sihrin de güzeli var aşk misali..!
"..hadi çözelim bakalım şimdinin dünü neymiş..dünün yarını nasılmış aşk meşk gidişatında..!.."
böyle başlayan bir karışık anlaşılmaz sohbetin yansıması bu yazdıklarım..
mesele "duygular mı güzelleşir de aşklar doğar sözlere..yoksa aşklar mı değiştirir sözleri de duygulara yerleşir birbirini arayışlar..özleyişlerle ısınışlar..!.." olunca sohbet derinleştikçe anlaşıldı ki erkekçesiyle ve kadıncasıyla AŞK MESELELERİ öyle kolayca konuşulup anlaşılacak meseleler değilmiş..!
kitaplarda yazılanları uygulasan gerçek hayat uyumlu değil..gerçek hayatın akşına uygulasan olaylardan gönüller hoşnut değil..hayale taşıyıp düşüncede saklasan söylenmedikçe aşkın ne anlamı var..ne faydası var söylenmedikçe..bildirilmedikçe..şekillere dökülmedikçe..yaşanmadıkça yaşatılmadıkça..hatalarla da olsa güzelleştirilmedikçe..??
çözelim derken çözülen aşklar meselesi değil..insanın aşk karşıısndaki acizliklerinin çokluğu meselesidir kısaca..!
insan aşkı değil..aşk insanı değiştirip değiştirip şekillendiriyor..işte bu değişim ritmine ayak uyduranlar neşeli..uyduramayanlar da düşünceli yaşıyorlar özel hayatlarının duygusal taraflarını..!
güzel yaşamak sihirse ;sihrin de güzeli var aşk misali..!
aşkın kalitelisi varsa ;kalitenin kaynağı aşkın samimi oluşundandır işte..!
öyle dedik olmadı..böyle dedik olmadı..şöyle diyoruz olmuyor bir türlü..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.