- 381 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÇATLAK
Açıl susam açıl dedim bir kapıya karşı durdum… Oraya girmeye cesaretim varsa açılır bu kapı…Gireceğim… bende cesaret var. Açıldı bu kocam kapı, kayalar açıldı, gökyüzü çatladı… O çatlaktan bir çağrı geldi… Bir söz değil, bu bir ışık, bir merak uyandırıcı bir şey değil… Bir çekim desem, o da tam olmaz… Durayım mı ? gidiyim mi ?
düşünecek akıl yok, zihni yok… Vücut her şeyi bildiği gibi davranıyor.Ve ben - ne ben - Ve ben izliyorum merakla ne olacak…
İlerlerken bir bakmak istedim geriye, bir selam göndermek arkadaşlarıma aileme…
Bir o yana bir bu yana döndüm göremedim … Durdum ve bakışım içime düştü,
Ordalar herkes içimde, vedalaşmak yalandır… Sarıldım, sevindim ve artık geriye bakmadan ilerledim…
O çatlak sanki gözümün önündeydi, ama hepte hızla gidiyordum., hepte aynı mesafede kalıyordu…
Ona bakmaktan unuttum kendimi, bir varlık hissim bile kalmadı, yok olmaya başladım…
Ve tam da yok oldum, eridim, karıştım her yere…
O çağıran çatlağı da unuttum, her şey yok oldu bir anda…
Benim ve evren arasında bir mesafe yok ki.
Tam burada,her yerde bunu daha önce nasıl hissetmedim?
Komik geldi bütün çırpınmalar, komik geldi kabul etmemek…
Kabul edilecek bir şey yok ki haaaaa….
“Komik yaşıyoruz çok komik… “
Bir an her şey var kabul edersin - bir an hiç bir şey yok kabul edersin…
Ve çatlak diye bir şey kalmaz, çatlamamış olursun…
Bütün özenti, özlemler, istekler, itirazlar, üzüntüler, mutluluklar ne dersen de,
Her şey bir var, bir yok … Aşkın da kendisi bir var, bir yok. Çünkü: bende bir varım, bir yok um… Ve varlığımın ve yokluğumun süresini tam yaşadığım zaman erimiş oluyorum… Her yerde var oluyorum…
Bir balonun içinde duran milyarlarca su damlaları balon patladıktan sonra
Kabuk olmadıktan sonra dağılır ? Her yere hayat verir… her yere beni katar…
O balon patladıktan sonra sorumluluk büyütür. Her yere ne damlalar düşer
Ne değişir? Nereye değişir? bana bağlı olacak.
Ve içimde ki yaratılışım, benim varlığımın sebebi berrak olduktan sonra balon patlar.
İyi kötü yok ki ! Yalan her şey…Her balonun taşıdığı bir formül vardır ve o lazım oldu gibi…
Var…
ve
Yok…