- 583 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gereği düşünüldü....
"Sayın Davutoğlu na şehrimize saldıranları ihbar ediyoruz... Lütfen gereğini yerine getirsin... Kısaca konuştuklarının namusuna sahip çıksın..."
Yukarıdaki paragraf Sayın başbakanın şehircilik üzerine yaptığı konuşmasına istinaden yazılan yazımın son cümlesiydi. Sayın başbakanımızın konuyu ciddiye alıp konuşmasının namusunun gereğini yerine getirmesi
beni ve gümüşlük halkını ziyadesiyle mağdur etmiştir... Artık şikayetci değiliz Nasrettin hocanın filleri hesabı... Zira bütün beldelerin foseptiklerinin toplanıp gümüşlüğe boşaltılmasının yanında, bütün beldenin pis kokuyor olması yetmezmiş gibi, sağlıklı bir arıtma olmaksızın derelere boşaltılan arıtma suyu denize karışmakta ve bodrum un en kalabalık plajlarından biri olan gümüşlük plajından denize girenler ne tür tehlikelerde karşı karşıya olduklarını bilmemektedir, dahası hastalananların hesabını tutan yok.
Hatta hatta kör topal bir belediye arabası millete çok görülmüş, iki saatte kalkan belediye aracını üç saatte bir yapmışlar ki, yazın kavurucu sıcağında duraklarda hiç bir bilgilendirme olmaksızın bekleyen ülkem insanıyla minibüsçüler "çok daha beklersiniz" diye dalga geçsin...
Halifesi olduğu topluma eksikliğinden dolayı sırtında un çuvalı taşıyan bir halifenin geleneğinden payımıza düşen foseptik ve " çok daha beklersiniz" oldu... Bekleriz elbet Allah Hâk tır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.