- 656 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bölücü Terörün Kaynağı
PKK’ya karşı yalnızca askeri girişimin ve harekatın yeterli olmadığı, fikir mücadelesinin gerekliliği de artık açıkça ortaya çıktı. Ağırlıklı olarak üzerinde durulan, PKK’nın Marksist-Leninist, komünist ve ateist bir örgütlenme olarak nitelendirilmesi idi. Bu nedenle, yapılacak fikir mücadelesi ile terörün ideolojisinin etkisiz hale getirilmesi gerektiği artık tartışılmaz bir gerçek.
Darwinizm, terörü meşru ve doğal bir yöntem olarak gören ideolojilere fikirsel zemin sağlar. Çünkü Darwinizm’e göre, şiddet, çatışma ve kanlı mücadeleler doğa kanunlarına uygun bir "gelişme" yöntemidir. Charles Darwin, doğada kanlı bir yaşam mücadelesi olduğunu ve aynısı toplum içinde uygulandığında insanın evriminde ilerleme sağlanacağını öne sürmüştür. Kısacası bir toplumda kan dökülmesi, farklı gruplar arasında çatışmalar yaşanması, Darwinizm’e göre yerinde ve doğru bir şeydir.
Komünist ve anarşistler ise, çatışma, şiddet ve teröre olan bağlılıklarını Darwinizm’in bu felsefesi ile desteklerler.
Komünist Liderlerden Darwin’e Övgüler
Darwin’in Türlerin Kökeni adlı kitabı hakkında, "bizim görüşlerimizin doğal tarih temelini içeren kitap, işte budur" diyen komünizmin kurucularından K. Marx, sosyalist dostu Lasalle’a mektubunda şunları yazmaktadır: "Darwin’in yapıtı büyük bir yapıttır. Tarihteki sınıf mücadelesinin doğa bilimleri açısından temelini oluşturuyor." [Marks Engels Mektuplar, cilt 2, s.126]
Marx, Das Kapital’i Darwin’e ithaf ederek, Almanca baskısına şöyle yazmaktadır: "Charles Darwin’e, gerçek bir hayranı olan Karl Marx’tan".
Yine komünizmin kurucularından Engels ise Darwin hakkında, "Darwin, bütün organik varlıkların, bitkilerin, hayvanların ve insanın kendisinin, milyonlarca yıldır olagelen bir evrim sürecinin ürünleri olduğunu kanıtlayarak metafizik doğa görüşüne en ağır darbeyi indirdi." demektedir. [Marx-Engels, Seçme Yapıtlar 3, Sol Yayınları, s. 156]
Teröristlere Darwinist Eğitim
Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de komünist örgütlerin hem propagandalarının ve hem örgüt içi eğitimlerinin önemli bir parçası Darwinist eğitim programlarıdır.
Bu eğitimde militanlara, evrendeki her olayın "tez-antitez-sentez" şeklinde ve "diyalektik" formüle göre geliştiği, bunların doğanın, canlıların ve tarihin diyalektiği olarak üçe ayrıldığı anlatılmaktadır.
Doğadaki herşeyin evrimleşmesi doğanın diyalektiği, canlıların birbirlerinden türemesi canlıların diyalektiği ve toplumların komünist toplum düzenine doğru gelişmesi de tarihin diyalektiği olarak anlatılır. Sonunda ise Komünist Kürt Devrimi gerçekleşecektir. Canlıların diyalektiği kapsamında insanın maymunlarla ortak atadan geldiği, bir tür hayvan olduğu safsataları da aşılanmaktadır. Bir sonraki safha ise gerilla eğitimidir.
Söz konusu Darwinist-materyalist eğitim sonucunda, gençler toplum için son derece tehlikeli ölüm makineleri haline gelmektedirler. Allah’ı, dinini, devletini ve değerlerini reddeden, insanları kolayca katledilebilecek birer hayvan olarak gören kişiler ortaya çıkmaktadır.
