- 1405 Okunma
- 6 Yorum
- 3 Beğeni
bana dön ve kendini gör..
sola dön..
daha derin bakabilmek için yüzüne ve eğil saçlarını topla ensende, sararmış birkaç kırıklık birazcık kadınlık hali gibi ki önce gülüm/se kendine sonra somurt yine.bebekleri büyüsün gözlerinin ve ağla..derin bir nefes al sonra karışmadan bilindik kalabalıklarına..bunlar senin renklerin topla ve boya kendini..mor tenlere saçılmış sonu belli olmayan afyonla..din ve devlet..yolunu kaybetmiş bir kedi.
sağa dön..
biraz daha rahat uyumak için.devir bedenini sağ kolunun üzerine ve hatırla kimler için devirmediğini sonra ki daha ilk pozisyondayız hemen öp/me.hazırsın biliyorum o seni öpecek ıslak..alt dudağın nerede bu sefer sen söyle el yordamıyla avuçlanmıyor gölgelerin gizemi ki düşlerim yüreğimde kaynayan bir nehir omuzlarıma boşalıyor,nefesin çenemi teğet geçerken düşün müydü yoksa dişin mi tenime batan/hezeyan..anlamını bilmediğim ilk söz bu metin de..ilk giydiğin elbisenin rengini anımsatması için kullanacağım şimdilik..sana siyah..
sola ya da sağa dön..
içini görebildin mi? dalıp derinlerine teçhizatsız pembe istiridyeler topluyorum parmak ucu dokunuşlarımla ki neresinden b/akarsan b/ak sana çıkan bir sürü yol bakış/dokunuş..hiç yazmadığın bir şiiri taşımaktan yorulmuş gibi içinde ona dön ve onun ol yeniden..çokça korkmuş yerlerini iyileştirir belki çok üşümüş yerlerini hayır hayır unut olanları veya s/akla..anlatsan da inanmazlar ayazda kalmış yanlarına ki hatırla mart ayıydı üşüyordu sokak kedilerinin patileri ve sen sigara yakmıştın dudakların ve sen ve duman gözlerinin bebeklerini çekiyordu içine ve ben gözlerinin elaya kaçan yanlarıyla ilgileniyordum..pencere pervazlarından,camlardan ve bacadan derin derin soğuk çekiyorduk ciğerlerimize..sanırım bunun için artık sevmiyorum ateş böceklerini..
bana dön.
emme alt dudağını kıyamam. derin uykusundan uyanmayan çocukların denge sorunudur bu/düşünmeksizin düşmek..inkar edilmemiş bir suç gibi veya unutulmamış bir sır. söylesene ruhun/etin ve bedenin daha sağlam mı hissediyorsun kendini? daha güçlü mesela veya daha fazla kahraman..daha fazla masalın içinde çünkü..
içini görebilir mi insan?
ne kadar üstelik...
(...)
YORUMLAR
Bu bölü (dash) işaretiyle iki farklı anlamı tek kelimeden üretme (dil bilgisi kurallarına aykırı kabul ediliyor) artık yazıma girdi galiba? Fena da olmadı, renk ve güç katıyor anlatıma. Fakat küçük harfle başlayan cümlelere alışamadım henüz.
Oldukça değişik bir tarz, en azından benim için. Oldukça yoğun aktarılmış duygular. Çok güzel, adeta kelimeler dans etmiş, cümlelerse hayli ustaca. Oldukça şiirsel ve kısacık yere ne çok şey sığdırmışsınız.
Bravo, tebrik ederim.