BU DÜNYANIN CEHENNEMİ,,,
BU DÜNYANIN CEHENNEMİ,,,
Eskiden bu vadilerde sadece sessizlik hüküm sürerdi!
Çocukluğumuzda sonsuz bir huzur vardı,rüzgarın okşayışıyla ağaçlarda yapraklar dans eder, alabildiğine özgür olan nehirlerde sular yamaçlara sarılır, yağmur özgürlüğüne avuç açan dağ ile eğlenceye dururdu.
Günümüzde ne ağaçlarda yaprakların dansı kaldı,nede sularımızın özgürce yamaçlara sarılışı, aç gözlü doymak bilmeyenler hepsine hükmeder hale geldi.Akarsularımız üzerine parsel,parsel inşa edilen HES’ler doğanın dengesini bozmakla kalmadı ekolojik hayatı ve yaşam koşularını değiştirdi.
Toplumumuzda da insan üzerine son yıllarda barajlar kurulmakta ve yapısı değiştirilmeye devam edilmektedir.Akarsularımız üzerine kurulan HES’ler günümüzde doğayı yıkıp nasıl ki can alıyorsa,insanlar üzerine kurulan barajlarda can almaya devam ediyor.Hırsları uğruna şimdilerde insanlık üzerine de barajlar kurup mevki biriktirenler,bir gün sonu gelmez emellerinin denizinde boğulup gidecekler.
Sonu gelmek bilmeyen arzularına servet eklemeye devam edip,insanlığa bu dünyanın cehennemini yaşatanlar,bir daha dünyaya gelmeyeceksiniz, süreniz bitecek ve biriktirdikleriniz size yar olmayacak.
Kendisi dünyanın cennetini yaşarken,cenneti vaat edip,dünyanın cehennemini insanlığa yaşatanların da öleceğini herkes biliyor.!
Bugün zorbalıklara devam eden mazlumun emeğini yiyerek dağ gibi servet ve iktidar biriktirenlerin bir gün ne tahtları, ne de saltanatları kalacak.
Yüreğimizde tarifi sonsuz bir değil,bin sızı,içinde kabarıp isyana dönüşen duygular, mazlumlar için yükselen ağıtlar,şehitlerin çığlığı bölüyor geceyi,anaların göz yaşları suluyor vatan toprağını,duy artık öksüz ve yetimlerin isyanını.Ne uğruna durmaz durdurulmaz akan kan, sebebi bilinse de,bilinmezlikten gelinse de,seçmenin verdiği yetkileri kullanamayan siyasileri sorgulamak ve tartışmak gerek aslında.
Soruyorum size; elimizden ne geldiyse verdik size,
Hazine dolu bir Anadolu verdik,vatandaşlık görevimizi yaptık hepinizi yetkilendirdik,halkınızı yönetin insanca yaşatın onlar adına gerekli kararları alın, gece olunca karanlığa ışık saçan yıldızlar gibi halkınızı aydınlatın diye,
Bazen kelimeler cam kırığı gibi oluyor,susuyoruz acıtıyor,konuşuyoruz içimizi kanatıyor,ard arda verdiğimiz körpecik ana kuzuları kahraman vatan evlatlarımız şehitlerimiz,yüreğimizde derin yaralar bırakmıştır.
Onlar şimdi gittiler nöbetlerini devrederek cennetin sessizliğine,bize düşen görev ülkemizde kaos ortamı yaratmaya çalışan terör örgütlerinin amaçlarına ulaşmaması için sabırlı olmak sağduyulu olmak.Şehitlerimize Allahtan rahmet dilerim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.