Değerlerini yitiren, Allah’a ve ölüm sonrası sorgulanacağına inanmayan insan, her türlü ahlaksızlığı ve zalimliği rahatça yapabilir. Bu nedenledir ki, Marksist liderler ve onları izleyenler, bebek, çocuk, genç, kadın, yaşlı ayırd etmeden masum insanları rahatlıkla öldürebilmişlerdir. Çünkü Darwinist görüş, karşılarındaki insanların gerçekte birer hayvan olduklarını, onları öldürmenin bir böceği öldürmek kadar kolay olduğunu telkin etmektedir.
Yaşanan katliamların, cinayetlerin, zulmün, terörün, bölücülüğün, din ve devlet düşmanlığının arkasında Darwinizm ve materyalizm eğitiminden geçmiş anarşistler vardır. Bu ideolojilerin gerçek yüzünün ortaya çıkarılması, gençlerin bu safsatalarla beyinleri yıkanmadan önlemlerin alınması önemlidir.
Bölücü Örgüt Elebaşının Allah, Darwinizm ve Komünizm Konusundaki Bazı Görüşleri
(Allah’ı tenzih eder, yüceltirim.)
“Lise dönemlerinde büyük felsefik bunalımı yaşadım. Tanrı ile savaşı verdim, bu savaştan başarı ile çıktıktan sonra yarı Tanrı oldum.” (Özgür Yaşamla Diyaloglar, Ekim 2002, s. 257)
“Hayvanın en ileri sosyalleşmiş biçimi insandır. En vahşi hayvandır insan, en acımasız hayvandır.” (Kürt Hümanizmi ve Yeni İnsan, İstanbul, Nisan 2001, s.106)
"Bizim ortamımızda sosyalizmin ve komünizmin ölçüleri egemendir. Sosyalizmde herkese emeği kadar verilir. Bu, parti (PKK) içinde de geçerlidir. Bu, komünist toplumun kuruluşuna kadar da geçerli olacaktır." (Tasfiyeciliğin Tasfiyesi, s.153)
Fikir Mücadelesi
Her eylemin arkasından söylenen "hepimiz kardeşiz", "şehitler ölmez" gibi sözlerin terörü durdurmadığı açık. Öncelikle TRT kanallarında ve TRT6’da Darwinist propagandanın durdurulup Darwinizm karşıtı propagandanın başlatılması gerekli. Bir yandan teröre lanet edilir ve şehitler verirken, diğer yandan TRT kanallarında Darwinist propaganda yapılması ve okullarda okutulması büyük bir yanılgıdır. İnsanlara sorumsuz birer hayvan olmadıklarını, Allah’ın yarattığı ve yaptıklarından sorgulanacak bireyler olduklarını anlatmak gerekmektedir. Bu konuda çeşitli kurumlara da sorumluluklar düşmektedir.
PKK’nın ideolojik temellerini doğru teşhis etmek ve topluma duyurmak, yapılacak fikir mücadelesinin ilk adımı. Bu mücadele devlet eliyle ve yaratılışa inanan değerli bilim adamlarının katılımları ile yapılmalı. Devlet silaha silahla karşılık verecektir kuşkusuz, o halde fikre de fikirle karşılık verilmeli ve terörün dayandığı sahte ideolojiler çürütülmeli.
Terör örgütünün yoğun propagandasına maruz kalan Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerimizdeki Türk ve Kürt vatandaşlarımız, Allah inancı taşıyan dindar insanlar. Bu nedenle PKK’nın ideolojik kaynağının deşifre edilmesi çok önemli. Çünkü Yüce Allah’a imanın, peygamber sevgisinin, vatan aşkının ve Kur’an ahlakının gerçek anlamda yaşandığı yerde bölücü terör yol bulamayacak; geri çekilecek ve Allah’ın izniyle yok olup gidecektir.
