- 1252 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HaYaT NeDiR SiZCe? HaYaTı ANLaMLaNDıRaLıM BeRaBeR...
Acaba nedir hayat?
Ve amacı ne acaba yaşadığımız hayatın ya da yaşamamızın arka planındaki sebebler,sırlar nelerdir?
Ne kadar düşünüyoruz hayatta,hayatımızla ilgili gerçekleri ya da hangi sebeble yaşadığımızın ne kadar farkındayız?
Gerçekten sebebi var mı yaşamımızın yoksa sadece bir illüzyon,bir yanılsama mı şu hayatımız,yaşadıklarımız?
Ya da aslında çok az müdahale edebildiğimiz bir oyun mu?
Hani nerede başlayacağımıza ve bitireceğimize karar veremediğimiz türden bir
oyun;sanki yazılmış bir senaryo üzerine kurulmuş roller ve olaylar mı yoksa şu hayat
macerası denilen şey yoksa...
Düşünüyorum aslında her daim bunları ;her zaman farklı anlamlar buluyorum hayattan kendimce;
Bazen bu en yüceye ulaşmak,yaratıcının yolunda güvenle ve emin bir şekilde yürümek oluyor...
Bazense ;sanki bir hayalin peşinden koşmak gibi geliyor bana;hiç ulaşılamayacak ve gerçekleşemeycek bir hayalin ....
Bazen sadece tebessüm etmek tüm insanlara ya da yardım etmek elinden geldiğince ve bir meleğe dönüşmek,acımasız dünya üzerinde....
Bilmiyorum belki bazen sadece oynamak için oynamaktır hayat hani olur ya bazen isteksiz ve zorlamayla yapıyormuşcasına....
Neyse hayatın o kadar anlamı var ki,benim için sonu gelmez sizden dileğim sizin anlamlarınızı benimle ve bizimle paylaşmanız....
Soruyorum sizlere dostlarım olduğunuzu düşünerek nedir sizce hayatın anlamı?
Düşüncelerinizi paylaşın benimle ve anlamlandıralım kafamızda hayatı ve farkına varalım birlikte neden ve niçin yaşadığımızın...
Anlamdıralım hayatımızı ve ulaşalım farklı düşüncelere ve zenginleşelim gelen fikirlerle...
SAYGILARIMLA
M.ZAHİD AY(12.7.2008)
YORUMLAR
hayat?
-bazen bir arının bir gram bal yapabilmek adına çiçekten çiçeğe dolaşmasını seyredebilmek
-bazen bir çocuğun gözyaşındaki parçalanmış minicik hayallerini farkedebilmek
-bazen mutluluktan uçan birinin mutluluğunu aynı dozda paylaşabilmek
-bazen elinizden bir şey gelmeyeceğini bilseniz bile zor durumdaki arkadaşınıza yardım etmek için bütün gücünüzü kullanmak
-bazen hiç yaşamıyormuşçasına her şeye kayıtsız kalabilmek
-bazen nedense birçoğumuz için zor olan kelimeleri illa ki kullanmak. örneğin; seni seviyorum diyebilmek
-ve bazen yolun sonuna gelindiğini kabullenebilmektir.