YORUMLAR
Okudukça ikinizi daha tanımış oluyoruz sizleri,tebrik ederim saygılarımla.
Kemnur
İki bölüm halinde okuduk hikayeyi.
Dolandırıcılık kısmında epeyce güldük.
Evi kiraya verme konusunu ise gerçekten ilginç bulduk.
Bu konuda önemli gelişmeler olacağını düşünmekteyiz gelecek bölümde.
İkinci bölüm ise,
gerçekten duygusaldı.
Evlensinler garibanlar yav.
Tabi ki,
zalım enişteden fırsat bulabilirlerse.
Kemnur
Bir bölüm değil bi kaç bölüm daha okuruz biz Kemal Abi :)
Yine çok güzeldi hızlıca okuyuverdim (sürüklüyor yapacak bişi yok)
Tebriklerimle Abiciğim :)
Saygılar
Kemnur
Sevgili Kemal.
Bu bölüme bayıldım çünkü aynen bu yazıda olduğu gibi bir dolandırılma olayı da bizim başımızdan geçti sekiz sene kadar önce.
Benim tüm itirazlarıma, olmazlarıma rağmen benim hanım güya 1000 Tl Rüşvet vererek bizi de aylık geliri 1000 Tl nin altında gösterecek ve Fethiye Belediyesinin fakir vatandaşlar için yaptırdığı
aylık yaksidi 250 Tl olan bir evimiz olacaktı.
Hanım bu parayı güya belediyede çalışan birine verecek, o da asıl iletmesi gereken kişiye verecekti.
Para aracı kişiye verildi. Aradan geçen zaman zamanda bu aracı kişi '' Bu yetmiyor biraz daha kazım'' diyerek başka paralar da istedi. Ben ise '' Hiç olmazsa bizi de sıraya aldıklarını gösteren bir belge versinler ben başka para da veririrm dedim.
H<nım aracı kişiden byle bir belge istiyor. Bu arada da bana fırça üstüne fırça atıyor '' Senin bu korkaklığın ve pısırıklığın yüzünden bir ev sahibi olamıyoruz'' diye.
Neyse efendim. Hanım sıkıştırınca aracı kişi hanıma bir belge veriyor. Hem de resimli, mühürlü fiilan.
Akşam hanım öfkeyle '' Al işte..Belge belge dedin başımın etini yedin'' diye önüme koydu belgeyi
O belge ne miydi?
Hanımın muhtardan aldığı ikametgah senedi.))))))))))) Aracı kişiyi bir daha Fethiye'de göremedik tabii ki. Belediye ile ise uzak yakın bir ilgisi yokmuş.
Yani hikayen benim hikayemle çok örtüşüyor. Tek fark bana 1000 Tl girdi, Emekli adaşıma ise sadece 500 Kağıt girmiş )))))))))))
Zelam ve sevgilerimle.
Kemnur
Hepsi güzel de;
Ben "kapı çalma" bölümüne bayıldım
Haa birde ;
İlyasın küçük kuzusuyla konuşmasına...
Ustalık bu işte...
Selam, saygı Dostum.