- 744 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BU VATAN UĞRUNA ŞEHİT OLAN MEHMETCİKLERİME RAHMET OLSUN..
1984 de Eruhta başladı PKK terör örgütü cinayetlerine..
Yol kesmeler öğretmenleri kaçırmalar,hemşire bacımızın yanında asker eşini otobüsten indirip ormanlık alanda kurşunlamalar.
Bir iki üç derken bazen onar yirmişer şehit verdiğimiz nice karakol baskınları oldu.
Beşbin şehidin hepsi bir günde bir ayda olmadı..
300 milyar dolar devletimizin zararı olduğu yazıldı çizildi.
Bu sadece 84-2000 yılları arasındaki devletimzin zararı..
Ordaki köylümüzün yaşadığı acılar esnafımızın zararı hesaba konmadı.
90 larda asker nerede diyorduk ne duruyor hala bu kan niye akıyor diyorduk..
Binlerce asker ölsede asker savaşsa savaş ne yapacaksa yapsın artık diye istiyorduk.
80 lere 90 lara döndük işte.Bayram etsin birileri..
İstediğine sonunda kavuştular..
Gezi olaylarıyla sonuç alamayanlar bugün muratlarına erdiler..
Faizler fırladı dolar fırladı cepler dolmaya başladı.
Türk müteşebbisleri iflas edecekmiş fabrikalar kapanacakmış kimin umurunda..
Yansın Türkiye eskiden olduğu gibi..
Sen nasıl İsraile kafa tutarsın be adam..
Sen nasıl ABD ye tehdit olur onun yaptığı işlere çomak sokarsın silahı nasıl kendi başına yapmaya kalkarsın.
Seni ekonomik olarak bitireyim de gör..
Bize uşak lazım bize bizim istediğimizi yapacak korkak, sefih, uzaktan kumanda edeceğimiz mankurtlar lazım..
Türkiyede çok parayı verdin mi satın alınacak hainler o kadar bol ki..
Vatanseverden çok hainin olduğu başka bir ülke yok..
Yeni Türkiye olsun dedik,birileri istemedi.
İlla eski Türkiye olsun 1990 ları yaşayalım dediler.
90 larda 80 lerde sağ sol pkk terörü ile hergün bunun on katı olayları yaşardık..
***
Nedense hep uzman çavuşlar şehit oluyor.
90 lı yıllarda da hep uzman çavuşlar ondan sonra da assubaylar şehit olurlardı.
En ön safta savaşanlar onlardı da ondan.
Uzman çavuşlar, assubaylar,subaylar generaller..
Paran varsa 18 bini yatırırsan sivilde askerlikde var.
Hakkınızı helal edin kahraman şehitlerimiz..
Bu vatan sizin sayenizde hep ayakta kalacak bölünmeyecek..
Şehitlerimize Allahım rahmet etsin.
Onlar görevlerini canlarını vererek tamamladılar.
Geride kalan eş ve çocukları bizlere emanet onlar Devletin kudretli ellerinde yetişip büyüyecekler..
Ne mutlu Allah Resul ve İslam uğrunda can veren şehitlerimize kalan gazilerimize..
15.08.2015//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Allah orada görev yapan bütün insanlarımızın yar ve yardımcısı olsun. Bütün bu olaylar planlanmış bir oyun aslında. Arkalarında destek olmasın çok kısa zaman diliminde bitiririz. Ama o destek olanlarda gün gelecek kendileri de acı çekecek terörden ve çekiyorlar da zaten...