- 607 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
30 AĞUSTOS; ZAFER TACINI BAŞIMIZA TAKTIĞIMIZ GÜN
Çok değerli aziz ve muhterem dostlarım; hepinize içtenlikle Günaydın ve merhabalar, bugün 30 Ağustos 2015,
Atalarımızın, ninelerimizin dedelerimizin, kadın kız kızan, emperyalist işgal ordularına karşı Kuvayi Milliye ruhu ile büyük önderimiz Mareşal Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün komuta ve önderliğinde başlattıkları şanlı kurtuluş savaşında, bir değil, on değil, yüz değil, bin değil, on bin değil, yüz binlerce şehit vererek, canını dişine takarak zaferle taçlandırdıkları bir büyük destanın, Türkün şanlı tarihine altın harfler ile kazındığı bir gündür.
Böylesi şanlı bir gün elbette Bayram olarak şenlikler ile kutlanması gerekirken, sırf Atatürk adının tarihten silinmesini amaç edinerek, çeşitli bahanelere sığınarak ulusal bayram ve anma günlerimizi basit törenler ile geçiştirmeyi alışkanlık haline dönüştürenleri lanetleyip, ne denli abes ile iştigal ettiklerini vurgularken, içinde bulundukları gafletten bir an önce uyanmalarını dilerim.
Ulusumuzun gelecek yazgısını, yine ulusun bağrından çıkmış, milli duygu ve hasletleri yüksek, vatanına, ülke topraklarına, derelerine, dağlarına taşlarına, kurduna kuşuna ve kendi öz çoluk ve çocuğuna sahip çıkacak olan, kişisel çıkar ve kurtuluşunu, ulusun kurtuluş ve çıkarında gören yine bu vatanın şerefli, cesur ve kararlı çocukları belirleyecektir.
Geldiğimiz ve içinde bulunduğumuz, zorlu, çetin kara günlerde, özü sözüne uymayan, her fırsatta ceplerini doldurmayı fırsat bilen, şanlı Cumhuriyetimizin, Atatürk ilke ve devrimlerinin kazanımlarını bir bir silerek, ulusumuzu girdiğimiz çağdaşlık yolundan geri bıraktırmak isteyen bedhah ve gafillerin, ulusal bütünlüğümüzü hiçe sayarak, gerek etnik, gerekse siyasi temelde kamplara bölerek bizleri yok etmek istedikleri gün gibi aşikardır.
Bu duygular içerisinde ebediyete intikal etmiş, vatan için şehit düşmüş, başta büyük önderimiz Atatürk’ün kişiliğinde, tüm kahramanlarımızın aziz hatıraları önünde saygı ile eğilir, minnet ve şükran ile günün anlam ve önemini yâd ederim.
Yüce ulusumuzun tüm yurttaşlarına en derin saygılarımla.
Şaban Aktaş
30.08.2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.