- 894 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Geleceksin birgün değil mi?
Hiç sevdiğin birini kaybettin mi? Eğer kaybetmediysen sadece sus ve dinle...!
Birazdan kapıdan içeri girecekmiş gibi sanki uzak bir yere gitmişte dönecek gibi gelir insana belkide hiç önemi yoktur gittiği yerin nede olsa dönecektir.
Gittiği ilk günler pek önemsemezsin gelecek diye beklersin ya hiç düşündün mü ya gelmezse...
Birdaha dokunamazsam ellerine ya birdaha duyamazsam sesini ya artık gelmezse geriye diye düşünürken kalbim can çekişiyor birdaha dönüşü olmayacak bir ayrılık tuzağında bu kadar umutsuzken ben ya sen birdaha hiç gelmezsen ya haklı çıkarsa bu kadar insan ben ne yaparım sensiz hiç düşündün mü?
Dönüşü olmayan bir ayrılıktı deme sakın gittin ama döneceksin değil mi?
Beni yapayalnız bırakmayacaksın değil mi?
yoksa gidişinin bir dönüşü olmayacak mı söyle artık gelmiyecek misin giderken özleyeceğim seni demiştin hani o sözler yoksa artık hiç özlemeyecek misin?
Belkilerle olmaz bu sevda ya gittiğin gibi döneceksin ya döneceksin...
Dönmeme ihtimalin yok...
Geride kalan bendim ama hala gitmediğine inanıyorum birgün geleceksin değil mi?
YORUMLAR
"Belkilerle olmaz bu sevda ya gittiğin gibi döneceksin ya döneceksin...
Dönmeme ihtimalin yok...
Geride kalan bendim ama hala gitmediğine inanıyorum birgün geleceksin değil mi?"
******************
Belkileri sevmezdi...Keşke desem kızardı bana...ama kızdırmak bahabında da olsa...Keşke dönse...Dediğin gibi dost dönmemem ihtimali yok...
su gibiysi...içtim ve bitti...sevgimle hep NeNa