YORUMLAR
İyi valla.
Arkadaşlar eve,
Sami otele.
Bir garip oldu bu iş.
Umarım Sami kafayı bozmaz,
hem facebook arkadaşlarını, hem de karısını evden kovmaz.
(Bu arada ev kimin üzerine kayıtlı bilemiyoruz tabi ki. Yoksa, kovulan Sami de olabilir.)
Bu sıcak ve yorucu günün öğlesinde,
gelenek ve göreneklere uyaraktan midemizi doldurunca,
bir rehavet çöktü üzerimize,
usuldan usula göz kapaklarımız, yer çekiminin etkisine yenik düşmeye başladılar.
Böyle bir ortamda,
gözümü açtı valla hikaye.
Epeyce bir güldüm, uyku uçup gitti gözlerimden.
Ne demeli?
Yazarına da, kahramanına da teşekkür ediyorum gönülden.
Sağ olsunlar, var olsunlar.
SEVGİLİ KEMAL, KENDİ KÖPEK FOBİNİ SAMİ BEYE MAL ETMİŞSİN, AMA KİMSEYE YUTTURAMAZSIN, BİLESİN. SENİ YAKINDAN BİLENLER KÖPEKLERİN KARŞISINDA NE KADAR KAHRAMAN KESİLDİĞİNİ(!) BİLMEKTE...:)
EVET DEĞERLİ DOSTLAR BU ÖYKÜLER ASLINDA KENDİ YAŞADIĞIM KÖPEK FOBİSİNİ SAMİ HOCAMIN ÜZERİNDEN AKTARMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL...YANİ SAMİ HOCAM ÖYLE KÖPEK GÖRÜNCE KORKACAK BİR ADAM DEĞİL EVVELALLA...
....
Kemal Paracıkoğlu tarafından 8/18/2015 1:46:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bende çok güldüm.Bazen bunu yapar bayanlar.Eski arkadaşlar toplanırlar.Sabaha kadar vururlar anıların gözüne gözüne.Evin beyi kendi isteğiyle evden ayrılır.Fakat bu durum başka.Face book arkadaşlarını davet etmiş ,Elezer Hanım.Misafirseverliğin böylesi güldürdü beni. Bir taraftan da sevdim Elezer Hanımı.Gönlü dar değilmiş vesselam.Gönlü geniş insanların evi bir odalı bile olsa,en lüks otelde konaklamış gibi konaklarsın.Selam benden Elezer Hanım'a diyorum.Saygılarımı sunuyorum.