip Erdoğan Başkan seçilseydi bütün bu şehitler gelmeyecekti.Bu kadar kan dökülmeyecekti’’ diyerek açılım sürecine yeniden dört elle sarılacaktır.
Titre ve kendisine gel Ey Türk evladı…
.
Irzına geçen AKP nin siyasi politikalarına DUR de,
‘’Sahipsiz kalan Vatanın batması haktır,
Sen sahip olursan vatan batmayacaktır..’
Ertuğrul KALAFAT.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.