- 688 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gece Ötesi Yazıları - 10 Eski sevgililerimden korkmadığıma biraz da olsa inanmalısın.
Eski sevgililerimden korkmadığıma biraz da olsa inanmalısın.
Gece Ötesi Yazıları - 10
Mektup/Roman
Bu sana belki de son yazım. Sen yazılarımda şiirlerimde bundan sonra son noktası konmuş yazılar gibi bitebilir. Dönüşünün olmayacağı geç de olsa kafama dank etti. Artık bundan sonra kader de demeyeceğim. İki inatçı keçinin bir kütük üzerinde toslaşmaktan başka yaptığı bir şey değildi bizim ki.
Haklıyım demiyorum,haksızım da demiyorum. İkimizin de bakış açısı değişikti. Başka yerlerden başka yerlere bakıyorduk. Neyse fazla dramatize etmek istemiyorum. Bir de şu konu var ben seninle olan ilişkimi bir yeminin arkasına sığınarak devam etmek benim için şerefsizliktir. bana olan güvensizliğinin bir göstergesidir bu yemin.
Resimlerin duvarımın en güzel yerinden daima bana bakacak. Ben de o resimlere baktıktan sonra uykuya dalacağım. Demagoji yapıyor demezsen birazda sağlığımdan bahsedeyim son iki ay içinde 15 kilo verdim hala da vermeye devam ediyorum. Galiba en iyi konumda bu beraberliğe nokta koydun.
bu şartlarda bir daha karşılaşacağımızı da sanmıyorum. Meçhul sevgiliye yazarsam facede yayınlamayacağım kendi şiir sitemde yayınlanacak.
Allaha ısmarladık meçhul sevgilim seni daima sevecek olan adam. şunu bir kere daha belirteyim hiç unutulmayacaksın.
O3.08./2015/Pazartesi
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.