Alıntılar:
www.evrimteorisi.info
www.gercekgundem.com
YORUMLAR
yazınıza katılıyorum.
ancak, birkaç katkıda bulunmak istiyorum.
yazınızı okuyunca, sayın Holly'in elştirisi gibi eleştiriler alacağnı tahmin etmiştim.
darvin konusuna yaklaşım bizim toplumumuza maymun üzerinden yapılıyor maalesef. bu da çok kısır bir döngüye neden oluyor. oysaki Allah maymundan da insanı dönüştürebilir, onun gücü herşeye yeter mantığı daha akıllıca değil mi.
tekamülün olması da doğaldır. bu konuda inceleme yapan İslam alimleride vardır. hatta denilirki Darvin dönemin İslam alimlerinden etkilenmiştir. geçelim.
darvinin önemi bilimsel çalışmalarından değil yorumsal sonuçlarından kaynaklanır. sosyal darvinizim diye bir bölümvardır. En tehlikeli söz buradadır. ırkların hiyerarşisi vardır demiştir. kafataslarını kumpaslarla ölmüştür ingilizler, almanlar ...hatta bizdede ölçülmüştür.. doğadaki güçlünün güçsüzü yediği gerçeğini meşruiyete muhtaç olan hitler, musolini, mao, marks kullanmışlardır. darvin bilerek bilmeyerek tetikçilik yapmıştır.2. dünya savaşında ellimilyon kişi ölmüştür.
bilimsel çalışmalara kimsenin bir diyeceği yok. ama egemen güçler ideolojiler aracılığıyla öyle bir kategorize ediyorlar ki, onu eleştiriye kapatıyorlar. katogorize etme ötekini oyundan çıkarmak için enbüyük silahtır. bu benzeryöntemler dinlerin ideoljikleşmesi nedeniyle işit gibi gruplarda çıkabiliyor.
sonuç olarak darvinin biyolojisini biyologlar tartışsınlar eyvallah, ancak tehlikeli olan ve ülkeleri parçalayan ,ırkçılığı hortlatan bu kadarkanlar akıtan sosyal darvinizimdir.
selam vesaygıyla.
YAZI DA YORUMLAR DA ENTERESANDI. BİZİM GİBİ CAHİL BİREYLER İÇİN EPEYİ ÖĞRETİCİYDİLER... EVRİM ve DEVRİM kavramlarında epeyi farklı fikirler üretilmiş. Ben merak edip zaman zaman konuyla ilgili bir şeyler okudum. Marx ve Engels, diyalektik materyalizm yöntemini kullanarak, tarihe ve genel olarak toplumların gelişimine hükmeden yasaları keşfedebilmişler. Benzer bir yöntemi bilinçsiz olarak kullanan Darwin de, bitkilerin ve hayvanların evrim yasalarını açıklayabilmiş. Marx ve Engels, Darwin’i çok takdir etseler bile hiçbir şekilde onun teorilerini eleştirmemezlik etmemişler... Felsefede anarşizmin yeri var fakat terörizme tavır negatif. TERÖRİZM ideolojilerin yarattığı değil, kullandığı bir güç...Kapitalizm de nasyonalizm de, komünizm de kullanır onu.
Paylaşmanız vesilesiyle yazınızı okumak imkanım olduğu için mutluyum...
Konuyu işleme şekliniz ve tarzınız okumaya keyif katmış.
Güzel paylaşımınıza,edebiyata verdiğiniz emeğe ve
yaşattığınız okuma keyfine teşekkürler...
Tebriklerimle... Saygıyla...
Kemnur tarafından 9/9/2015 2:34:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Darwin ve Evrim hakkında en az şey bile insanların en çok konuştuğu ülkedir Türkiye. Sevgili yazar, ortadoğudaki kan, zulum ve bitmeyen göz yaşını Darwinizm'e bağlamak nereden aklınıza geldi çok merak ediyorum? Komünizmin evrim teorisiyle bağdaştıralacak ne yanı var ki?
