Türk-Kürt kardeş'ti..
"Türk-Kürt kardeştir, ayrım yapan kalleştir" eyv’Allah.. "her kürt pkklı değildir" tamam da... millet nezdinde çoğumuzun ayrımcılık yapmadığı şu ortamda, bölücü ve hainler topluluğu terörist pkkyı yürekten lânetleyen ona "terör örgütü" diyebilen bir kürt görseydim döner boynuna sarılırdım, lâkin ben hiç rastlamadım!!
*erdlerbş
*kardeşliğimizin arasındaki "nifak tohumu" pkknın sökülüp atılması ve bu oyunun bozulması öncelikle kürt kökenli vatandaşlarımızın elindedir. Şöyle ki:
Dostluk, kardeşlik güvenebileceğin sırtını dönebileceğin kişilerle yapılır ve gönül işidir, severek kurulan bir insanca yaşam tarzıdır, zorla olmazki yapasın, pazarda satılmaz ki alasın, bu necip millet bin yıldır kürde dost elini uzatmış, komşuluk etmiş, kız almış-vermiş, aynı safta beraber savaşmış, beraber namaz kılmış ve ekmeğini paylaşmış iken, üstelik son on yıldır özellikle güneydoğuda hiçbir baskı, ötekileştirme ve hizmetten mahrum bırakma yok iken bir pkk terör örgütüne bu kardeşilği-dostluğu satanların kimler olduğu belli iken ve batı illerinde yaşayan kürtlerin dahi neredeyse %99’unun "pkk bir terör örgütüdür, tek amacı ülkeyi ve milleti bölmektir!" diyemediği biliniyorken, şu ortamda nasıl yapalım da kardeşlik türküleri söyleyelim; bu konuda kendisine çekidüzen vermesi gerekenler kürt vatandaşlarımızdır, onlar samimice pkkyı dışlarlarsa Türk-Kürt diye hizipleşme veya düşmanlık mı kalır şehitlerimizden emanet bu güzel vatanımızda..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.