- 784 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Patladım Patlayacağım..!!!
Uyandım.Ortalığa bakındım.Rüyalarımı yorumladım.Bu da çıkar mıki diye korktum.Kedimi doyurdum.Kendimi de doyurdum.Nete girdim .Çıktım.Yine girdim.Nete gıcık oldum.İstediğim yerlere giremedim.Bana bi türlü cevap yazmayan yöneticiye sinir oldum.Sitesini bir ara basmaya karar verdim.Beni küstüren yöneticiye ah edecektim ki vazgeçtim.Empati yaptım.Ama sempati yapmayacaktım.Nadasa bıraktım.Bunda da hayır vardır dedim.Öfledim.Pöfledim.Neskafe içtim.Sütünü bol koydum.Ama önce iyice bi kokladım.Bozuk olur diye panik yapmadım.Yine nescafe içtim .Bu sefer süt koymadım.Kedimin yoğurt yiyişine güldüm.Pandaya da mama verdim.Dışarıda kavga eden kedileri ayırdım.Suya düşen kediye gülmek istemedim önce, ama güldüm .Oh olsundu.Yaygaracı şey.Ruh hali bozuk bu kedinin .Yavruları var diye sanırım ama ayırım yapmıyorum ki.Kavgaya ne gerek var.Herkese var işte mama.Pandanın kanayan ayağına acıdım .Temizledim.Korna çalan düğün sahiplerine bozuk attım.Onlar geçerken kulaklarımı belli eder şekilde tıkadım .Bana bakan tuhaf yüzlere ben de tuhaf tuhaf baktım.Azcık yürüdüm de niye çıktıysam cehennem sıcağında.Banklara oturup çiğdemleri çekirdekleri ham hum yiyip ve de kabuklarını öbek öbek yerlere atanlara söylendim.Önlerinde durup koca koca adamlara niye atıyorsunuz kardeşim dedim.Bunlar çimenlere faydalıııı valaaa hanfendiii diyen kirli sakallı kirli adama, çimen arkada beyefendi ..atsanıza bi torbaya çöpünüzü dedim sert sert.Sonrada neyseeee ..deyip yerdeki gazoz kapağına iyi bir tekme atıp bana laf edebilme ihtimallerini sıfıra düşürüp yürüdüm gittim.İki adet daha çiğdem kabuğu delisine daha tam önlerinde durup elimi belime dayayarak bıdı bıdı söylendim.Bana cevap verememelerine bile gıcık kaptım.O sinirle eve kaçtım.Kaçarkene yanlarından geçtiğim ailenin çimen üzerine koyacak şeyleri olmadığını öğrenip onlara battaniye verdim.Beni şap şup yanağımdan öpen şirin kızı iyice bi kucakladım.Acaba kene olur mu ki battaniyede diye onu iyice açıp tellere asmaya karar verdim.Ton balıklı salata yapıp içine milyonlarca küçük arı domatesi koydum.Arılarla ilgili net çalışması yaptım.Çıktım .Nete yine girdim.Desperate housewives ın 4 bölümünü yandan yandan seyrettim.Yüzdüm.Bahçe suladım.Nete girdim.Belime sinir oldum.Klimayı açtım .Çarpıldım.Başıma ağrı girdi.Nete girdim.Nescafe içtim.Pop opera şarkılarını dinledim.Nete bi ara girmedim.Bi adet kolye yaptım.Çamaşırları yıkadım.Asamadım.Belim ağrıdı.Birini bekliyorum işte gelsinde assın diye.Telle konuştum.Allaha emanet olun dedim .Dua ettim sağ salim gitsinler diye.Evdeki çiçekleri suladım.Fazla gelip saksının altından koridora akan suyu silmedim .Hava sıcak uğraşamam şimdi deyip hemen kurumasını can-ı gönülden diledim.Daha önce aldığım iki bağ semizotunu pişirsem mi ?yoksa üstüne silme yoğurt koyup ta yesem mi ki?diye düşündüm.İkisini de yapmamaya karar verdim.Meyve yedim bol bol.Tutu aradı.Ne zaman geliyorsun ?dedi.Bilmiyorum valla uçak biletini siz aldınız siz söyleyin dedim.Serdar’a sinir oldum.Biz konuşurken arkadan bağırmasına gıcık kaptım.Hidiv kasrında yürürüz dedi tutu.İyi dedim .Daha çok kanlıca yoğurdu ile ilgilenerekten eeee yiyip pudra şekerli yoğurdu sonrada oradan geçeriz artık yedikten sonra dedim.Teli kapadım .Ne biliyoruz ?adındaki kuantum fiziğiyle ,hücrelerle ilgili yarı kurmacalı film cd sini seyretmeye başladım.İçim kıyıldı.Sarı kiraz yedim.Balkona çıkıp hava aldım.Başıma tülbent sarsam bu ağrı geçer mi acaba ?dedim.Başımı iki elimle iyice bi sıktım.Ağrım geçmedi.İlaç almaya karar verdim.Acaba ben bugün bi ara patlar mıyım ?diye düşünmeye başladım.Ruh halimi en iyi gösterecek şiiri aradım ve şöle bi bağıra bağıra okuyayım dedim.Çiçekli böcekli ,vardım varamadım ,sevdim sevemedimli şiirlere daha da gıcık olup bi kenara çekilip bol patlamalı bi yazı yazdım.Elimde patlayacaktı nerdeyse.Aldım bi kenara koydum.Patlamazsam okurum yine dedim.Mutfağa gittim.Kıpkırmızı karpuza bakıp ayıp olmuyor mu ?tadınız yok ki sizin bi de kırmızıyım ben ve lezzetli bi karpuzum diye geçiniyorsunuz dedim.Cevizi aldım elime ve vay be beyine benziyo bu dedim.Bol bol yedim.Salona geçtim. Klimayı açtım.Suni bi soğukluk bu sevmedim dedim.Ama elim mahkumdu.Başımı ağrıtanda bu zaten dedim.Kapattım ve eridim.Ben bide oturup bunu yazdım.Ama daha gün bitmedi.Yazacağım daha daha.Rahatladım mı ne?:)))