Demişsiniz ki "Kısacası bir toplumda kan dökülmesi, farklı gruplar arasında çatışmalar yaşanması, Darwinizm’e göre yerinde ve doğru bir şeydir." Hayatınız boyunca kaç farklı cinsin, kaç farklı türün veya popülasyonun yaşam mücadelesini izlediniz? Darwin'in teorisinde bahsedilen olay şunu demek ister; "tüm canlı türleri arasında hem farklı türler ile hem tür içi rekabet vardır" e bunu görmek çok mu zor? Dünya düzenini bir seyredin, kapitalizm sayesinde güçlü olan zayıf olanı ezmiyor mu? Komünizm de bu kapital alçaklığa karşı değil mi?
Teröristleri, Darwinist ilan etmişsiniz de, IŞID, ESAT, El-Kaide? Bunlar ne o zaman? Orta doğuda yıllardır süre gelen petrolün kokusu, sizin yazınızda nefretle bahsettiğiniz komünistlerin düşmanı olan kapitalistlerin burnuna geldiğinde orta doğu halkları birbirini öldürüyor! Hemde neden biliyor musunuz? DİNLERİ için!
Söylediklerimi anlamayacağınıza eminim. Ama Biyoloji Bölümü Mezunu olarak, Darwin ve onunla görüşleriyle ilgili bu denli safsataya karşılıksız kalmayı kendime yakıştıramazdım!
Bilmedikleriniz ile ilgili yazmamanızı tavsiye ederim. İyi günler.
Yinsani
ama ben 8-10 yıl okudum ha;) benim bölümlerim senin bölümünü döver...;)
biraz anlatır mızın bana, pkk'nin ne olduğunu, neden beslendiğini, neye hizmet ettiğini ve devlet ile nasıl bir bağ kurduğunu..
pkk'nın örgütsel dökümanlarının neler olduğunu, neler yazdığını, evrimin ve sosyolizmin ergenlik çağındaki gençleri nasıl canavarlaştırdığını...
madem biyoloji mezunusun, ne anlarsın sen ışıd den esed den el kaide den... afganistan nire, el kadine niye çıktı...
ırak iran niye savaştırıldı, işid niye çıktı,
fransanın esedle ne işi var aynı dinden oldukları için mi?
sizlerin tavsiyelerinizi dikkate ala ala büyük kocaman kapitalist bir üke olduk çıktık;)
teşekkür ederim by biyolog.
HoLLy
Daha sonra "benim üniversitem senin üniversiteni döver" mantığı değil ki benim yaptığım. Aldığım eğitimin sonucunda 4 yıl boyunca onlarca Evolüsyon, Fizyoloji, Mikrobiyoloji konusundan sonra, sanırım Darwin hakkında bir kaç bir şey söylemeye söz hakkım var, çok değil. Çünkü ben bilmediğim bir alanda atıp tutup sallamadım, bilakis eğitimini alıp emeğini verdiğim bir konu hakkında konuştum.
Sizden tek ricam, kafanızda oluşturduğunuz "Evrim Teorisi" modelini, ideolojilerinizle bağdaştırmayın. Bakın çok açık söylüyorum, Evrim teorisi başı belli sonu hiç gelmeyecek olan bir süreçtir. Evrim tüm yaşayan ırkları ve yaşamış olan, yaşayacak olan tüm türleri kapsar. Anlayacağınız sadece insani boyutunu alıp, dinlerinizle uyuşmuyor diye, tüm bilim dünyasının kabul ettiği bir teoriyi yok sayamazsınız, bu teorinin uzantısı olarak savaşı zulmü gösteremezsiniz.
Belki haklısınız ben ne anlarım, IŞID'den, ESED'den, El Kaide'den. Gerçekten haklısınız, bilgiye saygım sonsuz, siz daha iyi biliyor olabilirsiniz buna zaten hiç bir şey demedim. Keşke vaktiniz olsa da aydınlatsanız beni. Ben sadece iyi bildiğim bir alanda olan bir safsataya karşı çıkıştım.
Umarım derdimi anlatabilmişimdir. Sevgiler...